Citat:
Ursprungligen postat av AbsentMinded
Undrar om det här kan hjälpa mig med min kommande AT?
Har gått på dom flesta opiater från tram till heroin. Var ren ett litet tag men hoppas på Oxy och gick på det tills jag kom upp i så pass hög dos att jag verkligen inte hade råd längre, kunde lika gärna gått på Heroin då. Klev över till sub och blev lite sjuk några dagar då det var ett stort kliv. Har nu gått på suben i nått halvår bara, skulle Loperamid hjälpa mig med min AT? Och i vilka doser isåfall? Tror jag kommer klara den här avtändningen rätt så bra då den är en fis i rymden mot vad jag gått igen innan men det är ju fortfarande ett helvete och allt som lindrar är ju välkommet.
Ursäkta svenskan.
MVH
Ett paket, 16 tabletter, (=32mg) kommer hjälpa framförallt mot rännaskiten men även till viss del mot fysiska och psykiska avtändningssymptom, rekommenderar INTE att ta det mer än en gång, alltså inte flera dagar i följd. När jag tänker efter rekommenderar jag inte detta preparat alls, men håller man sig till låga doser och vid enstaka tillfällen har i varje fall JAG inte märkt några bieffekter, förutom att jag lätt blir illamående när jag äter om jag tryckt i mig detta. Det hjälpte väldigt bra mot min AT, 128mg hjälpte lika bra som 32mg.
Nu tar jag inte opiater öht längre, men jag slutade med hjälp utav detta rävgift
Lycka till!