Tycker det kan vara lite lurigt ibland..
Ena dagen kan man känna av en viss mängd riktigt bra medans man en annan dag med ganska långt mellanrum inte känner ett piss...
Teorier om det?
(Och säg inte tolerans för jag menar att man håller upp minst ett par veckor emellan)
Euforin kan man råda bot på med samtidigt intag av benzo var det någon som sa mig.... Nyttigt när man inte vet exakt mängd fentanylanalog som passerar vet jag dock inte
Tycker det kan vara lite lurigt ibland..
Ena dagen kan man känna av en viss mängd riktigt bra medans man en annan dag med ganska långt mellanrum inte känner ett piss...
Teorier om det?
(Och säg inte tolerans för jag menar att man håller upp minst ett par veckor emellan)
Regelbundet å regelbundet, visst slinker det ner en del opiater när ekonomin å humöret finns där men jag kan inte säga att jag äter några andra mediciner på daglig basis.
Blir väl ett litet race ett par dagar i sträck varje månad på antingen tabletter (typ dolcontin krossade) eller varor i snoken.
That´s it...
Blev riktigt dålig i magen med lös avföring och en brännande kännsla i röven samt ett behov av att skita hela tiden idag. Det var efter en kvälls supande igår. Första gången något sånt här händer mig.
Så bestämde mig för att köpa dimor för att underlätta mina besvär, slänger i mig 5 stycken och väntar.
(Måste poängtera att jag tagit både baklofen och lite benzo idag med)
Efter 2 timmar börjar jag känna att tarmen blir bättre samtidigt som jag får massa skumma biverkningar. Illamående och konstig i magen osv.
Ytterligare 1 timme går och jag får sånt hemskt jävla magknip, har aldrig varit med om något liknande.
Var nära på att åka in till akuten. Men provade att slänga i mig 40mg omeprazol först.
Det visade sig vara en riktigt bra ide, efter ca 30 minuter försvan smärtorna nästan helt och jag började känna av något svagt opiataktigt bakgrundsrus.
Så tror nog att omeprazolen fick lite loperamid att åka in i hjärnan.
Tror dock anledningen att jag känner något alls är för att baklofenet och benzon boostar lite.
Blev riktigt dålig i magen med lös avföring och en brännande kännsla i röven samt ett behov av att skita hela tiden idag. Det var efter en kvälls supande igår. Första gången något sånt här händer mig.
Så bestämde mig för att köpa dimor för att underlätta mina besvär, slänger i mig 5 stycken och väntar.
(Måste poängtera att jag tagit både baklofen och lite benzo idag med)
Efter 2 timmar börjar jag känna att tarmen blir bättre samtidigt som jag får massa skumma biverkningar. Illamående och konstig i magen osv.
Ytterligare 1 timme går och jag får sånt hemskt jävla magknip, har aldrig varit med om något liknande.
Var nära på att åka in till akuten. Men provade att slänga i mig 40mg omeprazol först.
Det visade sig vara en riktigt bra ide, efter ca 30 minuter försvan smärtorna nästan helt och jag började känna av något svagt opiataktigt bakgrundsrus.
Så tror nog att omeprazolen fick lite loperamid att åka in i hjärnan.
Tror dock anledningen att jag känner något alls är för att baklofenet och benzon boostar lite.
Mjo säkerligen var det så, baklofen boostar dessutom loperamid mer än vad benso gör faktiskt.
Är kass i magen trots att jag käkat tram i 5-6 dagar nu. Säkert pga antabus som jag dricker. Undrar om man kan få nån rus effekt på en karta dimor? Tror det är 8 st.
Har tagit 2 200 mg tram nu på morgon(ej tuggade)
Var är Ultrasunk när jag behöver henne?
Senast redigerad av conny-kaka 2014-09-22 kl. 09:34.
Är kass i magen trots att jag käkat tram i 5-6 dagar nu. Säkert pga antabus som jag dricker. Undrar om man kan få nån rus effekt på en karta dimor? Tror det är 8 st.
Har tagit 2 200 mg tram nu på morgon(ej tuggade)
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!