2011-08-13, 23:48
Medlem
oj, haha, ja d missfrstod jag dig helt d. men nu frstr jag ditt perspektiv, det som funkar p mig som fortfarande r relativt frsk kanske inte funkar fr ngon som har varit med lite lngre. Har hrt om folk vars receptorer blivit iprincip immuna mot subutex efter flera r av blandat opiatmissbruk, men kom ihg att loperamid faktiskt rknas som en av de starkaste opioiderna trots att den inte tar sig in i hjrnan, s om du verdoserar tillrckligt mycket s kan det skert g!
jag skulle nog ge det en chans iaf.
Senast redigerad av Dipo 2011-08-13 kl. 23:52.
Citera
2011-08-13, 23:57
Bannlyst
Bra trd. Har lindrat mnga sub-avtndningar med Dimor. Mellan ett eller tv paket om dagen/varannan dag har rckt ganska bra fr att ta bort det vrsta. Har klarat mig bra i allt mellan 7-20 dagar utan ngot narkotikaklassat preparat under dessa avtndningarna.
Citera
2011-08-14, 00:05
Medlem
Det intressanta r att jag sedan jag upptckte imodium har blivit lite mera ofrsiktig med mitt missbruk. Knns som att man har en livlina som kommer hjlpa en hur det n gr. Frr var man ju rdd fr dom dr fruktansvrda avtndningarna vilket gjorde att man var lite mera frsiktig och hushll med sitt knark, nu kan man ta lite extra fr om kranen skulle ringa och sga att han inte kan fixa p en vecka s har man ju i vrsta fall loperamiden att luta sig mot.
Citera
2011-08-14, 00:22
Bannlyst
Ja, det finns ju alltid tv sidor av myntet som man sger..

En sak jag har ftt fr mig r att Loperamid sitter i lnge, kan det stmma? Jag brukar knna mig ganska frisk och kry i 2-3 dagar om jag trycker i mig exempelvis 2 paket den frsta dagen. Erfarenheter, ngon?
Citera
2011-08-14, 00:39
Medlem
samma fr mig, dom positiva effekterna sitter kvar men jag kan nd skita! brukar dock ta dos varje dag nd om jag ska jobba, vill inte att avtndningen ska komma tillbaka nr jag r p jobbet. vore ju lite pinsamt om det skulle bli akut och ngon p jobbet kom p en med att svlja tv kartor imodium

Edit: det kan ju annars bero p att du startar om hela avtndningsprocessen nr du stimulerar dina receptorer med imodium, och att det drfr drjer ett tag innan receptorerna hinner bli hungriga igen.
Senast redigerad av Dipo 2011-08-14 kl. 00:45.
Citera
2011-08-14, 17:58
Medlem
Devilrys avatar
Fyfan vad jag ska kpa imodium imorgon! Ska sluta helt med sub nu och har ftt skitmycket ngest bara jag tnkt p vad jag har att vnta mig.
Tack som fan fr detta!
Citera
2011-08-14, 18:25
Medlem
Devilry: Rapportera grna i trden hur du upplevde att det funkade! vore intressant med lite loperamid-rapporter.
Citera
2011-08-14, 18:46
Medlem
Devilrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dipo
Devilry: Rapportera grna i trden hur du upplevde att det funkade! vore intressant med lite loperamid-rapporter.
Det ska jag absolut gra.
Citera
2011-08-14, 19:15
Medlem
vetickes avatar
Aight jag tog 16 mg mitt i peaken av min at och det hjlpte vl lite mot myrkrypningarna men dom var helt klart kvar och gjorde s att jag inte kunde somna den natten.

S tyckte inte det hjlpte mig s mycket egentligen, dock bttre n inget om man tnder av och behver ngot som hjlper akut och r receptfritt imo.
Citera
2011-08-14, 19:17
Medlem
Har ts helt missat att ska mntro?

https://www.flashback.org/t547178
Citera
2011-08-14, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steeeff
Har ts helt missat att ska mntro?

https://www.flashback.org/t547178

haha, tycker inte riktigt att det r samma sak. Ser du inte frdelen med att ha en samlad FAQ trd dr alla frgor besvaras i OP istllet fr att behva lsa igenom 11 sidor fr att f den information man sker?
Vissa anvndare lskar verkligen att gnlla.
Citera
2011-08-14, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dipo
haha, tycker inte riktigt att det r samma sak. Ser du inte frdelen med att ha en samlad FAQ trd dr alla frgor besvaras i OP istllet fr att behva lsa igenom 11 sidor fr att f den information man sker?
Vissa anvndare lskar verkligen att gnlla.

rligt talat, nej.
Jag r nmligen inte speciellt lat av mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in