Låg totalt orörlig på soffan framför tv'n för ett par år sedan. Kombinerad bakfylla och avtändning som inte var av denna värld.
Det visades någon film som hette Good Burger eller Mondo Burger, den var så fruktansvärd att jag trodde i flera dagar att allt var en fruktansvärd mardröm tills jag hörde om fler som sett den.
Kunde inte röra mig och nådde inte fjärrkontrollen, det var en så förnedrande känsla att ligga totalt hjälplös och genomlida eländet..
Låg totalt orörlig på soffan framför tv'n för ett par år sedan. Kombinerad bakfylla och avtändning som inte var av denna värld.
Det visades någon film som hette Good Burger eller Mondo Burger, den var så fruktansvärd att jag trodde i flera dagar att allt var en fruktansvärd mardröm tills jag hörde om fler som sett den.
Kunde inte röra mig och nådde inte fjärrkontrollen, det var en så förnedrande känsla att ligga totalt hjälplös och genomlida eländet..
Good burger är ju en skitrolig komedi. Perfekt att äta hamburgare till också.
Jag kan bara hålla med. En osedvanligt usel film med en löjeväckande historia och trötta stereotyper. En helt igenom korkad film.
Detta kan väl ha varit en 5-6 år sen när jag hyrde någon film för skojjs skull hittade inget vidare så jag bara plockade någon som hette '' Attack of the Sabre tooth'' åh herregud asså måste fan ha varit en skämt för både skådespelet och specialeffekterna var så jävla usla så det fanns inte.
Ja just det, Good Burger hette den. Har kollat lite klipp på tuben, och nu vill jag bara lägga mig i fosterställning i duschen och gråta ut i ren ångest, alternativt gå bärsärkargång och slå sönder allt jag kommer åt..
Återupplivade gamla förträngda minnen.. Det är tveklöst den sämsta och mest irriterande film jag sett.
Skulle funka skitbra att ladda upp med innan ett rejält box eller annan situation som kräver aggresion utan pardon, för jag blir ta mej satan skitförbannad av nämnda film. Riktigt jävla förbannad alltså. Så jävla dålig är den
Senast redigerad av yxan 2012-05-24 kl. 10:50.
Hur mycket man än kan tycka att en film är dålig, kommer det nog aldrig att ha gjorts en sämre film än One-Eyed Monster. Ni som sett den förstår mig, ni som inte gjort det måste nästan ha sett den för att förstå..
Hur mycket man än kan tycka att en film är dålig, kommer det nog aldrig att ha gjorts en sämre film än One-Eyed Monster. Ni som sett den förstår mig, ni som inte gjort det måste nästan ha sett den för att förstå..