2016-01-13, 19:37
Bannlyst
Jisses r det sanning? Hr i Etuna finns det fortfarande gott om dem, men r vl bara en tidsfrga innan den klassas.

Har gtt snart 1h men knner inget speciellt, ska jag behva bli besviken?
Citera
2016-01-13, 19:39
Bannlyst
Har ett paket dimor kvar, vrt att trycka i sig den ocks kanske? Eller behvs det mer kinin? Eller mer stilnoct?

Citera
2016-01-13, 19:57
Bannlyst
Update!

Stoppa i mig 32mg loperamid till och ssmt 2st 300mg kinin.

Fortfarande inte ngot nmvrt... Borde ja inte m aningen bttre vid detta laget? Kan tillggas att jag tog en rtt hg dos morfin fr 5 dagar sen och r allmnt opiatvan.

Ingen som har nn id?
Citera
2016-01-13, 20:10
Bannlyst
Update igen!

Stoppa i mig ytterligare 10st stilnoct.
Slr det inte p nu d brjar jag fundera p att grva ner mig p n lmpligt stlle.

terkommer snart.
Citera
2016-01-13, 20:44
Medlem
Synatts avatar
Anvnd edit-funktionen nr du gr det d, r nog inte mnga som r intresserade av din desperata jakt i live-format, right?
Citera
2016-01-13, 20:46
Bannlyst
Nu r allt slut det blev totalt :
3000mg kinin
160mg loperamid
150mg stilnoct

Enda som kan knner e vl att man r lite sl, men absolut ingen eufuri, inget opiat kliande. Hade faktiskt hoppas p betydligt mer pdrag. Besviken till max, trodde ja skulle m bra tminstone... Kan det vara s att jag r rtt van vid morfin och har rtt s hg tolerans dr och drav s uteblir denna cocktail fr min del. Vad ska man sgs.... Trist :-(

Ingen som har ngot id p hur ja ska uppn ngot slags rus... Fe nu knns det som att man.blivit totalt blst ju. Trodde verkligen att detta skulle ge ett hrligt rus, men ist sitter jag och frsker skriva massa nonsens bara.... ja fr invnta ngon timme och hoppas att det hnder ngot iaf.

Tips r alltid vlkommet s feel free to drop a couples linez and feel free to ask. If you have something on yoir mind
Citera
2016-01-13, 21:24
Medlem
esants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vampiz
Nu r allt slut det blev totalt :
3000mg kinin
160mg loperamid
150mg stilnoct

Enda som kan knner e vl att man r lite sl, men absolut ingen eufuri, inget opiat kliande. Hade faktiskt hoppas p betydligt mer pdrag. Besviken till max, trodde ja skulle m bra tminstone... Kan det vara s att jag r rtt van vid morfin och har rtt s hg tolerans dr och drav s uteblir denna cocktail fr min del. Vad ska man sgs.... Trist :-(

Ingen som har ngot id p hur ja ska uppn ngot slags rus... Fe nu knns det som att man.blivit totalt blst ju. Trodde verkligen att detta skulle ge ett hrligt rus, men ist sitter jag och frsker skriva massa nonsens bara.... ja fr invnta ngon timme och hoppas att det hnder ngot iaf.

Tips r alltid vlkommet s feel free to drop a couples linez and feel free to ask. If you have something on yoir mind

160 mg/2 mg = 80 tabletter. Det hela har nog redan ntt sin mttnad fr lnge sedan. Fr hoppas du inte fr jvliga biverkningar av det iaf.
Citera
2016-01-14, 05:06
Bannlyst
Ja det stmmer, 5 frpackningar diamor.
Enda jag har uppntt r att vnsta benet ifrn knt och ner r totalt bortdomnat, har varit s nu i typ 2h....

Halv knepigt att g faktiskt, sedan lite smre syn ocks.
Citera
2016-01-14, 21:23
Medlem
esants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vampiz
Ja det stmmer, 5 frpackningar diamor.
Enda jag har uppntt r att vnsta benet ifrn knt och ner r totalt bortdomnat, har varit s nu i typ 2h....

Halv knepigt att g faktiskt, sedan lite smre syn ocks.

Hur str det till nu d? r inte direkt frvnad ver att du fr biverkningar efter sdana hstmngder men sen vilka de blir r ju svrare att frutse.

Loperamid i dunderdoser verkar rtt outforskat inom medicinen.
Citera
2016-01-17, 13:44
Medlem
drsthlms avatar
Nu r jag inte direkt normal nr det gller magfunktion. Har en kronisk tarmsjukdom och har tagit bort 2/3 av tjocktarmen och har ca 70cm tunntarm kvar men jag har tryckt i mig 200st dimor 2mg flera gnger.
Har ftt en ok effekt. Lite lugn ro samt en del eufori (dock inte som ett bra morfinrus).
Grejen r den att jag inte kan bli frstoppad pga min sjukdom s det har aldrig besvrat mig.

Loperamid kan fungera fr vissa i akuta lgen. Dock ett varningens finger, det sabbar din opiat-tolerans ngot fr jvligt!
Efter endast ett par dagar av loperamid s kan jag omjligt f ett bra rus av annan opiat. Inte ens om jag trycker i mig H...
Och jag har testat vill jag lova.
Citera
2016-01-18, 18:41
Medlem
KorvRagnars avatar
Hur mycket som nybrjare behver jag ungefr fr att f ett rus?
Citera
2016-01-18, 19:52
Medlem
KorvRagnars avatar
Det fick bli 64mg och lite svartpeppar...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in