2014-02-21, 21:39
Medlem
Mandic!s avatar
Jod, visst fr man ett rus utav Loperamid. Ska frst sga att jag inte har ngon opiat-AT eller tolerans. Har tagit 32 mg och mr finfint. Typiskt opiatrus med kliande, knappnlspupiller och uthllighet (men nd lite trtt).
Citera
2014-02-21, 21:52
Medlem
WorkingClassBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Jod, visst fr man ett rus utav Loperamid. Ska frst sga att jag inte har ngon opiat-AT eller tolerans. Har tagit 32 mg och mr finfint. Typiskt opiatrus med kliande, knappnlspupiller och uthllighet (men nd lite trtt).
Har du ngon uppbyggd tolerans mot opiater annars d?
Citera
2014-02-21, 21:55
Medlem
WorkingClassBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mahutma_homo
Hur r med att blanda, lt oss sga 48 Loperamid (2mg) 150 mg lyrica (med tollerans) och 10 mg Oxikodon? ter ven SSRI... Risk fr andningsdepression eller liknande? Eller nn annan lskig effekt som kan uppst? Tacksam om nn har nt hum eller nn gissning.
r ju inte jttekunnig och lite smfull men i regeln r det vl inte s bra att blanda syntetiska opiater med "kta" opiater? Tnker p oxyn som r ett morfinderivat. Eller tnker jag fel nu?
Citera
2014-02-21, 22:06
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WorkingClassBoy
Har du ngon uppbyggd tolerans mot opiater annars d?
Nej det r det jag menar. Ingen tolerans. nd njd med ruset (som stegrar), 32 mg - 30 spnn och som tydligen sitter i typ ett dygn? Inget jag kommer brja missbruka direkt, men detta var trevligt.
Citera
2014-02-21, 22:13
Medlem
mahutma_homos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WorkingClassBoy
r ju inte jttekunnig och lite smfull men i regeln r det vl inte s bra att blanda syntetiska opiater med "kta" opiater? Tnker p oxyn som r ett morfinderivat. Eller tnker jag fel nu?

Okej vad r det som inte r s bra med det? Tack fr svar iaf
Citera
2014-02-22, 15:33
Medlem
WorkingClassBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Nej det r det jag menar. Ingen tolerans. nd njd med ruset (som stegrar), 32 mg - 30 spnn och som tydligen sitter i typ ett dygn? Inget jag kommer brja missbruka direkt, men detta var trevligt.
Aha missade att du skrev att du hade tolerans. Men ja d r de inte s konstigt att du fr ett rus p det. Har inte testat sjlv men har ganska hg tolerans s fr se hur de knns nr jag testar de. Tror och hoppas att min mage kommer klara det ganska okej iallafall eftersom jag r ganska van med andra opiater
Citat:
Ursprungligen postat av mahutma_homo
Okej vad r det som inte r s bra med det? Tack fr svar iaf
Kan vl inte riktigt den medicinska anledningen direkt men dom brkar liksom med varandra. Tyvrr r jag fr bakfull fr att orka skriva ngot mer invecklat.
Citera
2014-02-22, 16:28
Bannlyst
Flera personer i USA har dtt av loperamidverdoser, finns det inga ddsfall i Sverige n? Vi brukar ju alltid vara frst med snt annars.
Citera
2014-02-22, 23:25
Medlem
Kan g skriva under p att loperamid fungerar mot opiatabstinens. Har krt ett race p 4 mnader varje dag, oxy,fentanyl,lyrica. Rkt 1st 50mcg plster om dagen i 7 dagar, innan det 160mg oxy varje dag i 2 veckor, innan det 56pack 300mg lyrica p 1 vecka.

Frvntade mig vrldens jvla abstinens, men inte alls med hjlp av dimor. Har knt mig i princip helt frisk med lite ngest. 2 dagar nu
Citera
2014-02-23, 16:56
Medlem
WorkingClassBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
Flera personer i USA har dtt av loperamidverdoser, finns det inga ddsfall i Sverige n? Vi brukar ju alltid vara frst med snt annars.
I denna trden r det tv stycken som har skrivit om bekanta som har dtt av det ja. Men dom har ocks blandat det med andra droger, benso bland annat och tagit vldigt stora doser loperamid.
Citera
2014-02-24, 08:49
Medlem
Joooo tror med helt klart man kan coola av denna substans med blandning av andra preparat d.
Blev helt skev och dckade nr jag blandade ca 10pkt med ngra rediga doser xanor o ikto. Trodde jag inte men man lr s lnge.......
Citera
2014-02-24, 14:21
Bannlyst
Har varit torsk p suben men ren frn den med endast ett terfall sen i sommras. Men igr fick jag en karta citodon och svag som man r gjorde jag en CWD p 10 st utan att f nmnvrd effekt. Och idag kpte jag mig ett paket dimor fr att testa p frsta gngen. Och svalde 32mg och en matsked svartpepparkorn fr 2 och en halv timme sedan. Och se p fan jag brjar redan knna en svag trtthet i kroppen som knns igen av andra opiater/opioder. Blev positivt verraskad.

Men en frga frstoppningen jag har lst om. r den vrre n vad man fr p andra opiater eller det "same shit" (hehehe)?
Citera
2014-02-24, 15:07
Medlem
Men en frga frstoppningen jag har lst om. r den vrre n vad man fr p andra opiater eller det "same shit" (hehehe)?[/quote]

Ingen fara nr du r van liknande substanser, blir det jobbigt s finns ju diverse hjlpmediciner som du skert vet vilka det r. Fr mig r det besvrligare med kodein
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in