2012-05-23, 17:16
Medlem
Låg totalt orörlig på soffan framför tv'n för ett par år sedan. Kombinerad bakfylla och avtändning som inte var av denna värld.
Det visades någon film som hette Good Burger eller Mondo Burger, den var så fruktansvärd att jag trodde i flera dagar att allt var en fruktansvärd mardröm tills jag hörde om fler som sett den.
Kunde inte röra mig och nådde inte fjärrkontrollen, det var en så förnedrande känsla att ligga totalt hjälplös och genomlida eländet..
Citera
2012-05-23, 19:24
Medlem
Lightnights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yxan
Låg totalt orörlig på soffan framför tv'n för ett par år sedan. Kombinerad bakfylla och avtändning som inte var av denna värld.
Det visades någon film som hette Good Burger eller Mondo Burger, den var så fruktansvärd att jag trodde i flera dagar att allt var en fruktansvärd mardröm tills jag hörde om fler som sett den.
Kunde inte röra mig och nådde inte fjärrkontrollen, det var en så förnedrande känsla att ligga totalt hjälplös och genomlida eländet..

Good burger är ju en skitrolig komedi. Perfekt att äta hamburgare till också.
Citera
2012-05-23, 19:57
Medlem
SadEyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yxan

Jag kan bara hålla med. En osedvanligt usel film med en löjeväckande historia och trötta stereotyper. En helt igenom korkad film.
Citera
2012-05-24, 10:01
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lightnight
Good burger är ju en skitrolig komedi. Perfekt att äta hamburgare till också.

vi hade ett citat från den filmen som vi körde ofta med jag och mina kompisar,"Ta och sug på en mintkaramell du,haha!"
Citera
2012-05-24, 10:05
Medlem
j1nxs avatar
Detta kan väl ha varit en 5-6 år sen när jag hyrde någon film för skojjs skull hittade inget vidare så jag bara plockade någon som hette '' Attack of the Sabre tooth'' åh herregud asså måste fan ha varit en skämt för både skådespelet och specialeffekterna var så jävla usla så det fanns inte.

http://www.youtube.com/watch?v=iZkblH8Q22I där har ni ett klipp från filmen och herrejävlar vad jag skrattade :P Så sjukt dåligt gjort.
Citera
2012-05-24, 10:48
Medlem
Ja just det, Good Burger hette den. Har kollat lite klipp på tuben, och nu vill jag bara lägga mig i fosterställning i duschen och gråta ut i ren ångest, alternativt gå bärsärkargång och slå sönder allt jag kommer åt..
Återupplivade gamla förträngda minnen.. Det är tveklöst den sämsta och mest irriterande film jag sett.

Skulle funka skitbra att ladda upp med innan ett rejält box eller annan situation som kräver aggresion utan pardon, för jag blir ta mej satan skitförbannad av nämnda film. Riktigt jävla förbannad alltså. Så jävla dålig är den
Senast redigerad av yxan 2012-05-24 kl. 10:50.
Citera
2012-05-24, 17:42
Medlem
sim-man92s avatar
Good Burger är en klassiker inget som hör hemma i denna tråden enligt mig.
Citera
2012-05-25, 01:36
Bannlyst
The Girl With The Dragon Tattoo är fruktansvärt dålig! Så jävla onödig film, med tanke på originalet.
Citera
2012-05-25, 01:40
Medlem
The Postman var väl ingen höjdare. Den hade kunnat vara rätt mycket bättre.
Citera
2012-05-25, 09:51
Medlem
Syversens avatar
Hur mycket man än kan tycka att en film är dålig, kommer det nog aldrig att ha gjorts en sämre film än One-Eyed Monster. Ni som sett den förstår mig, ni som inte gjort det måste nästan ha sett den för att förstå..
Citera
2012-05-25, 09:52
Medlem
j1nxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Syversen
Hur mycket man än kan tycka att en film är dålig, kommer det nog aldrig att ha gjorts en sämre film än One-Eyed Monster. Ni som sett den förstår mig, ni som inte gjort det måste nästan ha sett den för att förstå..

Är det den från -08?
Citera
2012-05-25, 10:04
Medlem
Syversens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j1nx
Är det den från -08?

Stämmer bra!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera