2012-10-25, 17:41
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HondO
Vilka doser är det då?
Jag undrar också om någon vet om det ger utslag på någon sticka, för då kan man skylla på loppen!

Det ger inte utslag på prover eftersom det är en fentanyl-analog.

Citat:
Ursprungligen postat av Etizopapaya
Blir det inte bara att skjuta at:n framför sig?
Typ går över till stesolid istället för xanor.

Jo på ett sätt, du får trappa ner det sedan.
Citera
2012-10-25, 21:31
Medlem
Lurvelpajsarens avatar
Har läst lite om Lope gällande dess funktion som AT-räddare. Det verkar ju nästan för bra för att vara sant. Är det verkligen det? Min heliga graal är ju pregabalin/diazepam/zopiklon. Var och en för sig ger bra lindring, men tillsammans blir det en extremt bra kombo. Är Lope jämförbart med lindringen man får av något av detta?
Citera
2012-10-25, 23:11
Medlem
TheSpacePopes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lurvelpajsaren
Har läst lite om Lope gällande dess funktion som AT-räddare. Det verkar ju nästan för bra för att vara sant. Är det verkligen det? Min heliga graal är ju pregabalin/diazepam/zopiklon. Var och en för sig ger bra lindring, men tillsammans blir det en extremt bra kombo. Är Lope jämförbart med lindringen man får av något av detta?

Antagligen bättre om du tar det i tillräckligt stor dos. Nackdelen verkar dock vara att eftersom det är en opiat så blir man sjuk igen så fort man slutar. Det blir man inte om man håller sig till lyrica och benso.

Lyrica, benso och loperamid i rätt mängder borde fungera mycket bra skulle jag tro.
Citera
2012-11-19, 16:09
Medlem
jonas.asss avatar
Är du säker på att askorbinsyran gör någon nytta på Loperamid? Visst, det löstes inte upp så super bra, men jag tog 1ml vatten på 6mg (har för tillfället ingen större pump) och sköt. Kände helt klart av effekt på det och fick en rätt så klar lösning, dock ganska mycket rester av gegga som jag fick filtrera bort ett par gånger. Vad tror du för övrigt är "nyttigast", att skjuta eller oralt? Med tanke på att man får köra monsterdoser oralt så skulle jag tippa på IV.

Citat:
Ursprungligen postat av sonicboy666
Recept:
5 ml vatten, koka upp å dra
I med askorbinsyra (1 tsk)
3 kapslar loperamid
Rör
Bomull -sug upp
Häll ur -ny bomulsstuss
Upp i kolven - stasa -kör i

Värme å mys, små pupiller, men se till att träffa venen annars bula deluxe + svideri av rang

Detta är inget jag uppmanar folk att göra, men det funkar när man är på botten vill jag lova
Andningsdepression: Noll
Annars ha Naloxon el suboxone till hands
Citera
2012-11-19, 17:25
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zabriskie.Point
Jag kan bara instämma, Loperamid kan bota fysiska besvär som uppstår i och med en avis. Som jag uppfattat det så stimulerar Loperamid enbart opioidreceptorerna i kroppen, och inte själva hjärnan och lustcentrat. Detta eftersom det inte passerar blod - hjärn barriären.

Det passar blodbarriären om du tar tillräckligt höga doser, fick själv små pupiller, klåda o ett rus likt kodein fast som varade bra mkt längre, på 50 mg.
Citera
2012-11-19, 17:43
Medlem
Moments avatar
För att få loperamid att korsa BBB behöver man en del kemikalier bla kinakin som finns i tonic water , och det viktigaste efter det heter tagament aktiv substans Cimetidin.

Den medecinen avregistrerades från Sverige 2007 har beställt lite från USA det funkade fint idag körde jag med Rani-q som finns på apoteket och 1.5 liter tonic water , och 80 st 2 mgare. Känner mig ganska hög men inte som när jag hade tagament till hands. Lycka till
Citera
2012-11-19, 18:09
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment
För att få loperamid att korsa BBB behöver man en del kemikalier bla kinakin som finns i tonic water , och det viktigaste efter det heter tagament aktiv substans Cimetidin.

Den medecinen avregistrerades från Sverige 2007 har beställt lite från USA det funkade fint idag körde jag med Rani-q som finns på apoteket och 1.5 liter tonic water , och 80 st 2 mgare. Känner mig ganska hög men inte som när jag hade tagament till hands. Lycka till

Precis den kombon jag använde mig av.

Kände dock inte av någon eufori direkt.
Citera
2012-11-19, 18:32
Medlem
Moments avatar
Tagament eller rani-q
Citera
2012-11-19, 18:45
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Tagament eller rani-q

Har drygt 100 st Tagament hemma för just detta ändamål som jag beställt utomlands.

Får du eufori utav det?

För mig sitter det i dagen efter också vilket är najs.
Senast redigerad av Slingshot 2012-11-19 kl. 18:48.
Citera
2012-11-19, 19:01
Medlem
Moments avatar
Just nu vet jag inte om jag känner mig lite extra glad för att avt försvann men första gången kände jag mig absolut euforisk. Testa ta alla extra chems någon timma innan .
Citera
2012-11-19, 19:04
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Just nu vet jag inte om jag känner mig lite extra glad för att avt försvann men första gången kände jag mig absolut euforisk. Testa ta alla extra chems någon timma innan .

Tar alltid en halvliter tonic water innan o lite grapefrukt men ingen vidare eufori, behövs större doser kanske.
Citera
2012-11-19, 19:46
Medlem
Moments avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Tar alltid en halvliter tonic water innan o lite grapefrukt men ingen vidare eufori, behövs större doser kanske.

Desto mer p450 inhibitors du tar desto mer loperamide korsar bbb. Har inte ens testat med grapefrukt än . Stegrar fortfarande riktigt skönt detta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in