Citat:
Ursprungligen postat av AbsentMinded
Undrar om det hr kan hjlpa mig med min kommande AT?
Har gtt p dom flesta opiater frn tram till heroin. Var ren ett litet tag men hoppas p Oxy och gick p det tills jag kom upp i s pass hg dos att jag verkligen inte hade rd lngre, kunde lika grna gtt p Heroin d. Klev ver till sub och blev lite sjuk ngra dagar d det var ett stort kliv. Har nu gtt p suben i ntt halvr bara, skulle Loperamid hjlpa mig med min AT? Och i vilka doser isfall? Tror jag kommer klara den hr avtndningen rtt s bra d den r en fis i rymden mot vad jag gtt igen innan men det r ju fortfarande ett helvete och allt som lindrar r ju vlkommet.
Urskta svenskan.
MVH
Ett paket, 16 tabletter, (=32mg) kommer hjlpa framfrallt mot rnnaskiten men ven till viss del mot fysiska och psykiska avtndningssymptom, rekommenderar INTE att ta det mer n en gng, allts inte flera dagar i fljd. Nr jag tnker efter rekommenderar jag inte detta preparat alls, men hller man sig till lga doser och vid enstaka tillfllen har i varje fall JAG inte mrkt ngra bieffekter, frutom att jag ltt blir illamende nr jag ter om jag tryckt i mig detta. Det hjlpte vldigt bra mot min AT, 128mg hjlpte lika bra som 32mg.
Nu tar jag inte opiater ht lngre, men jag slutade med hjlp utav detta rvgift
Lycka till!