2013-10-01, 16:15
Medlem
StonedSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YingYang-
Apocalypse Now är en av dom sämsta kända filmerna, pretentiös smörja.

Skulle snarare kalla den anti-pretentiös.
Citera
2013-10-01, 16:34
Bannlyst
Daredevil och Ghost Rider.

Stängde av båda filmerna och såg aldrig klart dessa två legendariska filmer.
Citera
2013-10-01, 16:54
Medlem
Djungelgeorge 2 å Alien e riktigt dåliga
Citera
2013-10-01, 17:17
Bannlyst
"Cloud Atlas" - Värdelöst skit som man inte förstår sig på.

Jag har börjat tro att folk gör underliga filmer, kallar dom för filmkonst eller tror att det är poetiskt, och ingen fattar ett skit men ger det 10/10 och kallar det mästerverk.

Vill jag se ett riktigt mästerverk ser jag på "Star Wars", första trilogin självklart, i folkmun: filmerna 4-6.
Citera
2013-10-01, 17:19
Medlem
Bittersteels avatar
Förakt. Titeln passar filmen bra, för det är vad jag känner för filmen. Den är en usel, tråkig och rent allmänt skitfilm! Jag fattar inte varför filmsnobbar hyllar den så mycket? Bara för att det är en jävla Godard film? Han suger kuk!
Citera
2013-10-01, 21:06
Medlem
fergusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DavidLynch

Jag har börjat tro att folk gör underliga filmer, kallar dom för filmkonst eller tror att det är poetiskt, och ingen fattar ett skit men ger det 10/10 och kallar det mästerverk.

Rätt märkligt uttalande av någon som tar "David Lynch" som användarnamn.
Citera
2013-10-01, 21:38
Medlem
robomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ferguson
Rätt märkligt uttalande av någon som tar "David Lynch" som användarnamn.
Hahaha, det här var det bästa jag hört!

Jag har nog postat ett par gånger i tråden redan, men det tål att upprepas vilken skit titlar som Redneck Zombies, House of 1000 Corpses, Attack of the 50 Foot Woman, A Boy and His Dog och Contagion är. Med flera.
Citera
2013-10-01, 21:39
Medlem
Den nya Evil dead, kändes som att de våldtagit filmen likt när indiana jones blir våldtagen i south-park
Citera
2013-10-01, 22:26
Medlem
TheManWithNoNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DavidLynch

Vill jag se ett riktigt mästerverk ser jag på "Star Wars", första trilogin självklart, i folkmun: filmerna 4-6.

Gillade inte heller Cloud Atlas något vidare. Överskattad är den minst sagt.
Citera
2013-10-05, 23:36
Medlem
Adelaides avatar
Som jag nyligen nämnde i en annan tråd, så är Moulin Rouge en värdelös och meningslös film. Hur någon kan tycka att den här rullen är bra har alltid varit ett mysterium.
Citera
2013-10-05, 23:42
Medlem
Adelaides avatar
Jag tror dock att "Killer Klowns From Holy Spaces" slår alla era svar! Clowner som utomjordingar... vad tänkte de?

http://www.youtube.com/watch?v=T4gitWEMDso
Citera
2013-10-05, 23:48
Medlem
Rebelxs avatar
Vet inte om någon skrivit denna men Mega Shark vs Giant Octopus ( http://www.imdb.com/title/tt1350498/?ref_=sr_1 ).

Förstår inte hur man lyckas göra en så kass film, dock blir den lite bra om man tolkar den som en parodi på hur urusel man kan göra en film.
Återanvänder cgi effekter bland annat.

Måste bara lägga till http://www.youtube.com/watch?v=skYRZ_-RXtk , en liten snutt när hajen plockar ner ett flygplan bland molnen, mycket roligt =)

Inte kollat uppföljaren men den kan nog inte vara sämre iaf. Att någon valt att gå in med pengar för en uppföljare är också helt bisarrt..
Senast redigerad av Rebelx 2013-10-05 kl. 23:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in