2013-05-10, 23:34
Medlem
jonas.asss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hardcore Junky
Jag kan lova er alla hr att jag tit mest Loperamid/Dimor av alla p hela jvla forumet och jag har d aldrig mrkt av ngon effekt bortsett frn att man inte kan skita p en vecka nr man tit tv kartor p en timma

Jag stta en miljon p att jag har tit mer Loperamid n dig. Har 400st utskrivet per mnad av lkaren, utver det s bestller jag runt 2000st tabletter i mnaden och dom gr t. Har konsumerat det sedan jag lade av med Fentanyl och Heroin missbruket. Kan dock inte sluta med Loperamid Min mage och tarmkanaler lr dock va totalt kassa :s
Citera
2013-05-11, 01:21
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Har lst lite i trden men tycker inte att jag hittar ngot som beskriver ruset s bra, s hur r ruset?
r det verkligen vrt att trycka i sig s mnga?
Citera
2013-05-11, 02:28
Medlem
Nej, det r verkligen inte vrt att anvnda dem doserna som krvs fr att man ska m riktigt bra(80-90 tabletter/dos). Nu hade jag en hg tolerans innan jag slutade men det krvs rtt rejla doser fr att man verhuvudtaget ska knna ngot.

Ruset i sig r underligt. Jag minns till en brjan nr jag slutade med Oxycontin och brjade med Loperamid, och jag mdde vl hyfsat d den tog bort ATn helt och hllet, men jag spydde i flera veckor i strck och jag blev vldigt seg i huvudet. Efter tag avtog det och jag krktes inte lngre och blev mer "normal" p doserna.

Ruset kan beskrivas shr fr min egen del. Tnk dig att du har den dr goa, varma opiatknslan i din kropp men med avsaknad av eufori. Du blir socialare, den ddar Atn(om du har det), du blir ngot gladare, du fr lite mer energi men med avsaknad av den krleksfulla knslan som tex Oxycontin ger.
Citera
2013-05-11, 20:38
Medlem
centralSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Etizopapaya
Har lst lite i trden men tycker inte att jag hittar ngot som beskriver ruset s bra, s hur r ruset?
r det verkligen vrt att trycka i sig s mnga?

Om du inte kkar massa opiater regelbundet s om man tar 70-80 stycken loperamid plus massa grapejuice s tycker jag personligen att det knns som ett lngt kodein rus (ca 30 timmar), och dem flesta som har "berusat" sig p Loperamid tycker detsamma.
Tror dock det r vldigt personligt d mnga inte verkar knna av ngot utom att man fr svrt att skita i 5-6 dagar
Citera
2013-05-12, 19:04
Medlem
Jag r allts vldigt tveksam till att jag kommer f ngot rus av detta trots allt bra som skrivits, men jag kpte 3 paket (16 st. 2mg i varje paket) bara fr att. Har liksom inget att frlora p det, s nu har jag slngt i mig nstan allihopa och sitter och vntar utan ngra som helst frhoppningar. Men det skulle ju vara sjukt om man fick ngot fint rus av detta
Citera
2013-05-12, 20:15
Medlem
centralSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hassans
Jag r allts vldigt tveksam till att jag kommer f ngot rus av detta trots allt bra som skrivits, men jag kpte 3 paket (16 st. 2mg i varje paket) bara fr att. Har liksom inget att frlora p det, s nu har jag slngt i mig nstan allihopa och sitter och vntar utan ngra som helst frhoppningar. Men det skulle ju vara sjukt om man fick ngot fint rus av detta

Det brukar ta 2-6 timmar innan man knner av det bara s du vet
Citera
2013-05-12, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av centralS
Det brukar ta 2-6 timmar innan man knner av det bara s du vet
Jo, jag snappade upp detta Men har lite saker att frdriva tiden med
tack!
Citera
2013-05-12, 22:31
Medlem
Nu har de gtt ngra timmar och de jag knner r ett enormt illamende, trtt som fan, jtte svag i musklerna och lite ont i huvudet. Hoppas de blir till nt bttre snart
Citera
2013-05-12, 23:57
Medlem
r detta p rikitigt? Kpte tre paket bara fr att testa nd, doch kkade allihop fr ngra timmar sedan och nu spyr jag som en gris och har kass syn, det r de enda typ :/ hahaha
Citera
2013-05-13, 00:06
Medlem
tions avatar
Citat:
r detta p rikitigt? Kpte tre paket bara fr att testa nd, doch kkade allihop fr ngra timmar sedan och nu spyr jag som en gris och har kass syn, det r de enda typ :/ hahaha

Frgan r vl snarare om DU r p riktigt.
Citera
2013-05-13, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tion
Frgan r vl snarare om DU r p riktigt.
Det vet jag inte riktigt.
Vadd?
Citera
2013-05-14, 15:48
Medlem
centralSs avatar
Citat:
Nu har de gtt ngra timmar och de jag knner r ett enormt illamende, trtt som fan, jtte svag i musklerna och lite ont i huvudet. Hoppas de blir till nt bttre snart

Hur gick/gr det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in