2023-02-10, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av youlaugh.
Beroende på styrka på abstinensen kan du absolut ta bort hela, men då är ju poängen borta också. Tanken är ju att ta udden av absen, att ta bort det outhärdliga. Annars byter du bara en drog mot en annan. Det ska ju hela tiden gå neråt så att säga.
Ja precis så jag tänker att det inte får gå överstyr. Men tror du det räcker med en halv karta? Vågar man ens ta en hel? Känns så himla mycket. Vill inte få hjärtproblem men samtidigt kanske värt om det tar udden av det värsta.
Citera
2023-02-10, 23:00
Medlem
youlaugh.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muilak
Ja precis så jag tänker att det inte får gå överstyr. Men tror du det räcker med en halv karta? Vågar man ens ta en hel? Känns så himla mycket. Vill inte få hjärtproblem men samtidigt kanske värt om det tar udden av det värsta.
Prova med en halv, hjälper det inte så ta mer. För mig har hela abstinensen försvunnit på 2-4 paket, dvs 4-8 kartor. Ja det blir många tabletter och känns konstigt att ta så många. Men allt handlar ju om tolerans. Har du lägre tolerans än mig och dessutom inte ska ta bort hela så kanske 0,5-1 karta blir bra 👍🏼
Citera
2023-08-06, 16:01
Medlem
EastCoastWays avatar
Om man vill testa den för buzzen hur många ska man ta?
Jag är en rookie på loperamid för det har alltid verkat så värdelöst jämfört med Oxy och morfin.
Dra i sig tvärmånga och sen få ett litet kodein rus.
Sen läste jag på lite och en del upplever att det nästan når Oxy känslor

Så ni som har testat och kanske är lite pålästa, dör folk som flugor när dom petar i sig 50-100st. Någon som vet om detta är en rejält överhängande risk.

Annars kan det ju vara kul att testa
Citera
2023-08-06, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EastCoastWay
Om man vill testa den för buzzen hur många ska man ta?
Jag är en rookie på loperamid för det har alltid verkat så värdelöst jämfört med Oxy och morfin.
Dra i sig tvärmånga och sen få ett litet kodein rus.
Sen läste jag på lite och en del upplever att det nästan når Oxy känslor

Så ni som har testat och kanske är lite pålästa, dör folk som flugor när dom petar i sig 50-100st. Någon som vet om detta är en rejält överhängande risk.

Annars kan det ju vara kul att testa

har du ingen nuvarande opiat tolerans så räcker det med 2-3 paket dimor. Dvs 32-48 mg.
käka en halv matsked svart peppar och lite gurkmejja dagen innan. Sedan omeprazol dagen du tar det.

du kommer få ett märkbart opiatrus, typ 80 procent fysiskt skulle jag säga. Ganska tomt.
Det sitter i bra länge, Typ 18-24 timmar.

råder dig att inte göra det. Du kan få hjärtfel väldigt omgående.

Och du kommer få hjärtfel om du fortsätter missbrukar det. Frågan är bara när.
Citera
2023-08-06, 17:07
Medlem
EastCoastWays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daskjanne
har du ingen nuvarande opiat tolerans så räcker det med 2-3 paket dimor. Dvs 32-48 mg.
käka en halv matsked svart peppar och lite gurkmejja dagen innan. Sedan omeprazol dagen du tar det.

du kommer få ett märkbart opiatrus, typ 80 procent fysiskt skulle jag säga. Ganska tomt.
Det sitter i bra länge, Typ 18-24 timmar.

råder dig att inte göra det. Du kan få hjärtfel väldigt omgående.

Och du kommer få hjärtfel om du fortsätter missbrukar det. Frågan är bara när.

Det svaret räckte gott och väl för mig. Hellre ta en stark opioid istället för att gambla med Loppen
Citera
2023-08-30, 19:21
Medlem
2rs2pures avatar
För länge sedan tog jag 32mg loperamid med rätt så hög tolerans, med lite svartpeppar, de gav många timmars "rus".
Har sedan varit ren länge men en tid sedan haft buprenorfin plåster mot värk, i några månaders tid, men varit nu ca 4 veckor utan dessa helt.
Av någon anledning fick jag sådant extremt sug och ville inte köpa sub så istället gjorde jag det än mer korkade och drog i mig loperamid.
Jag åt 30mg totalt, med färskpressad grapefrukt, ca 1 msk svart peppar och tonic vatten, utan någon effekt ö.h.t ca 5h senare (förutom lite bubblig mage), riktig besvikelse men mitt drogsug försvann iallafall efter besvikelsen lagt sig .

Någon som vet varför jag inte alls fick någon minimal känsla alls? Notera också att jag alltid varit känslig mot opiater överlag och alltid behövt relativt låga doser för önskad effekt.
Citera
2023-10-14, 04:20
Medlem
2rs2pures avatar
Ang ovan post så menade jag 60-64 mg inte 30.
Idag tog jag 68mg och kände av de efter 3h.
Undrar sen ensom de kan minska flödet av kalcium bla till hjärtat, är de en bra idé att t.ex ta extra kalcium med lopen för att på så vis få i sig mer? Eller någon annat som underlättar för kroppen så att säga.
Har noll koll.
Har förstått att ca 60mg inte ska vara jätte riskabelt utan de är doser över det som sen börjar mer och mer vara påfrestande?
Tänker om man fyller på efter tex 5-10 timmar med lägre dos för att förlänga effekten/hålla borta ev. at.
Citera
2023-10-15, 12:14
Medlem
[quote=Dexter007|63089356]Vill varna er för loperamiden. Den är riktigt dödlig mot hjärtat. Jag började som ni bara ta det mot at. Sen blev jag ren från alla droger men började ta några askar i veckan som ångest lindring. Slutade med att beroende och hjärtsvikt. Fick bli inlagd på avgiftning och trappa ner med subtext.

Nu är jag ren och tänker aldrig röra skiten igen. Inte värt att dö för. Nu måste jag göra flera undersökar av hjärtat och CT scan för jag fick även krampanfall på slutet.

Använd benso eller riktiga opiater, allt är bättre än dimor.
Citera
2023-10-15, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dexter007
Vill varna er för loperamiden. Den är riktigt dödlig mot hjärtat. Jag började som ni bara ta det mot at. Sen blev jag ren från alla droger men började ta några askar i veckan som ångest lindring. Slutade med att beroende och hjärtsvikt. Fick bli inlagd på avgiftning och trappa ner med subtext.

Nu är jag ren och tänker aldrig röra skiten igen. Inte värt att dö för. Nu måste jag göra flera undersökar av hjärtat och CT scan för jag fick även krampanfall på slutet.

Använd benso eller riktiga opiater, allt är bättre än dimor.

Men vi har narkotikapolitiken att tacka för detta.
hur var nedtrappningen? Hjälpte subben mycket?
Citera
2023-11-06, 21:27
Medlem
Badassmfokas avatar
Det hjälper framförallt diarren vid avtändning och kan lätta lite, det som funkar bäst vi opioid-AT är muskelavslappnande som cannabis, diazepam och klonazepam. Men visst om du vill skada dig själv seriöst med läkemedel, släng i dig 2 kartor och du får ett milt och tråkigt opioid-rus som slår på sakta, knappt märks men kostar dig förstoppning i flera dagar och alla möjliga skador på din kropp jag inte ens känner till men du kan säkert dö inte vet jag.
Citera
2023-12-25, 19:26
Medlem
TA INTE SKITEN!!!! Min kusin avled i höstas efter ha tagit 3 askar. Han hittades medvetslös i sin säng. Fick Naloxon av ambulanspersonal direkt och in på intensiven. Han låg i koma två dagar och fick sen hjärtinfarkt och dog. Inte värt risken att testa en enda gång! Lägre doser har lett till dödsfall. Googla skiten och läs om loperamid överdos innan du ens tänker tanken att ta det
Citera
2024-01-09, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badassmfoka
Det hjälper framförallt diarren vid avtändning och kan lätta lite, det som funkar bäst vi opioid-AT är muskelavslappnande som cannabis, diazepam och klonazepam. Men visst om du vill skada dig själv seriöst med läkemedel, släng i dig 2 kartor och du får ett milt och tråkigt opioid-rus som slår på sakta, knappt märks men kostar dig förstoppning i flera dagar och alla möjliga skador på din kropp jag inte ens känner till men du kan säkert dö inte vet jag.

Tänkte lindra atn efter oxy 80m*10 på 4 veckor. Men jäklar vilken kick, 100 tbl a 2mg. Hög i 16 timmar, utan att komma ned och bli sömnig.. Spelade spel i 12 timmar. Motsvarar 80mg oxy utan att bli moffad. Piggare och mår som en prins. Men inte motivet. Nu blir atn bara uppskjuten, men nu vet jag det iaf. Och mera blir det inte. Vet iofs inte vad som är farligast- ta 80-120 mg oxy eller 80-200 mg lor9?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in