2023-02-10, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av youlaugh.
Beroende p styrka p abstinensen kan du absolut ta bort hela, men d r ju pongen borta ocks. Tanken r ju att ta udden av absen, att ta bort det outhrdliga. Annars byter du bara en drog mot en annan. Det ska ju hela tiden g nert s att sga.
Ja precis s jag tnker att det inte fr g verstyr. Men tror du det rcker med en halv karta? Vgar man ens ta en hel? Knns s himla mycket. Vill inte f hjrtproblem men samtidigt kanske vrt om det tar udden av det vrsta.
Citera
2023-02-10, 23:00
Medlem
youlaugh.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muilak
Ja precis s jag tnker att det inte fr g verstyr. Men tror du det rcker med en halv karta? Vgar man ens ta en hel? Knns s himla mycket. Vill inte f hjrtproblem men samtidigt kanske vrt om det tar udden av det vrsta.
Prova med en halv, hjlper det inte s ta mer. Fr mig har hela abstinensen frsvunnit p 2-4 paket, dvs 4-8 kartor. Ja det blir mnga tabletter och knns konstigt att ta s mnga. Men allt handlar ju om tolerans. Har du lgre tolerans n mig och dessutom inte ska ta bort hela s kanske 0,5-1 karta blir bra 👍🏼
Citera
2023-08-06, 16:01
Medlem
EastCoastWays avatar
Om man vill testa den fr buzzen hur mnga ska man ta?
Jag r en rookie p loperamid fr det har alltid verkat s vrdelst jmfrt med Oxy och morfin.
Dra i sig tvrmnga och sen f ett litet kodein rus.
Sen lste jag p lite och en del upplever att det nstan nr Oxy knslor

S ni som har testat och kanske r lite plsta, dr folk som flugor nr dom petar i sig 50-100st. Ngon som vet om detta r en rejlt verhngande risk.

Annars kan det ju vara kul att testa
Citera
2023-08-06, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EastCoastWay
Om man vill testa den fr buzzen hur mnga ska man ta?
Jag r en rookie p loperamid fr det har alltid verkat s vrdelst jmfrt med Oxy och morfin.
Dra i sig tvrmnga och sen f ett litet kodein rus.
Sen lste jag p lite och en del upplever att det nstan nr Oxy knslor

S ni som har testat och kanske r lite plsta, dr folk som flugor nr dom petar i sig 50-100st. Ngon som vet om detta r en rejlt verhngande risk.

Annars kan det ju vara kul att testa

har du ingen nuvarande opiat tolerans s rcker det med 2-3 paket dimor. Dvs 32-48 mg.
kka en halv matsked svart peppar och lite gurkmejja dagen innan. Sedan omeprazol dagen du tar det.

du kommer f ett mrkbart opiatrus, typ 80 procent fysiskt skulle jag sga. Ganska tomt.
Det sitter i bra lnge, Typ 18-24 timmar.

rder dig att inte gra det. Du kan f hjrtfel vldigt omgende.

Och du kommer f hjrtfel om du fortstter missbrukar det. Frgan r bara nr.
Citera
2023-08-06, 17:07
Medlem
EastCoastWays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daskjanne
har du ingen nuvarande opiat tolerans s rcker det med 2-3 paket dimor. Dvs 32-48 mg.
kka en halv matsked svart peppar och lite gurkmejja dagen innan. Sedan omeprazol dagen du tar det.

du kommer f ett mrkbart opiatrus, typ 80 procent fysiskt skulle jag sga. Ganska tomt.
Det sitter i bra lnge, Typ 18-24 timmar.

rder dig att inte gra det. Du kan f hjrtfel vldigt omgende.

Och du kommer f hjrtfel om du fortstter missbrukar det. Frgan r bara nr.

Det svaret rckte gott och vl fr mig. Hellre ta en stark opioid istllet fr att gambla med Loppen
Citera
2023-08-30, 19:21
Medlem
2rs2pures avatar
Fr lnge sedan tog jag 32mg loperamid med rtt s hg tolerans, med lite svartpeppar, de gav mnga timmars "rus".
Har sedan varit ren lnge men en tid sedan haft buprenorfin plster mot vrk, i ngra mnaders tid, men varit nu ca 4 veckor utan dessa helt.
Av ngon anledning fick jag sdant extremt sug och ville inte kpa sub s istllet gjorde jag det n mer korkade och drog i mig loperamid.
Jag t 30mg totalt, med frskpressad grapefrukt, ca 1 msk svart peppar och tonic vatten, utan ngon effekt .h.t ca 5h senare (frutom lite bubblig mage), riktig besvikelse men mitt drogsug frsvann iallafall efter besvikelsen lagt sig .

Ngon som vet varfr jag inte alls fick ngon minimal knsla alls? Notera ocks att jag alltid varit knslig mot opiater verlag och alltid behvt relativt lga doser fr nskad effekt.
Citera
2023-10-14, 04:20
Medlem
2rs2pures avatar
Ang ovan post s menade jag 60-64 mg inte 30.
Idag tog jag 68mg och knde av de efter 3h.
Undrar sen ensom de kan minska fldet av kalcium bla till hjrtat, r de en bra id att t.ex ta extra kalcium med lopen fr att p s vis f i sig mer? Eller ngon annat som underlttar fr kroppen s att sga.
Har noll koll.
Har frsttt att ca 60mg inte ska vara jtte riskabelt utan de r doser ver det som sen brjar mer och mer vara pfrestande?
Tnker om man fyller p efter tex 5-10 timmar med lgre dos fr att frlnga effekten/hlla borta ev. at.
Citera
2023-10-15, 12:14
Medlem
[quote=Dexter007|63089356]Vill varna er fr loperamiden. Den r riktigt ddlig mot hjrtat. Jag brjade som ni bara ta det mot at. Sen blev jag ren frn alla droger men brjade ta ngra askar i veckan som ngest lindring. Slutade med att beroende och hjrtsvikt. Fick bli inlagd p avgiftning och trappa ner med subtext.

Nu r jag ren och tnker aldrig rra skiten igen. Inte vrt att d fr. Nu mste jag gra flera underskar av hjrtat och CT scan fr jag fick ven krampanfall p slutet.

Anvnd benso eller riktiga opiater, allt r bttre n dimor.
Citera
2023-10-15, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dexter007
Vill varna er fr loperamiden. Den r riktigt ddlig mot hjrtat. Jag brjade som ni bara ta det mot at. Sen blev jag ren frn alla droger men brjade ta ngra askar i veckan som ngest lindring. Slutade med att beroende och hjrtsvikt. Fick bli inlagd p avgiftning och trappa ner med subtext.

Nu r jag ren och tnker aldrig rra skiten igen. Inte vrt att d fr. Nu mste jag gra flera underskar av hjrtat och CT scan fr jag fick ven krampanfall p slutet.

Anvnd benso eller riktiga opiater, allt r bttre n dimor.

Men vi har narkotikapolitiken att tacka fr detta.
hur var nedtrappningen? Hjlpte subben mycket?
Citera
2023-11-06, 21:27
Medlem
Badassmfokas avatar
Det hjlper framfrallt diarren vid avtndning och kan ltta lite, det som funkar bst vi opioid-AT r muskelavslappnande som cannabis, diazepam och klonazepam. Men visst om du vill skada dig sjlv serist med lkemedel, slng i dig 2 kartor och du fr ett milt och trkigt opioid-rus som slr p sakta, knappt mrks men kostar dig frstoppning i flera dagar och alla mjliga skador p din kropp jag inte ens knner till men du kan skert d inte vet jag.
Citera
2023-12-25, 19:26
Medlem
TA INTE SKITEN!!!! Min kusin avled i hstas efter ha tagit 3 askar. Han hittades medvetsls i sin sng. Fick Naloxon av ambulanspersonal direkt och in p intensiven. Han lg i koma tv dagar och fick sen hjrtinfarkt och dog. Inte vrt risken att testa en enda gng! Lgre doser har lett till ddsfall. Googla skiten och ls om loperamid verdos innan du ens tnker tanken att ta det
Citera
2024-01-09, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badassmfoka
Det hjlper framfrallt diarren vid avtndning och kan ltta lite, det som funkar bst vi opioid-AT r muskelavslappnande som cannabis, diazepam och klonazepam. Men visst om du vill skada dig sjlv serist med lkemedel, slng i dig 2 kartor och du fr ett milt och trkigt opioid-rus som slr p sakta, knappt mrks men kostar dig frstoppning i flera dagar och alla mjliga skador p din kropp jag inte ens knner till men du kan skert d inte vet jag.

Tnkte lindra atn efter oxy 80m*10 p 4 veckor. Men jklar vilken kick, 100 tbl a 2mg. Hg i 16 timmar, utan att komma ned och bli smnig.. Spelade spel i 12 timmar. Motsvarar 80mg oxy utan att bli moffad. Piggare och mr som en prins. Men inte motivet. Nu blir atn bara uppskjuten, men nu vet jag det iaf. Och mera blir det inte. Vet iofs inte vad som r farligast- ta 80-120 mg oxy eller 80-200 mg lor9?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in