2015-04-09, 15:33
Medlem
limE86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Om du tar dem p dagen s gr det bra att gra sina behov morgonen drp s det r inga problem.

Ja jag fr ett rus av dem.

Det r en Opioid inte Heroin. S frvnta dig inget magiskt(pun not intended).

Vad r en bra nybrjardos? Jag har tollerans p sub (behver 2mg fr rus och tramadol, behver 500mg fr rus)
Citera
2015-04-09, 15:39
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av limE86
Vad r en bra nybrjardos? Jag har tollerans p sub (behver 2mg fr rus och tramadol, behver 500mg fr rus)

Nu r jag ingen expert p Loperamid men brja med 32mg.

Det gr att fylla p nr ruset brjar dala men ta d endast hlften allts 16mg
s fr du ett rus igen.

Optimala r dock 32mg/dygn.
Citera
2015-04-09, 15:49
Medlem
limE86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Nu r jag ingen expert p Loperamid men brja med 32mg.

Det gr att fylla p nr ruset brjar dala men ta d endast hlften allts 16mg
s fr du ett rus igen.

Optimala r dock 32mg/dygn.

Lite konstigt att det sljs rexeptfritt om det gr alldeles utmrkt att knarka p
Citera
2015-04-09, 15:53
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Lite konstigt att det sljs rexeptfritt om det gr alldeles utmrkt att knarka p

Ja jag fick hra ngot sist jag handlade men i vanliga fall s brukar det inte vara ngon fara.

Ja lite konstigt r det nd eftersom det r fullt dugligt "knark".
Citera
2015-04-12, 16:07
Medlem
limE86s avatar
Tog sub igr. Nr kan jag ta Loperamid fr full effekt? Jag antar att sub blockerar det ocks
Citera
2015-04-12, 19:42
Medlem
r detta okej att ta med p bussresa i Europa? Danmark Tyskland Tjeckien? Haha knns som en dum frga men jag frgar nd s jag inte str dr med skgget..
Citera
2015-04-12, 19:49
Medlem
T-L-Ks avatar
Citat:
Tog sub igr. Nr kan jag ta Loperamid fr full effekt? Jag antar att sub blockerar det ocks

Rtt sker p att loperamid r en fentanylanalog s sub blockerar det inte. Har sjlv erfarenhet av att anvnda loperamid dagen efter ett subrace.
Citera
2015-04-13, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Namne-Tharjag
r detta okej att ta med p bussresa i Europa? Danmark Tyskland Tjeckien? Haha knns som en dum frga men jag frgar nd s jag inte str dr med skgget..

Ingen?
Citera
2015-04-13, 02:46
Medlem
Har aldrig blivit soft p loperamid men jag har knt mig lite mer avslappnad nr jag var i full at frn sub. Men rkna med att inte kunna bajsa ngon vecka
Citera
2015-04-14, 11:48
Medlem
Jag r inne p min 9e dag utan sub. Har tagit dimor 2ggr en gng efter 4e dagen och en gng 7e. Nu har jag sna jvla myrkrypningar igen att jag inte str ut...
Funderar verkligen p dra till apoteket men kmr de d att skjuta upp myrkrypningarna?

Kan st ut med vrk och frossa men fan myrkrypningarna gr mig helt galen. Kan inte vara still och helt omjligt att sova..
Citera
2015-04-14, 15:51
Medlem
T-L-Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NOpiates1987
Har aldrig blivit soft p loperamid men jag har knt mig lite mer avslappnad nr jag var i full at frn sub. Men rkna med att inte kunna bajsa ngon vecka

Jag brukar alltid kunna bajsa efter ungefr 36h efter jag tagit 64mg loperamid. Loperamid fungerar till mngas frvning mycket bra mot lyrica avtndning.
Citera
2015-04-14, 16:29
Medlem
auriels avatar
Vad tar ni fr att underltta transport i bbb? Sjlv tar jag grapefruktjuce, grape tonic eller dricka som innehller kinin. Knner av effekt varje gng efter intag av dryck ven om det var flera timmar sedan jag tog loperamif, och det r ju fr att den r kvar i blodet s lnge.
Har lst att mnga skriver om svartpeppar, funkar det och hur mkt tar ni?
Finns det ngot annat man kan bosta med, TACKSAM fr tips.

Tjing tjing
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in