Citat:
Ursprungligen postat av
boredoms
Alltså jag är definitivt hög, kanske det sämsta opiatruset jag varit med om men det lindrade ångesten och drogsuget. Det är ganska kraftigt och jag kan verkligen förstå hur någon kan få andningsdepp. Intog för 5-6 timmar sen och ruset blir bara starkare. Om jag bara fick bort detta jävla illamående skulle jag må topp
Mmm nu är jag bara två timmar in men känner mig väldigt konstig. Seg i kroppen är ok men illamåendet vill jag inte ha. Tar bort suget efter annat men jag har ju som sagt lågdos. Förvisso så stegrar jag fortfarande och inte nått peaken men jag blir lite ledsen av ruset. Skulle vilja ha någon bredvid mig. Låter blödigt men ska det rapporteras så ska det göras rätt.
Jag förstår kodeinreferensen absolut men känner mig konstig som sagt, lite tom. Har nog aldrig känt såhär på opi förut. Klåda och små pupiller är svårt att fixa med placebo så det verkar absolut.
I övrigt så ska det här bort från hyllorna och i alla fall vara receptbelagt eller åldersgräns. Trodde inte på det förrän jag testat det. Får återkomma senare med utvärdering så att jag inte riskerar liverapport.