2011-05-12, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Loperamid + zopiklon r oslagbart.

Citat:
Det hr r typ i klass med muskotntter. Trkig effekt, och livsfarligt fr vitala organ i kroppen. D tar man hellre ngra l och rullar en fet istllet.

Hur menar du nu egentligen?
Citera
2011-05-15, 18:46
Bannlyst
Intog 4*16 = 64st tabletter (=128mg) Dimor runt klockan 16.00 idag. Vid den tiden satt jag ven med Tramadol avis. Jag var OERHRT skeptisk till att detta kunde fungera, och nn mer skeptisk efter att de flesta forumanvndare p utlndska drogforum frkastat Loperamids narkotiska effekter..

Det har nu snart gtt 3 timmar och kan nu sga att jag r CHOCKAD! Min AT r som bortbls, istllet har ett vldigt dimaktigt mjukt rus infunnit sig, Euforin r inte speciellt stark, men fr mig r det GULD att ATn r som bortblst. Jag har velat sluta en lngre tid med allt vad opiater heter och jag ser nu verkligen ett ljus i tunnelns nde!

Har hrt att ruset peakar vldigt lngsamt s det ska bli spnnande att se hur man knner sig senare ikvll!

Sammanfattning:

Loperamid FUNGERAR mot opiat avtndning, Vldigt Bra! MEN, jag tror inte man kan frvnta sig ngra starka Euforiska effekter, jag har i vilket fall inte upplevt ngra n, frutom just euforin som kom med faktumet att detta faktiskt botade min AT!

Peace!
Citera
2011-05-15, 20:12
Medlem
FiveGramsAdays avatar
Tog 2mg x 5 loperamid tillsammans med ett par postafen nr jag vart utan subutex 3-4 dagar. Kndes som det lindrade lite faktist, dock va ju inte Atn i fullt s n. Kul och det hjlper ens litegrann, man slipper ju springa p dass konstant iaf.
Citera
2011-05-15, 20:20
Bannlyst
P 5st lr man inte knna speciellt mycket, om du inte menar askar eller kartor?

P mina 64st knner jag mig ju inte som p 500mg Tramadol, eller 1mg Subutex osv. Men det r definitivt ett rus! ATn blev otroligt ltthanterlig helt pltsligt, och jag fick massa energi, sknt eftersom jag alltid blir totalt utslagen och pessimistisk under mina avisar. Imn kmr jag till och med orka g till skolan!

Peace

Edit (21.20); Nu, shr, 5 timmar efter intaget kan jag konstatera att ruset fortfarande tilltar, mr faktiskt riktigt bra!
Senast redigerad av Urmakaren 2011-05-15 kl. 21:20.
Citera
2011-05-16, 00:17
Medlem
deadsets avatar
Det kan vara vrt att nmna negativa sidoeffekter ocks.

Kraftig verdosering av loperamid har gett (tminstone mig) rda utbuktande utslag i hela ansiktet, flera dagars frstoppning och akuta illamenden som har resulterat i kaskadspyor mitt i stan bland hundratals mnniskor.

Fr vrigt blir jag lite orolig att mnga som har laborerat med detta pltsligt har slutat att hra av sig, och slutat att logga in, kort efter att dom testat skiten. Samtliga faktiskt. Detta behver ju inte betyda ngonting, men det knns ganska otckt nd att laborera med ngonting man knappt vet ngonting om. Srskilt nr man doserar 50 gnger rekommenderad dos. Och svartpeppar p det.

Fan. Magknslan r inte bra fr mig kring det hr preparatet.
Citera
2011-05-16, 00:18
Medlem
FiveGramsAdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urmakaren
P 5st lr man inte knna speciellt mycket, om du inte menar askar eller kartor?

P mina 64st knner jag mig ju inte som p 500mg Tramadol, eller 1mg Subutex osv. Men det r definitivt ett rus! ATn blev otroligt ltthanterlig helt pltsligt, och jag fick massa energi, sknt eftersom jag alltid blir totalt utslagen och pessimistisk under mina avisar. Imn kmr jag till och med orka g till skolan!

Peace

Edit (21.20); Nu, shr, 5 timmar efter intaget kan jag konstatera att ruset fortfarande tilltar, mr faktiskt riktigt bra!

Ne jag frvnta mig inget rus p 5st. s klart, har dock lst det ska dmpa AT besvr frn opiater. Vilket verkar stmma till viss del. Loperamid r ju en opiat men tar sig inte igenom hjrnbarriren eller vad det heter, men det finns opiat receptorer i vriga kroppen som mycket grna brkar ver det lilla som tillfrs. Drmed lindras besvren lite, ven vid s f som 10mg.
Citera
2011-05-16, 01:55
Bannlyst
Citat:
Det kan vara vrt att nmna negativa sidoeffekter ocks.

Kraftig verdosering av loperamid har gett (tminstone mig) rda utbuktande utslag i hela ansiktet, flera dagars frstoppning och akuta illamenden som har resulterat i kaskadspyor mitt i stan bland hundratals mnniskor.

Fr vrigt blir jag lite orolig att mnga som har laborerat med detta pltsligt har slutat att hra av sig, och slutat att logga in, kort efter att dom testat skiten. Samtliga faktiskt. Detta behver ju inte betyda ngonting, men det knns ganska otckt nd att laborera med ngonting man knappt vet ngonting om. Srskilt nr man doserar 50 gnger rekommenderad dos. Och svartpeppar p det.

Fan. Magknslan r inte bra fr mig kring det hr preparatet.

Nr brjade du f dessa bieffekter? Jag som precis lagt mig i sngen fr att sova blev ju tvrnojjig nu!
Citera
2011-05-16, 02:22
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urmakaren
Nr brjade du f dessa bieffekter? Jag som precis lagt mig i sngen fr att sova blev ju tvrnojjig nu!

Det r bieffekter som uppstr om man krt flera dagar i rad, s du behver nog inte oroa dig.
Citera
2011-05-16, 21:43
Medlem
NinjaSpys avatar
Allts r ni serisa? Knarkar ni denna medicinen p allvar?

Ni som pstr er f ett rus av loperamid, vad har ni fr opiatvana fr vrigt?
Citera
2011-05-16, 21:45
Medlem
NinjaSpys avatar
Citat:
Loperamid + zopiklon r oslagbart.

Men lgg av nu. Kan sl vad om att fentanyl och zopiklon r mycket mycket bttre. Har dock inte testat loperamid mer n rekomenderad dos men vgar nog sl vad nd.
Citera
2011-05-16, 23:41
Medlem
ShizzleNizzles avatar
Jag skulle ocks vilja veta vad ni som testat (och ftt positiv effekt) har fr opiat-/opiodvanor i vrigt. Sen om jag testar detta, hur mnga timmar ska man hlla sig frn subutex? Krockar dessa med varandra?

Som mnga andra sagt, frsk hlla det s diskret som mjligt. Annars r den narkotikaklassad innan vi ser snn falla till vintern..
Citera
2011-05-17, 01:47
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NinjaSpy
Allts r ni serisa? Knarkar ni denna medicinen p allvar?

Ni som pstr er f ett rus av loperamid, vad har ni fr opiatvana fr vrigt?

Inte s mycket. Ketogan, kodein och krypton (o-desmetyltramadol). Dom andra har nog strre erfarenhet n jag p den fronten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in