Flashback bygger pepparkakshus!
2013-05-14, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av centralS
Hur gick/går det?
Om jag ska vara ärlig så kändes det ungefär likt Tramadol. Men antagligen va detta bara inbillning. Värt att nämna kanske att jag hade ätit benso också, men jag vet inte. Placebo eller ej, jag mådde ju bättre än innan.
Citera
2013-05-14, 21:38
Medlem
centralSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hassans
Om jag ska vara ärlig så kändes det ungefär likt Tramadol. Men antagligen va detta bara inbillning. Värt att nämna kanske att jag hade ätit benso också, men jag vet inte. Placebo eller ej, jag mådde ju bättre än innan.

Lät som ett rus liknande mitt vilket är nice
Citera
2013-05-17, 19:23
Medlem
DhaStoners avatar
Nej nu måste jag testa detta i ren uttråkning idag tänkte jag.

Mixade ner 3st grapefrukt (jag har ingen juicepress) och drack vid 17.30 tiden.
Tog 1 paket 18.40 och svalde med ett glas tonic water.

Nu 40min senare känner jag redan ett liiitet opiatrus, men kan vara placebo också.

Har stor erfarenhet av opiater, tagit allt från Tramadol till Heroin. Men har varit ren från allt sånt i ungefär 1 år, tagit citodon och sub kanske 3-4 gånger under året enbart. Så jag har 0 tolerans mot något just nu.

Tog 1 paket till nyss också.

Uppdaterar senare om hur det gick!
Senast redigerad av DhaStoner 2013-05-17 kl. 19:28.
Citera
2013-05-17, 22:19
Medlem
DhaStoners avatar
Måste säga att det funkade bättre än vad jag hade förväntat mig!

Känns som att man har tagit tramadol och det börjar verka, men det kommer inte riktigt lika långt. Also känslan av att ruset börjar komma håller i sig istället för att det drar igång "på riktigt"

Vet inte riktigt hur jag ska förklara
Citera
2013-05-17, 23:49
Medlem
centralSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DhaStoner
Måste säga att det funkade bättre än vad jag hade förväntat mig!

Känns som att man har tagit tramadol och det börjar verka, men det kommer inte riktigt lika långt. Also känslan av att ruset börjar komma håller i sig istället för att det drar igång "på riktigt"

Vet inte riktigt hur jag ska förklara

Nu då?
Citera
2013-05-21, 10:56
Medlem
tagit 2 paket nyss tagit 25 mg sobril med. tog även 75mg sob igår utan tolerans på varken benz elr opiater . får se hur detta går
Citera
2013-05-21, 11:28
Medlem
Moments avatar
Det blir bra grabbar, desto mer av den där vidriga drickan ni tar o sen någon form av pepcid lr we hjälper. Jag fick slut på metadon igår o ska ta detta idag med. Tycker det är skönare än sub ialf men jag kanske pajjat min hjärna , mvh . Kom ihåg att det är tonic water ni ska dricka o inte grapefrukt dock?
Citera
2013-05-21, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment
Det blir bra grabbar, desto mer av den där vidriga drickan ni tar o sen någon form av pepcid lr we hjälper. Jag fick slut på metadon igår o ska ta detta idag med. Tycker det är skönare än sub ialf men jag kanske pajjat min hjärna , mvh . Kom ihåg att det är tonic water ni ska dricka o inte grapefrukt dock?

vad gör tonic water?
Citera
2013-05-21, 13:37
Medlem
Slingshots avatar
Citat:

Grapefrukt hjälper också till att öka effekten med inte som tonic water som gör att mer loperamid trängs igenom blodbarriären.

Citat:
Ursprungligen postat av fuckdig
vad gör tonic water?

Det gör så att mer loperamid tränger igenom blodbarriären. Drick en halvliter en halvtimme innan du tar din dos loperamid.
Citera
2013-05-21, 21:39
Bannlyst
Citat:

När jag slutade med opiater för en vecka sen eller vad det är, så tog jag bara minidoser i slutet av oxy. Drack minst en liter grapejuice och det gjorde mycket! Kände knappt annars, okej, dosen var låg, men ändå. Du kan spä ut det med 10% vatten. Köp tropicana först, sen eldorado, bara 10 kr litern. Samma effekt.
Det äääär stor skillnad. Jag vet inte om sockret har en betydelse, fruktosen, dvs det naturliga sockret. Också.

Det var mitt sätt at lägga av. Hittills iaf. Tonic har jag aldrig hört talas om.

Du lär dig gilla smaken fort..faktiskt.
Citera
2013-05-22, 00:31
Medlem
Moments avatar
Citat:
Ursprungligen postat av novix2
När jag slutade med opiater för en vecka sen eller vad det är, så tog jag bara minidoser i slutet av oxy. Drack minst en liter grapejuice och det gjorde mycket! Kände knappt annars, okej, dosen var låg, men ändå. Du kan spä ut det med 10% vatten. Köp tropicana först, sen eldorado, bara 10 kr litern. Samma effekt.
Det äääär stor skillnad. Jag vet inte om sockret har en betydelse, fruktosen, dvs det naturliga sockret. Också.

Det var mitt sätt at lägga av. Hittills iaf. Tonic har jag aldrig hört talas om.

Du lär dig gilla smaken fort..faktiskt.

Jo visst kan opiater boostas av grape men här handlar det mer om o tvinga loperamid att passera Bloodbrainbarrier då är det mycket viktigare med kinins. Jag vill inte säga att inte grape är viktigt men tar du båda så dubblar du säkert effekten då. Glöm ej kinine och tagament liknande substanser.
Citera
2013-05-22, 01:01
Bannlyst
Citat:
Jo visst kan opiater boostas av grape men här handlar det mer om o tvinga loperamid att passera Bloodbrainbarrier då är det mycket viktigare med kinins. Jag vill inte säga att inte grape är viktigt men tar du båda så dubblar du säkert effekten då. Glöm ej kinine och tagament liknande substanser.

Har inte provat de sakerna än, har ju haft 8 opiatfria dagar med ett återfall av opiat. Det är rekord. +5 år av heroin/sub/etc. Men jag konsumerar på tok för mycket benso och vodka, riktigt farliga mängder kanske. Och de ända som verkar hjälpa delvis är ordentligt med vodka, minst en halv kvarting ikväll + 80mg stess + 4mg xanor + 4 flunizar. Benson är ju rena skämtet!!!! Snacka om överskattat! Fy fan det är ju rena skiten ju, hjälper typ 10%. T o m tobak är ju bättre. Och mer vågar jag inte dricka. Det är ett helvete. Men det går an. Jag klarar ett eller två snäpp till.

Om jag bara kunde få sova vettigt, aldrig mer än 5 timmar. Sen irriterade som fan emellanåt.

Hur fan ska det här sluta?
Men jag ger mig fan inte.
Förrän det är slut, och då är jag slut. Såvida jag inte deppar ihop helt.
Haft två kamrater som strykigt med en i varberg och en på hisingen, sen dog min läkare jag har haft i 8 år i cancer snabbt och handläggaren på FK gick ner i isvak utanför gbg.
Helt otroligt. Min flickvän tror inte sina öron och ögon.
Tyvärr, så tror jag att jag har valt "fel väg" som många har påpekat. Och då är väl dagarna räknade. Men man är ju redan i helvetet. So what the fuck.

Hur går det själv förresten?
Försöker du ens?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in