2010-08-18, 18:26
Medlem
The Meatballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ununoctium
Batman och Robin - Den första DVDn familjen köpte, motivering: dålig story.
Jag har en teori om den filmen. Det var nog tänkt från början att det skulle vara som ett gammalt Batmanavsnitt, fast då med modern teknologi och liknande. Tendenser till detta ser man redan i Batman Forever med "fenomenala" repliker som 'Holy rusty metal Batman' och liknande.

Allt gick dock horribelt fel eftersom att manuset verkade vara skrivet av en 12-åring på syra.
Citera
2010-08-18, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The Meatball
Allt gick dock horribelt fel eftersom att manuset verkade vara skrivet av en 12-åring på syra.
Killen som skrev manuset vann fem år efter Batman & Robin en Oscar.

"Lets kick some ice.", briljant.
Senast redigerad av 0lof 2010-08-18 kl. 18:45.
Citera
2010-08-18, 19:03
Medlem
The Meatballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0lof
Killen som skrev manuset vann fem år efter Batman & Robin en Oscar.

"Lets kick some ice.", briljant.
Se på fan, det hade man aldrig kunnat tro. Det är ganska stor kvalitetsskillnad på manuset till A beautiful mind och Batman & Robin.
Citera
2010-08-18, 21:22
Medlem
urverksapelsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anderssonskans
"Se upp för dårarna" var riktigt jobbig.
Med tanke på hur snygg Nina Zanjani är kan man ju stå ut......
Citera
2010-08-19, 08:13
Medlem
Bret-Harts avatar
Day of the apocalypse var bara konstig rent ut sagt
Citera
2010-08-19, 19:22
Medlem
ugglapugglas avatar
Såg den nya versionen på Children of the Corn igår. Det var ett bottenskrap utan dess like.
Citera
2010-08-19, 20:31
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PreaC
Flickan,

Var samma nivå hela filmen. Man satt och tänkte "nja, händer väl något snart", men icke. Helt plötsligt slutade filmen.

Kul att du just nämner Flickan då det är en film som en vän till mig köpte på måfå. Efter att han sett den började han jämföra kvaliten på skitkassa filmer med den, och uttalar sig alltid -"Nej, den är ju å andra sidan inte lika dålig som Flickan".
Citera
2010-08-20, 08:51
Medlem
PreaCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Kul att du just nämner Flickan då det är en film som en vän till mig köpte på måfå. Efter att han sett den började han jämföra kvaliten på skitkassa filmer med den, och uttalar sig alltid -"Nej, den är ju å andra sidan inte lika dålig som Flickan".

Ja! Svenska filmer brukar överlag vara väldigt dåliga. Men den här var verkligen väldigt dålig, se den!
Citera
2010-08-20, 11:13
Medlem
SilverWolfs avatar
The assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford är helt klart en av de sämsta filmer jag har sett. Det händer i stort sett knappt någonting i filmen och jag höll på att sitta och somna när jag tittade på den. Casey Affleck var dessutom en av de mest störande skådespelare jag varit med om.
Citera
2010-08-20, 23:26
Bannlyst
alltså vet inte om den nämnts i den här tråden.
Blå Måndag.
Såg den på svt för många år sedan. Eva Röse, Raspen från rederiet(tror jag det var).
Är den sämsta film jag sett. Dem lägger ut "tigerskott" för effekterna av pistolträffarna. Dem dödar några människor och måste röja undan kropparna, dem har vanlig köttfärs i en "matkvarn" som dem maler.
Alltså man skrattar sig igenom filmen.
Fantastiskt roligt gjort med tanke på att det egentligen ska vara en seriös film.
Citera
2010-08-20, 23:29
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PreaC
Ja! Svenska filmer brukar överlag vara väldigt dåliga. Men den här var verkligen väldigt dålig, se den!

Ska nog allt ta och se den, bara för sakens skull.
Citera
2010-08-21, 00:11
Medlem
Urax88s avatar
Jag nominerar Camp Slaughter. Det måste vara den mest pajiga filmen i världshistorien. Några ungdomar åker ut till någon sorts stuga en av dom har typ smitit från sin socialsekreterare om jag kommer ihåg rätt. Där ute härjar den missbildade mördaren Bunnyman. Allt är skit hela filmen igenom, värdelösa effekter och om det är meningen att det ska vara roligt så misslyckas filmen med det också allt är bara för dåligt för att man ens ska skratta åt det. Skådespeleriet och dialogen är helt värdelös man vill bara gråta, jag hoppas att den inte är tänkt att vara seriös, men även som komedi är den värd piss. Men det värsta i hela filmen är att den är svensk men inspelad på engelska och om jag såg rätt när jag såg den så är den dubbad till engelska av de svenska skådisarna som bryter så mycket på svenska så det inte är sant.

Den här filmen är överlägset den sämsta filmen jag sett de flesta filmer har ändå några ljuspunkter men jag kan inte komma på något annat än att filmen tillslut tar slut som en ljuspunkt från den gången då jag såg den. Vilket aldrig kommer ske igen.

Här är en trailer för den som vill bli avskräckt: http://www.youtube.com/watch?v=DenxYbRlVkk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in