Flashback bygger pepparkakshus!
2014-09-22, 18:38
Medlem
PonPows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Nej tyvärr.

Jag verkade klara mig ändå. Tagit 11 stycken. Käkade lite svartpeppar tog 80mg omeprazol och drack en Shwepez.

Har då även tagit baclofen idag. Känner mig lite opioidad, med lite skön klåda och så men inte så det käns värt besväret och problemen med magen när tabletterna börjar slå på.
Citera
2014-09-22, 23:12
Medlem
PonPows avatar
Mitt rus försvann på typ 4 timmar. Är inte det här en substans som ska sitta i länge?
Citera
2014-09-23, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
En karta räcker inte.
Jag fick rännskita pga antabus drickande så jag tog 4 st och det hjälpte. Fick rännskitan trots att jag käkat tram i en vecka nu.
Citera
2014-09-23, 13:03
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PonPow
Jag verkade klara mig ändå. Tagit 11 stycken. Käkade lite svartpeppar tog 80mg omeprazol och drack en Shwepez.

Har då även tagit baclofen idag. Känner mig lite opioidad, med lite skön klåda och så men inte så det käns värt besväret och problemen med magen när tabletterna börjar slå på.

Ah som sagt baklofen ihop med loperamid är speciellt.

Citat:
Ursprungligen postat av PonPow
Mitt rus försvann på typ 4 timmar. Är inte det här en substans som ska sitta i länge?

Är så olika hur det slår på o rustid, om man tog det på tom mage etc, vissa dagar får man inget rus alls.

Citat:
Ursprungligen postat av conny-kaka
Jag fick rännskita pga antabus drickande så jag tog 4 st och det hjälpte. Fick rännskitan trots att jag käkat tram i en vecka nu.

Menar för att få ett rus.
Citera
2014-09-25, 20:32
Medlem
newmills avatar
Är det någon som har något nytt inom detta område?
Någon som lyckats klura ut hur man ska få ut så mycket som möjligt av denna substans?

För övrigt kan jag meddela att apoteket har fått ett brev (eller vad dom nu får) med en uppmaning från någon annan myndighet att iaktta försiktighet när någon hämtar ut denna medicin på recept alt. köper en stor mängd från hyllan.
Jag skulle hämta ut mina på recept å då var det typ en nyanställd som hjälpte mig som fick ta hjälp av en annan anställd å hon förklarade detta med att dom fått just denna varning å att dom ombedes vara vaksamma på detta.
Sen hade hon en teori själv om att dessa piller börjats röka men det stämmer ju inte riktigt men ändå...
Så det dröjer nog inte länge innan denna medicin oxå blir klassad på ett eller annat sätt...
Citera
2014-09-26, 12:19
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av newmill
Är det någon som har något nytt inom detta område?
Någon som lyckats klura ut hur man ska få ut så mycket som möjligt av denna substans?

För övrigt kan jag meddela att apoteket har fått ett brev (eller vad dom nu får) med en uppmaning från någon annan myndighet att iaktta försiktighet när någon hämtar ut denna medicin på recept alt. köper en stor mängd från hyllan.
Jag skulle hämta ut mina på recept å då var det typ en nyanställd som hjälpte mig som fick ta hjälp av en annan anställd å hon förklarade detta med att dom fått just denna varning å att dom ombedes vara vaksamma på detta.
Sen hade hon en teori själv om att dessa piller börjats röka men det stämmer ju inte riktigt men ändå...
Så det dröjer nog inte länge innan denna medicin oxå blir klassad på ett eller annat sätt...

För att få ut så mkt som möjligt utav loperamid behöver du grapefrukt, ska vara rent fruktkött o inte ifrån koncentrat o omeprazol eller Tagamet.

Loratadin o svartpeppar fungerar också för att få mer loperamid att tränga igenom blodbarriären.
Citera
2014-10-06, 10:44
Bannlyst
Jag känner en del redan på 7-8 stycken 2 mg. Loperamid är helt okej att ta i brist på annat. Bättre än inget, och det funkar bra mot diarré dessutom. Loperamid är ett sistaval i rusväg typ.
Citera
2014-10-06, 11:19
Medlem
Tropexs avatar
Hört/läst att det ska gå att injicera loperamid, att det t.o.m ger en rush eftersom det då passerar blod-hjärn-barriären. Men det jag har är Imodium Plus som också innehåller ämnet Dimetikon. Nån fara att injicera? Tabletterna är jävligt mycket större än Dimor också....
Citera
2014-10-06, 13:14
Medlem
Skohornets avatar
Är på ett behandlingshem där folk suger i sig dimor som om det vore godis. Nån påstår att det är "typ som metadon" medan andra ligger och tokspyr alternativt åker iväg till sjukan med kramper. 10 paket åt gången verkar vara standard. Är det folk som på riktigt blir sköna av det här? Varvar man med listerine och lite toppisar kanske man har en helkväll
Citera
2014-10-06, 14:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skohornet
Är på ett behandlingshem där folk suger i sig dimor som om det vore godis. Nån påstår att det är "typ som metadon" medan andra ligger och tokspyr alternativt åker iväg till sjukan med kramper. 10 paket åt gången verkar vara standard. Är det folk som på riktigt blir sköna av det här? Varvar man med listerine och lite toppisar kanske man har en helkväll
7-8 stycken 2 mg räcker för mig för att bli skön iallafall. Som en mild dos av en mildare opioid. Räcker gott och väl om man har dåligt med pengar eller inget annat hemma.
Citera
2014-10-06, 14:45
Medlem
Skohornets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
7-8 stycken 2 mg räcker för mig för att bli skön iallafall. Som en mild dos av en mildare opioid. Räcker gott och väl om man har dåligt med pengar eller inget annat hemma.

Såpass lite alltså, värt ett försök då
Citera
2014-10-06, 14:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skohornet
Såpass lite alltså, värt ett försök då
Du kommer säkerligen behöva fler än så, jag är väldigt känslig mot opioider. Men testa 16-20 mg först. Det tar fyra timmar för full effekt ungefär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in