2011-06-01, 21:13
Medlem
RancorFeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien666
Har tänkt se Overnight, men har av någon anledning aldrig blivit av. Har förstått att Troy Duffy är en riktigt douchebag och man får se en hel del av det i dokumentären.

Hela filmen kretsar kring hans galna utbrott, otroligt roligt. "Scenen" där Harvey Weinstein målas upp som djävulen själv, samtidigt som han svullar i sig världens största glass, är nog ta mig fan det roligaste jag någonsin har sett. Helt underbar film.
Citera
2011-06-01, 23:52
Medlem
Damien666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RancorFeeder
Hela filmen kretsar kring hans galna utbrott, otroligt roligt. "Scenen" där Harvey Weinstein målas upp som djävulen själv, samtidigt som han svullar i sig världens största glass, är nog ta mig fan det roligaste jag någonsin har sett. Helt underbar film.
Ska ta och se den snart känner jag
Citera
2011-06-02, 09:13
Medlem
gucci_manes avatar
JO, jag har fan en. Första gången jag skulle se den fick jag stänga av den i början när hjälten slog en morot genom skallen på en. Men jag har sett den vid ett senare tillfälle. Det är Shoot Em Up, och Clive Owen brukar annars göra bra filmer.
Citera
2011-06-02, 09:14
Medlem
gucci_manes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fbkuuk
sämsta måste vara 27 dresses

Just de, den var riktigt dålig... hon i sjukhus serien var väl med in den..
Citera
2011-06-02, 09:21
Medlem
HairyMenNeedLoves avatar
Heigel från Greys Anatomy ja.

Den värsta jag sett är ju Crossroads med Brittan Spears. Fy fan va dålig den var. Led!
Citera
2011-06-02, 10:01
Medlem
mästernilsess avatar
The Room, utan tvekan. Det hela är ett otroligt taffligt framfört otrohetsdrama, som inbegriper en huvudperson med odefinierbar brytning, överdrivet långa sexscener, patetiskt skådespel, dramaturgi som inte ens ett Ullared-WT skulle gilla och dessutom är den vackra och åtråvärda kvinnan i huvudrollen jäääääävligt ful.

Jag mår fan dåligt bara av att tänka på den där jävla filmen.
Citera
2011-06-02, 10:09
Medlem
Internetanonyms avatar
Bröllopsfotografen verkade vara bra de första 20 minuterna för att sedan bli skit tråkig i ordets fulla bemärkelsel jag försökte men de gick inte att kolla vidare.
Citera
2011-06-02, 12:12
Medlem
fialsnubbens avatar
Unthinkable med samuel l jackson. måste vart den tråkigaste smörja till film jag nånsin sett
Citera
2011-06-03, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Internetanonym
Bröllopsfotografen verkade vara bra de första 20 minuterna för att sedan bli skit tråkig i ordets fulla bemärkelsel jag försökte men de gick inte att kolla vidare.
SÅ farlig var den väl inte
Citera
2011-06-04, 08:46
Medlem
SadEyess avatar
Jag kan rekommendera er att se Manos: The Hands of Fate(1966). Där har ni sannerligen en helt rakt igenom usel film.
http://www.imdb.com/title/tt0060666/
Citera
2011-06-04, 09:03
Medlem
fergusons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liimpan
SÅ farlig var den väl inte

Jo det var den faktiskt, en film som utger sig för att vara en komedi men som inte är rolig en enda sekund...
Citera
2011-06-04, 13:48
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SadEyes
Jag kan rekommendera er att se Manos: The Hands of Fate(1966). Där har ni sannerligen en helt rakt igenom usel film.
http://www.imdb.com/title/tt0060666/

Ja, den är ganska B men helt överdålig var den ändå inte tycker jag. Den hade en ganska kuslig stämning över sig fast det kanske beror på filmens mytologi mer än att filmen i sig är kuslig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in