2013-05-14, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av centralS
Hur gick/gr det?
Om jag ska vara rlig s kndes det ungefr likt Tramadol. Men antagligen va detta bara inbillning. Vrt att nmna kanske att jag hade tit benso ocks, men jag vet inte. Placebo eller ej, jag mdde ju bttre n innan.
Citera
2013-05-14, 21:38
Medlem
centralSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hassans
Om jag ska vara rlig s kndes det ungefr likt Tramadol. Men antagligen va detta bara inbillning. Vrt att nmna kanske att jag hade tit benso ocks, men jag vet inte. Placebo eller ej, jag mdde ju bttre n innan.

Lt som ett rus liknande mitt vilket r nice
Citera
2013-05-17, 19:23
Medlem
DhaStoners avatar
Nej nu mste jag testa detta i ren uttrkning idag tnkte jag.

Mixade ner 3st grapefrukt (jag har ingen juicepress) och drack vid 17.30 tiden.
Tog 1 paket 18.40 och svalde med ett glas tonic water.

Nu 40min senare knner jag redan ett liiitet opiatrus, men kan vara placebo ocks.

Har stor erfarenhet av opiater, tagit allt frn Tramadol till Heroin. Men har varit ren frn allt snt i ungefr 1 r, tagit citodon och sub kanske 3-4 gnger under ret enbart. S jag har 0 tolerans mot ngot just nu.

Tog 1 paket till nyss ocks.

Uppdaterar senare om hur det gick!
Senast redigerad av DhaStoner 2013-05-17 kl. 19:28.
Citera
2013-05-17, 22:19
Medlem
DhaStoners avatar
Mste sga att det funkade bttre n vad jag hade frvntat mig!

Knns som att man har tagit tramadol och det brjar verka, men det kommer inte riktigt lika lngt. Also knslan av att ruset brjar komma hller i sig istllet fr att det drar igng "p riktigt"

Vet inte riktigt hur jag ska frklara
Citera
2013-05-17, 23:49
Medlem
centralSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DhaStoner
Mste sga att det funkade bttre n vad jag hade frvntat mig!

Knns som att man har tagit tramadol och det brjar verka, men det kommer inte riktigt lika lngt. Also knslan av att ruset brjar komma hller i sig istllet fr att det drar igng "p riktigt"

Vet inte riktigt hur jag ska frklara

Nu d?
Citera
2013-05-21, 10:56
Medlem
tagit 2 paket nyss tagit 25 mg sobril med. tog ven 75mg sob igr utan tolerans p varken benz elr opiater . fr se hur detta gr
Citera
2013-05-21, 11:28
Medlem
Moments avatar
Det blir bra grabbar, desto mer av den dr vidriga drickan ni tar o sen ngon form av pepcid lr we hjlper. Jag fick slut p metadon igr o ska ta detta idag med. Tycker det r sknare n sub ialf men jag kanske pajjat min hjrna , mvh . Kom ihg att det r tonic water ni ska dricka o inte grapefrukt dock?
Citera
2013-05-21, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment
Det blir bra grabbar, desto mer av den dr vidriga drickan ni tar o sen ngon form av pepcid lr we hjlper. Jag fick slut p metadon igr o ska ta detta idag med. Tycker det r sknare n sub ialf men jag kanske pajjat min hjrna , mvh . Kom ihg att det r tonic water ni ska dricka o inte grapefrukt dock?

vad gr tonic water?
Citera
2013-05-21, 13:37
Medlem
Slingshots avatar
Citat:

Grapefrukt hjlper ocks till att ka effekten med inte som tonic water som gr att mer loperamid trngs igenom blodbarriren.

Citat:
Ursprungligen postat av fuckdig
vad gr tonic water?

Det gr s att mer loperamid trnger igenom blodbarriren. Drick en halvliter en halvtimme innan du tar din dos loperamid.
Citera
2013-05-21, 21:39
Bannlyst
Citat:

Nr jag slutade med opiater fr en vecka sen eller vad det r, s tog jag bara minidoser i slutet av oxy. Drack minst en liter grapejuice och det gjorde mycket! Knde knappt annars, okej, dosen var lg, men nd. Du kan sp ut det med 10% vatten. Kp tropicana frst, sen eldorado, bara 10 kr litern. Samma effekt.
Det r stor skillnad. Jag vet inte om sockret har en betydelse, fruktosen, dvs det naturliga sockret. Ocks.

Det var mitt stt at lgga av. Hittills iaf. Tonic har jag aldrig hrt talas om.

Du lr dig gilla smaken fort..faktiskt.
Citera
2013-05-22, 00:31
Medlem
Moments avatar
Citat:
Ursprungligen postat av novix2
Nr jag slutade med opiater fr en vecka sen eller vad det r, s tog jag bara minidoser i slutet av oxy. Drack minst en liter grapejuice och det gjorde mycket! Knde knappt annars, okej, dosen var lg, men nd. Du kan sp ut det med 10% vatten. Kp tropicana frst, sen eldorado, bara 10 kr litern. Samma effekt.
Det r stor skillnad. Jag vet inte om sockret har en betydelse, fruktosen, dvs det naturliga sockret. Ocks.

Det var mitt stt at lgga av. Hittills iaf. Tonic har jag aldrig hrt talas om.

Du lr dig gilla smaken fort..faktiskt.

Jo visst kan opiater boostas av grape men hr handlar det mer om o tvinga loperamid att passera Bloodbrainbarrier d r det mycket viktigare med kinins. Jag vill inte sga att inte grape r viktigt men tar du bda s dubblar du skert effekten d. Glm ej kinine och tagament liknande substanser.
Citera
2013-05-22, 01:01
Bannlyst
Citat:
Jo visst kan opiater boostas av grape men hr handlar det mer om o tvinga loperamid att passera Bloodbrainbarrier d r det mycket viktigare med kinins. Jag vill inte sga att inte grape r viktigt men tar du bda s dubblar du skert effekten d. Glm ej kinine och tagament liknande substanser.

Har inte provat de sakerna n, har ju haft 8 opiatfria dagar med ett terfall av opiat. Det r rekord. +5 r av heroin/sub/etc. Men jag konsumerar p tok fr mycket benso och vodka, riktigt farliga mngder kanske. Och de nda som verkar hjlpa delvis r ordentligt med vodka, minst en halv kvarting ikvll + 80mg stess + 4mg xanor + 4 flunizar. Benson r ju rena skmtet!!!! Snacka om verskattat! Fy fan det r ju rena skiten ju, hjlper typ 10%. T o m tobak r ju bttre. Och mer vgar jag inte dricka. Det r ett helvete. Men det gr an. Jag klarar ett eller tv snpp till.

Om jag bara kunde f sova vettigt, aldrig mer n 5 timmar. Sen irriterade som fan emellant.

Hur fan ska det hr sluta?
Men jag ger mig fan inte.
Frrn det r slut, och d r jag slut. Svida jag inte deppar ihop helt.
Haft tv kamrater som strykigt med en i varberg och en p hisingen, sen dog min lkare jag har haft i 8 r i cancer snabbt och handlggaren p FK gick ner i isvak utanfr gbg.
Helt otroligt. Min flickvn tror inte sina ron och gon.
Tyvrr, s tror jag att jag har valt "fel vg" som mnga har ppekat. Och d r vl dagarna rknade. Men man r ju redan i helvetet. So what the fuck.

Hur gr det sjlv frresten?
Frsker du ens?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in