2012-12-13, 13:26
Medlem
Bogdanoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TypisktVastkustskt
Fattar inte varfr ni inte bara anvnder till att slippa det vrsta av avtndningarna? Funkar ju helt suvernt till det! Jag har lyckats komma i princip helt smrtfritt ifrn ett 3 veckors race av Tramadol, har till och med varit glad och kunnat trna under tiden jag skulle haft min avtndning! Sluta trakassera eran tarm NU! Spara tarmen till de behaglig drogerna istllet!

Mste iof sga att jag har ftt mig en del gott skratt nr jag lst igenom trden om era dumheter
Tror nog de flesta anvnder det mot avtndningar.

Hr r en annan trd: https://www.flashback.org/t1614405
Citera
2012-12-13, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bogdanoff
Tror nog de flesta anvnder det mot avtndningar.

Hr r en annan trd: https://www.flashback.org/t1614405

Jo har lst den trden, men hr var det s mnga frsks-tarmar samlade i en och samma trd! Knde mig tvungen att skriva!
Citera
2012-12-13, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Detta r en fentanyl-analog och alla fr inte eufori alls utav fentanyl.

Vanligt fentanyl fr i alla fall jag bra vlmende p. Det r kort men det finns dr.
Citera
2012-12-13, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment
phixarn va krde du fr inhibitors

Jag har vl inte anstrngt mig med mer n med svartpeppar, grapejuice omeprazol...
Citera
2012-12-15, 12:03
Medlem
Moments avatar
o_O Svartpeppar?, byt ut det med tonic water
Citera
2012-12-19, 14:09
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av phixarn...
Vanligt fentanyl fr i alla fall jag bra vlmende p. Det r kort men det finns dr.

Jo men som sagt alla fr inte eufori utav fentanyl alls.
Citera
2012-12-19, 17:21
Medlem
Nu har ven jag provat p detta IV.. tog 4mg, p 1,5-2meter vatten, lstes upp fint i kallt vatten, drog upp i pumpen x3 med nya filter eftersom dom tpptes igen, fick en relativt klar lsning, stassa o panga p med min bla nl som r ckligt anvnd o helt frrdisk men man tager vad man haver..

Hur som pangade i mig detta och blev genast varm och fick lite kli.. fr se hur de artar sig.. n s lnge knns de bra. men det r ju onekligen sjukt att skjuta diarr tabletter, men nu var det faktiskt fr att f bort den vrsta ATn frn horset...

Citera
2012-12-19, 17:22
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ponydreams
Nu har ven jag provat p detta IV.. tog 4mg, p 1,5-2meter vatten, lstes upp fint i kallt vatten, drog upp i pumpen x3 med nya filter eftersom dom tpptes igen, fick en relativt klar lsning, stassa o panga p med min bla nl som r ckligt anvnd o helt frrdisk men man tager vad man haver..

Hur som pangade i mig detta och blev genast varm och fick lite kli.. fr se hur de artar sig.. n s lnge knns de bra. men det r ju onekligen sjukt att skjuta diarr tabletter, men nu var det faktiskt fr att f bort den vrsta ATn frn horset...

Det r INTE bra att skjuta loperamid.
Citera
2012-12-19, 17:23
Medlem
Citat:
Det r INTE bra att skjuta loperamid.

Jag fattar vl att de inte r BRA att skjuta det heller, nu var det s att jag rkade hitta en pump samt nl, som jag var bombsker p att jag hade slngt o jag hade dimor ver, s varfr inte testa..

1 gng r ingen gng, men VARFR r de farligt.. lser man p andra forum gr ju folk detta hejvilt..
Citera
2012-12-19, 17:32
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Jag fattar vl att de inte r BRA att skjuta det heller, nu var det s att jag rkade hitta en pump samt nl, som jag var bombsker p att jag hade slngt o jag hade dimor ver, s varfr inte testa..

1 gng r ingen gng, men VARFR r de farligt.. lser man p andra forum gr ju folk detta hejvilt..

Pga bindemedenl sedan vart det ngot annat, ska leta upp det. Sedan fr man ingen rush utav detta IV heller.
Citera
2012-12-19, 17:33
Medlem
Citat:
Pga bindemedel sedan vart det ngot annat, ska leta upp det.

Bindmedel m.m fattar jag ju, det r inte bra o skjuta ngon tablett alls.. kan g riktigt t helvete om man inte gr rtt, gller ju alla lkemedel, har sjlv kt p mysiga infektioner av sub-skjutande
Citera
2012-12-19, 17:38
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Bindmedel m.m fattar jag ju, det r inte bra o skjuta ngon tablett alls.. kan g riktigt t helvete om man inte gr rtt, gller ju alla lkemedel, har sjlv kt p mysiga infektioner av sub-skjutande

Ja men tnker p rushen, inte fr du vll en rush utav detta IV?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in