2009-09-05, 22:53
Medlem
Malinowskis avatar
Är det ingen som har sett den svenska independentfilmen "Kraftverk 3714"? Ni har rabblat upp en hel del skitfilmer här, men inget manus kan möjligen vara sämre än detta. Den är typ 2:15 lång också, sista timmen gråter man nästan och vill bara att filmen ska dö.

Det "roliga" är att filmen har vunnit massa priser och fått bra betyg bland independentifilmer. Jag vet inte ja, jag har sett mer underhållande reklamfilmer om schampoo.
Citera
2009-09-05, 23:14
Medlem
Synergys avatar
Nya Fredagen den 13:e.

Jag äcklas svårt av nutidens jävla teenager/highschool-skräckfilmer. Alltid massa silikonbrudar som divar sig, sen någon macho som innerst inne är en fegis och sen den där nörden som låter tjejerna jävlas med honom.

Så äckligt!

Tycker det alltid är så. Varför alltid massa jävla ungdomar som ska festa loss med tjejhångel och avsugningar i bilar?
Citera
2009-09-06, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EatMyToad
Orca var ruggit dålig

http://www.imdb.com/title/tt0076504/

Haha den gillade jag när jag var liten.
Citera
2009-09-06, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cheeff
Ok ska jag vara ärlig så kan jag ha ruggigt fel för jag såg inte ens färdigt filmen, jag såg ungefär 10 minuter och sedan störde jag mej så mycket på den så att jag var tvungen att stänga av.

"Harsh Times", som sagt såg ungefär 10 minuter men det var den värsta dialogen jag nog någonsin sett/hört i en film. Pinsamt. För det första används de två orden "dawg" och "dude" på ett så fult sätt så man nästan börjar vrida på sej av hur pinsamt det låter. Titta här: http://www.youtube.com/watch?v=ti9vwCMriTk#t=7m34s

Ja som sagt kanske visar sej vara en bra film sen men kunde verkligen inte se mer. "Oh shit snap dawg!" Skratta mej harmynt först åt köksscenen för jag trodde dom skämtade men när dom sittr i bilen och snackar just efter så började jag fatta att dom inte gjorde det...

Om man lyckas bortse från Bales överdrivna streetslang så är faktiskt filmen helt ok.
Citera
2009-09-06, 16:07
Medlem
De två i särklass sämsta filmerna jag sett är Heartbreak Hotel (med Helena Bergkvist) och Se upp för dårarna. Mer efterblivna produktioner får man fan leta länge efter. Alla inblandade, speciellt i Heartbreak, måste ju varit totalt befriade från allt vad hjärnsubstans heter för att kunna skapa något så motbjudande, tankebefriat och pretentiöst. Blir arg bara jag tänker på skiten. Mest arg blir jag dock på mig själv för att jag överhuvudtaget sett den
Citera
2009-09-06, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Synergy
Nya Fredagen den 13:e.

Jag äcklas svårt av nutidens jävla teenager/highschool-skräckfilmer. Alltid massa silikonbrudar som divar sig, sen någon macho som innerst inne är en fegis och sen den där nörden som låter tjejerna jävlas med honom.

Så äckligt!

Tycker det alltid är så. Varför alltid massa jävla ungdomar som ska festa loss med tjejhångel och avsugningar i bilar?

Ja, för så var ju inte alls de gamla Fredag 13 rullarna..
Citera
2009-09-06, 20:47
Medlem
Independence day

är den sämsta jag sett som jag kan åminna mig
Citera
2009-09-06, 20:48
Medlem
en av de bästa..

Citat:
Ursprungligen postat av M2k
'Tystnaden', av Ingmar Bergman.

En förvirrad produktion av en djupt störd människa.
Filmhistoriens mest överskattade regissör.

en av de bästa jag sett, ett mästerverk.
Citera
2009-09-06, 20:48
Medlem
svulles avatar
The Happening.
Citera
2009-09-06, 20:50
Bannlyst
"Killer Klowns from outer space" är en riktigt dålig klassiker.

Hade det inte varit för sitt väldigt svängiga ledmotiv skulle den nog kunna klassas som det kanske absolut sämsta som producerats.
Citera
2009-09-06, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CNN
http://www.youtube.com/watch?v=7_aMKd_hcfM&feature=related

Lake Placid 2. Titta på denna och ni kommer aldrig att uppleva en sämre film. Notera gärna pixelfelen på besten. "Trailern" säger det mesta...

Efter att ha sett trailern vill jag nog hävda att den verkar vara en parodi, alltså inte bara oavsiktligt komisk.
Senast redigerad av Ficktjuven 2009-09-06 kl. 20:54.
Citera
2009-09-06, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sephirot
Under Siege måste du ju mena. Andra filmen suger ju.
Citat:
Ursprungligen postat av c-Helzing
Faktiskt inte. Uppföljaren är bättre, enligt mig personligen.

Vilken av dem är det som utspelar sig på tåget och vilken utspelar sig på båten? Den på tåget är bättre men man får se ett par snygga bröst i båtrullen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in