Jag nominerar Camp Slaughter. Det måste vara den mest pajiga filmen i världshistorien. Några ungdomar åker ut till någon sorts stuga en av dom har typ smitit från sin socialsekreterare om jag kommer ihåg rätt. Där ute härjar den missbildade mördaren Bunnyman. Allt är skit hela filmen igenom, värdelösa effekter och om det är meningen att det ska vara roligt så misslyckas filmen med det också allt är bara för dåligt för att man ens ska skratta åt det. Skådespeleriet och dialogen är helt värdelös man vill bara gråta, jag hoppas att den inte är tänkt att vara seriös, men även som komedi är den värd piss. Men det värsta i hela filmen är att den är svensk men inspelad på engelska och om jag såg rätt när jag såg den så är den dubbad till engelska av de svenska skådisarna som bryter så mycket på svenska så det inte är sant.
Den här filmen är överlägset den sämsta filmen jag sett de flesta filmer har ändå några ljuspunkter men jag kan inte komma på något annat än att filmen tillslut tar slut som en ljuspunkt från den gången då jag såg den. Vilket aldrig kommer ske igen.
Här är en trailer för den som vill bli avskräckt:
http://www.youtube.com/watch?v=DenxYbRlVkk