Tycker det kan vara lite lurigt ibland..
Ena dagen kan man knna av en viss mngd riktigt bra medans man en annan dag med ganska lngt mellanrum inte knner ett piss...
Teorier om det?
(Och sg inte tolerans fr jag menar att man hller upp minst ett par veckor emellan)
Euforin kan man rda bot p med samtidigt intag av benzo var det ngon som sa mig.... Nyttigt nr man inte vet exakt mngd fentanylanalog som passerar vet jag dock inte
Tycker det kan vara lite lurigt ibland..
Ena dagen kan man knna av en viss mngd riktigt bra medans man en annan dag med ganska lngt mellanrum inte knner ett piss...
Teorier om det?
(Och sg inte tolerans fr jag menar att man hller upp minst ett par veckor emellan)
Regelbundet regelbundet, visst slinker det ner en del opiater nr ekonomin humret finns dr men jag kan inte sga att jag ter ngra andra mediciner p daglig basis.
Blir vl ett litet race ett par dagar i strck varje mnad p antingen tabletter (typ dolcontin krossade) eller varor i snoken.
Thats it...
Blev riktigt dlig i magen med ls avfring och en brnnande knnsla i rven samt ett behov av att skita hela tiden idag. Det var efter en kvlls supande igr. Frsta gngen ngot snt hr hnder mig.
S bestmde mig fr att kpa dimor fr att underltta mina besvr, slnger i mig 5 stycken och vntar.
(Mste pongtera att jag tagit bde baklofen och lite benzo idag med)
Efter 2 timmar brjar jag knna att tarmen blir bttre samtidigt som jag fr massa skumma biverkningar. Illamende och konstig i magen osv.
Ytterligare 1 timme gr och jag fr snt hemskt jvla magknip, har aldrig varit med om ngot liknande.
Var nra p att ka in till akuten. Men provade att slnga i mig 40mg omeprazol frst.
Det visade sig vara en riktigt bra ide, efter ca 30 minuter frsvan smrtorna nstan helt och jag brjade knna av ngot svagt opiataktigt bakgrundsrus.
S tror nog att omeprazolen fick lite loperamid att ka in i hjrnan.
Tror dock anledningen att jag knner ngot alls r fr att baklofenet och benzon boostar lite.
Blev riktigt dlig i magen med ls avfring och en brnnande knnsla i rven samt ett behov av att skita hela tiden idag. Det var efter en kvlls supande igr. Frsta gngen ngot snt hr hnder mig.
S bestmde mig fr att kpa dimor fr att underltta mina besvr, slnger i mig 5 stycken och vntar.
(Mste pongtera att jag tagit bde baklofen och lite benzo idag med)
Efter 2 timmar brjar jag knna att tarmen blir bttre samtidigt som jag fr massa skumma biverkningar. Illamende och konstig i magen osv.
Ytterligare 1 timme gr och jag fr snt hemskt jvla magknip, har aldrig varit med om ngot liknande.
Var nra p att ka in till akuten. Men provade att slnga i mig 40mg omeprazol frst.
Det visade sig vara en riktigt bra ide, efter ca 30 minuter frsvan smrtorna nstan helt och jag brjade knna av ngot svagt opiataktigt bakgrundsrus.
S tror nog att omeprazolen fick lite loperamid att ka in i hjrnan.
Tror dock anledningen att jag knner ngot alls r fr att baklofenet och benzon boostar lite.
Mjo skerligen var det s, baklofen boostar dessutom loperamid mer n vad benso gr faktiskt.
r kass i magen trots att jag kkat tram i 5-6 dagar nu. Skert pga antabus som jag dricker. Undrar om man kan f nn rus effekt p en karta dimor? Tror det r 8 st.
Har tagit 2 200 mg tram nu p morgon(ej tuggade)
Var r Ultrasunk nr jag behver henne?
Senast redigerad av conny-kaka 2014-09-22 kl. 09:34.
r kass i magen trots att jag kkat tram i 5-6 dagar nu. Skert pga antabus som jag dricker. Undrar om man kan f nn rus effekt p en karta dimor? Tror det r 8 st.
Har tagit 2 200 mg tram nu p morgon(ej tuggade)
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!