2015-06-20, 18:34
Medlem
Psychoramas avatar
Hade endast 100mg Tramadol som jag tog fr ngra timmar sen. ven tagit benzo. I ren desperation efter ett opirus kpte jag en ask lope (32mg). Svalde ner allihop med drygt en halvliter grapefruktsjuice samt lite Klonazolam nyss. Tnkte ta en sked svartpeppar med. Men till frgorna.. Boostar grapefruktjuice Lopen? r svartpeppar bttre? Samt hjlper benzon till? Tycker att kombinationen borde ge nn halvgo effekt i alla fall.

Vad tror ni?

Mvh/Psy
Citera
2015-06-20, 20:25
Medlem
MicrograMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Hade endast 100mg Tramadol som jag tog fr ngra timmar sen. ven tagit benzo. I ren desperation efter ett opirus kpte jag en ask lope (32mg). Svalde ner allihop med drygt en halvliter grapefruktsjuice samt lite Klonazolam nyss. Tnkte ta en sked svartpeppar med. Men till frgorna.. Boostar grapefruktjuice Lopen? r svartpeppar bttre? Samt hjlper benzon till? Tycker att kombinationen borde ge nn halvgo effekt i alla fall.

Vad tror ni?

Mvh/Psy

Hur ms det? Mr-fin eller?
Citera
2015-06-20, 20:45
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MicrograM
Hur ms det? Mr-fin eller?
Hehe jod, mr absolut inte dligt i alla fall Ruset brjar komma igng shr efter 2,5 timme. Klonazolamet gr sig fint ihop. Tramadolen vet jag inte fr det va s lite. Sen r vl pricken ver i lite alkohol till. Koffeinet, svartpepparn och grapefruktjuicen boostar skert.

Knner mig lite tung i kroppen, trtt/avslappnad p ett sknt stt och allmnt mysig. Det som saknas r opivrmen och opikliet. Kommer vl

Duger!

Edit: dricker lite alkohol till ox.
Senast redigerad av Psychorama 2015-06-20 kl. 21:14.
Citera
2015-06-26, 11:19
Medlem
jonness avatar
nn som vet ifall Lyrica kan boosta loperamid?
Citera
2015-07-06, 23:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jonnes
nn som vet ifall Lyrica kan boosta loperamid?

Lite sent svar men ja det gr det.
Citera
2015-07-07, 17:20
Medlem
jonness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .BookHouseBoy.
Lite sent svar men ja det gr det.

tack fr det
Citera
2015-07-11, 19:04
Medlem
2rs2pures avatar
Har ingen tolerans men intog 42mg runt 15:20 tiden.
Efter ca en timme brjade ja knna av den smygande knslan ja fr p kodein som brjar i magen sen mysigt strlar it i resten av kroppen.
Fyllde p med 12mg runt 18 d jag tyckte att effekten avtog. De flesta sger att effekten brjar igng p riktigt d efter 3tim.

Jag tog ven omeprazol och svartpeppar som vissa nmnt ska boosta ..
Har ven en spricka i foten och inte mrkt av ngon smrtstillande effekt.

Ska ja ta fler? Hade totalt 2paket dimor.
Vill ba nodda sknt..
Citera
2015-07-11, 19:32
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2rs2pure
Har ingen tolerans men intog 42mg runt 15:20 tiden.
Efter ca en timme brjade ja knna av den smygande knslan ja fr p kodein som brjar i magen sen mysigt strlar it i resten av kroppen.
Fyllde p med 12mg runt 18 d jag tyckte att effekten avtog. De flesta sger att effekten brjar igng p riktigt d efter 3tim.

Jag tog ven omeprazol och svartpeppar som vissa nmnt ska boosta ..
Har ven en spricka i foten och inte mrkt av ngon smrtstillande effekt.

Ska ja ta fler? Hade totalt 2paket dimor.
Vill ba nodda sknt..

Ta fler om du knner fr det! Har sjlv inte tit s mycket dimor s kan ej uttala mig om det.
Citera
2015-07-11, 19:45
Bannlyst
hur kan folk f ett rus av loperamid nr det inte passerar blod och hjrnbarriren?
Citera
2015-07-12, 00:09
Medlem
2rs2pures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mmillimeter

I betydligt hgre doser n rekommenderat passeras LITE nd, loperamid r vldigt potent s d ska man knna av trots att ytterst lite passerar..

..
P flera apotek har de tagit undan loperamid mylan och Dimor (ej comp) s de fr plocka fram det d de ofta stjls just pga detta :P.

Edit: Ngon som vet hur snabb tolerans kning det r? D jag inte blev riktigt njd p 2 paket tnkte ja prova 3.5 nsta. Blev skn men efter vad andra sagt kan man bli betydligt mer (detta r enbart pga att min subkran r p semester och bor i en hla).fattar att man inte ska ta regelbundet.
Senast redigerad av 2rs2pure 2015-07-12 kl. 00:18.
Citera
2015-07-12, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mmillimeter
Vettefan. Jag har provat att ta 3 frpackningar och fick inget direkt rus. Blev extremt torr i munnen och fick en riktig jvla frsoppning bara. N, skit i att knarka p detta. Lt dom som ska tnda av p opi anvnda det, dr kan jag frst att det hjlper.

Citat:
Ursprungligen postat av 2rs2pure
..
P flera apotek har de tagit undan loperamid mylan och Dimor (ej comp) s de fr plocka fram det d de ofta stjls just pga detta :P.
r inte det snarare fr att lindra AT n att bli hg p d?
Citera
2015-07-12, 10:20
Medlem
2rs2pures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av complyt200

r inte det snarare fr att lindra AT n att bli hg p d?
Jo det ocks.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in