2015-04-09, 15:33
Medlem
limE86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Om du tar dem på dagen så går det bra att göra sina behov morgonen därpå så det är inga problem.

Ja jag får ett rus av dem.

Det är en Opioid inte Heroin. Så förvänta dig inget magiskt(pun not intended).

Vad är en bra nybörjardos? Jag har tollerans på sub (behöver 2mg för rus och tramadol, behöver 500mg för rus)
Citera
2015-04-09, 15:39
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av limE86
Vad är en bra nybörjardos? Jag har tollerans på sub (behöver 2mg för rus och tramadol, behöver 500mg för rus)

Nu är jag ingen expert på Loperamid men börja med 32mg.

Det går att fylla på när ruset börjar dala men ta då endast hälften alltså 16mg
så får du ett rus igen.

Optimala är dock 32mg/dygn.
Citera
2015-04-09, 15:49
Medlem
limE86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Nu är jag ingen expert på Loperamid men börja med 32mg.

Det går att fylla på när ruset börjar dala men ta då endast hälften alltså 16mg
så får du ett rus igen.

Optimala är dock 32mg/dygn.

Lite konstigt att det säljs rexeptfritt om det går alldeles utmärkt att knarka på
Citera
2015-04-09, 15:53
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Lite konstigt att det säljs rexeptfritt om det går alldeles utmärkt att knarka på

Ja jag fick höra något sist jag handlade men i vanliga fall så brukar det inte vara någon fara.

Ja lite konstigt är det ändå eftersom det är fullt dugligt "knark".
Citera
2015-04-12, 16:07
Medlem
limE86s avatar
Tog sub igår. När kan jag ta Loperamid för full effekt? Jag antar att sub blockerar det också
Citera
2015-04-12, 19:42
Medlem
Är detta okej att ta med på bussresa i Europa? Danmark Tyskland Tjeckien? Haha känns som en dum fråga men jag frågar ändå så jag inte står där med skägget..
Citera
2015-04-12, 19:49
Medlem
T-L-Ks avatar
Citat:
Tog sub igår. När kan jag ta Loperamid för full effekt? Jag antar att sub blockerar det också

Rätt säker på att loperamid är en fentanylanalog så sub blockerar det inte. Har själv erfarenhet av att använda loperamid dagen efter ett subrace.
Citera
2015-04-13, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Namne-Tharjag
Är detta okej att ta med på bussresa i Europa? Danmark Tyskland Tjeckien? Haha känns som en dum fråga men jag frågar ändå så jag inte står där med skägget..

Ingen?
Citera
2015-04-13, 02:46
Medlem
Har aldrig blivit soft på loperamid men jag har känt mig lite mer avslappnad när jag var i full at från sub. Men räkna med att inte kunna bajsa någon vecka
Citera
2015-04-14, 11:48
Medlem
Jag är inne på min 9e dag utan sub. Har tagit dimor 2ggr en gång efter 4e dagen och en gång 7e. Nu har jag såna jävla myrkrypningar igen att jag inte står ut...
Funderar verkligen på dra till apoteket men kmr de då att skjuta upp myrkrypningarna?

Kan stå ut med värk och frossa men fan myrkrypningarna gör mig helt galen. Kan inte vara still och helt omöjligt att sova..
Citera
2015-04-14, 15:51
Medlem
T-L-Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NOpiates1987
Har aldrig blivit soft på loperamid men jag har känt mig lite mer avslappnad när jag var i full at från sub. Men räkna med att inte kunna bajsa någon vecka

Jag brukar alltid kunna bajsa efter ungefär 36h efter jag tagit 64mg loperamid. Loperamid fungerar till mångas förvåning mycket bra mot lyrica avtändning.
Citera
2015-04-14, 16:29
Medlem
auriels avatar
Vad tar ni för att underlätta transport i bbb? Själv tar jag grapefruktjuce, grape tonic eller dricka som innehåller kinin. Känner av effekt varje gång efter intag av dryck även om det var flera timmar sedan jag tog loperamif, och det är ju för att den är kvar i blodet så länge.
Har läst att många skriver om svartpeppar, funkar det och hur mkt tar ni?
Finns det något annat man kan bosta med, TACKSAM för tips.

Tjing tjing
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in