2011-08-08, 16:53
Medlem
Tyko.Jonssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RancorFeeder
Tycker du att den är dålig för att den är dåligt gjord, eller för att den handlar om en tjej vars fitta har tänder?

Förstår mig inte på folk som inte kan ta vissa filmer för vad dem är. Liksom, någon fjant sa att Machete var den sämsta filmen någonsin eftersom den var orealistisk...
Har du ens sett Teeth? Jag klagar inte på att det är overkligt, vilket det såklart är. Det är bara en dålig film rakt igenom. Dålig handling ,dåligt skådespeleri m.m m.m. Visst är det annorlunda med b-film, men det är ingen ursäkt för filmer som Teeth.
Citera
2011-08-08, 17:01
Medlem
Tyko.Jonssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redor
Den som kallats "den äckligaste skräckfilmen genom tiderna" Human Centipede.
En bra skräckfilm får även en kille att titta bort när det är som äckligast. Jag rynkade inte ens på näsan under filmen.

Saw, Hostel och t.om Scream är fan bättre och äckligare än Human Centipede.
Håller med i allt, det var en av de sämsta filmerna jag sett. Långtråkig, förutsägbar och bara konstig - inte ett dugg äcklig. Jag reagerar sällan på dåligt skådespel, men de här tjejerna tog ju fan priset. Antar att man gått och plockat upp två randoms från craigslist eller nån statisthemsida för att sedan erbjuda dem rollerna som de två tjejerna. Tvivlar på att de läst manuset, fått det förklarat för sig eller att det överhuvudtaget finns ett seriöst manus bortom författarens egna runkmaterial.
Citera
2011-08-08, 17:02
Medlem
Marsovs avatar
Slutet på nya Harry potter drog ju ner filmen som helhet som fasiken..
Citera
2011-08-08, 18:10
Medlem
RancorFeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyko.Jonsson
Har du ens sett Teeth? Jag klagar inte på att det är overkligt, vilket det såklart är. Det är bara en dålig film rakt igenom. Dålig handling ,dåligt skådespeleri m.m m.m. Visst är det annorlunda med b-film, men det är ingen ursäkt för filmer som Teeth.

Nej, jag har inte sett den. Eftersom du inte hade skrivit varför den var usel så var jag liksom tvungen att gissa.

Tack för svaret.
Citera
2011-08-08, 18:25
Medlem
Zartazas avatar
Släpp fångarne lös, det är vår. Fy fan vilken skitfilm.
Citera
2011-08-08, 19:37
Medlem
SadEyess avatar
Last Man Standing (1996) är en satans usel film. Den hade egentligen alla förutsättningar utom en för att vara bra, Bruce Willis.
Bra historia som testats förut, Walter Hill och Christopher Walken på det så såg det extremt lovande ut. Men herrejösses vilken soppa av total skit det mynnade ut i. Krystat, illa utfört, agerat och helt oengagerat.
Citera
2011-08-08, 19:47
Medlem
Tyko.Jonssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RancorFeeder
Nej, jag har inte sett den. Eftersom du inte hade skrivit varför den var usel så var jag liksom tvungen att gissa.

Tack för svaret.
Förstår inte för mitt liv hur man kan tro att en film som handlar om en tjejs tandhavande vagina skulle kunna vara bra. Det blir för mycket för mig att hantera, varvid jag låter trailern tala för sig själv istället för att skriva en ingående recension.
Citera
2011-08-08, 19:53
Medlem
Någon utav Die hard-filmerna. Jävlar vilken meningslös action.

Fast and Furious-serien är ingen höjdare heller
Citera
2011-08-08, 19:58
Medlem
Tyko.Jonssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paiytor
Någon utav Die hard-filmerna. Jävlar vilken meningslös action.

Fast and Furious-serien är ingen höjdare heller
Die Hard är ju klart de enda bra actionrullarna som gjorts. Die Hard with a vengeance är ju såklart den bästa, men alla är spännande.
Citera
2011-08-08, 19:58
Medlem
ragingcows avatar
Den sämsta film jag sett i år är wrecked med Adrian Brody.
Citera
2011-08-08, 20:00
Medlem
idiamin2s avatar
alfred hickocks fåglarna pågrund av det konstiga slutet
Citera
2011-08-08, 20:08
Medlem
RancorFeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyko.Jonsson
Förstår inte för mitt liv hur man kan tro att en film som handlar om en tjejs tandhavande vagina skulle kunna vara bra.

Sjukare handlingar finns, och om den hade gjorts av en bra regissör så hade den antagligen kunnat bli riktigt rolig.

Nu har jag gett mig fan på att se filmen, och tvinga mig att gilla den, och säga att du har fel!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in