Citat:
Ursprungligen postat av Moment
Jo visst kan opiater boostas av grape men hr handlar det mer om o tvinga loperamid att passera Bloodbrainbarrier d r det mycket viktigare med kinins. Jag vill inte sga att inte grape r viktigt men tar du bda s dubblar du skert effekten d. Glm ej kinine och tagament liknande substanser.
Har inte provat de sakerna n, har ju haft 8 opiatfria dagar med ett terfall av opiat. Det r rekord. +5 r av heroin/sub/etc. Men jag konsumerar p tok fr mycket benso och vodka, riktigt farliga mngder kanske. Och de nda som verkar hjlpa delvis r ordentligt med vodka, minst en halv kvarting ikvll + 80mg stess + 4mg xanor + 4 flunizar. Benson r ju rena skmtet!!!! Snacka om verskattat! Fy fan det r ju rena skiten ju, hjlper typ 10%. T o m tobak r ju bttre. Och mer vgar jag inte dricka. Det r ett helvete. Men det gr an. Jag klarar ett eller tv snpp till.
Om jag bara kunde f sova vettigt, aldrig mer n 5 timmar. Sen irriterade som fan emellant.
Hur fan ska det hr sluta?
Men jag ger mig fan inte.
Frrn det r slut, och d r jag slut. Svida jag inte deppar ihop helt.
Haft tv kamrater som strykigt med en i varberg och en p hisingen, sen dog min lkare jag har haft i 8 r i cancer snabbt och handlggaren p FK gick ner i isvak utanfr gbg.
Helt otroligt. Min flickvn tror inte sina ron och gon.
Tyvrr, s tror jag att jag har valt "fel vg" som mnga har ppekat. Och d r vl dagarna rknade. Men man r ju redan i helvetet. So what the fuck.
Hur gr det sjlv frresten?
Frsker du ens?