Vi var där tyska generaler berättar om andra världskriget...
Vet inte om det räknas som senaste köp eftersom jag inte direkt ansträngde mig för att köpa den utan bara godkände att smb skickade mig den som en förmånsbok..Anledningen är att jag har alldeles för lite litteratur i bokhyllan som täcker tyskarnas perspektiv av andra världskriget och boken bara kostade 248 spänn plus frakt
För sent för att ändra sitt senaste inlägg men här kommer 2 till böcker jag beställt på fyllan och villan ikväll...The complete chronicles of Conan the barbarian av Robery Howard och 14 år till salu: en skakande svensk historia Caroline Engvall..Båda böckerna var billiga på cdon.com Conan har jag tänkt att jag ska läsa ett bra tag nu och 14 år till salu verkade intressant och väl värt sina 19:-
Stod och glodde lite i ett pocketställ idag.
Hittade "Welcome to the jungle" Stephen Davis (om Guns N' Roses (daah?!))
och "Dynastier" av David S. Landes. Handlar lite om bakgrunden till några av världens stora familjaföretag. Tex Rothschilhd, Rockefeller och Ford.
De verkade intressanta helt enkelt!
Senast redigerad av TwistedMister 2010-07-20 kl. 23:01.
Anledning: stavning
En ny relativt nyutgiven bok som har fått massor av beröm - för bara 20 spänn? Jaaaa, bra köp. Jag är avis! Har läst om den och är sugen på att köpa. Återkom gärna med rapport.