I brist p annat nr jag kom hem frn LVM utan ngon tolerans alls s fungerade 5 paket Dimor utmrkt att bli bng p. Sm tabletter s man kan f i sig rtt mnga i en nve och vart riktigt skn i mnga timmar och magen var hrd typ 2-3 dagar s inte srskilt farligt. Har sett att mnga sger att det ej fungerar men osker p om dom tryckt i sig tillrckligt isf fr det r ej min erfarenhet.
Edit: Man kanske inte behver just 5 paket men det var vad jag tog fr att vara p den skra sidan.
Senast redigerad av 420Ainaslayer 2020-04-01 kl. 20:21.
Dimor "Comp" Comp saken r ju till fr gaser i magen och snt s knns vl ondigt att betala massa extra fr det. Knns sjukt ondigt ocks fr er som trycker i er typ 80 tabletter av detta fr att f ett "rus" 80 tabletter ass herregud... Om du har rnneskita s r vl typ 12 tabletter maxdos per dag.
Jag gick p oxycontin, sen Norspan och nu Fentanyl plster. Har ocks Xanor och Stesolid men eftersom ngesten trnger igenom det nd s mste jag ta Dimor fr ngestengr att jag blir riktigt skitndig och fr springa p toa ofta.
tog 40 tabletter loperapid idag, 80mg.
fortfarande ingen effekt.
vafasen d
tog ju 72mg frut med effekt. hmmz
Varfr inte bara kpa en karta tramadol eller ngra Oxy istllet och ta EN tablett, istllet fr att du fuckar upp din stackars mage med en massa Loperamid 🤔🤭 Att kpa s mnga paket Loperamid gr ju nd att du r uppe i vad ett par kartor tram kostar 😂..
Har en intressant frga
Kastade p jobbet en karta Loperamid idag.
Den gr ju inte att knarka p sger ni hr. Men hur pverkar den toleransen mot andra opiater?
Om man skulle ta massa Loperamid under lng tid, byggs toleransen mot andra opiater upp d?
Hittade idag tv st kartor med dimor. Hur mycket behver man ta fr att f ngot rus av det? Var rtt lnge sedan som jag tog opiater/opioider senast s min tolerans lr vl inte vara s hg. Brukar ta kratom dremot rtt ofta men tror det r ganska ovsentligt. Har ingen tidigare erfarenhet av just loperamid.
Jag behvde trycka i mig minst 4 paket fr att bli skn, dvs 64 piller. Dock s tycker jag 100+ piller ger best effekt. Alla piller ska ner p en gng, inte kka ngra sen vnta. Kkar aldrig loperamid lngre. Fr buprenorfin genom laro men nr jag hade flyttat till ny stad och pengarna inte rckte till s funkade loperamiden bra som substitut, nr man inte hade tillgng till tyngre grejer. Man blir dock mer kroppsligt bng n uppe i skallen om ni frstr vad jag menar. Vissa apotek sljer dock bara max 2 paket per person men det r bara att springa runt o kpa 2 paket p varje apoteken man hittar s r man snabbt uppe i 8 st. Hade tur, dr jag bor s ligger det ett flertal apotek precis bredvid varandra. Sen mrkte jag ven att ibland blev jag nekad att kpa mer n 2 paket av samma sort, men det var inga problem att kpa typ 2 dimor, 2 imodium, 2 loperamid osv. Dom innehller ju samma mne men dom i kassan verkade inte ha koll p det. Jag blev dessutom bara hrd i magen 1-2 dagar ven fast jag tryckte i mig s mkt, dock kanske det har att gra med att jag r van vid opioider vad vet jag.
Undra hur det skulle g att gra en fet panna p 100+ loperamid? Skulle behva en 20meters. Ngon som provat?😂
Jag behvde trycka i mig minst 4 paket fr att bli skn, dvs 64 piller. Dock s tycker jag 100+ piller ger best effekt. Alla piller ska ner p en gng, inte kka ngra sen vnta. Kkar aldrig loperamid lngre. Fr buprenorfin genom laro men nr jag hade flyttat till ny stad och pengarna inte rckte till s funkade loperamiden bra som substitut, nr man inte hade tillgng till tyngre grejer. Man blir dock mer kroppsligt bng n uppe i skallen om ni frstr vad jag menar. Vissa apotek sljer dock bara max 2 paket per person men det r bara att springa runt o kpa 2 paket p varje apoteken man hittar s r man snabbt uppe i 8 st. Hade tur, dr jag bor s ligger det ett flertal apotek precis bredvid varandra. Sen mrkte jag ven att ibland blev jag nekad att kpa mer n 2 paket av samma sort, men det var inga problem att kpa typ 2 dimor, 2 imodium, 2 loperamid osv. Dom innehller ju samma mne men dom i kassan verkade inte ha koll p det. Jag blev dessutom bara hrd i magen 1-2 dagar ven fast jag tryckte i mig s mkt, dock kanske det har att gra med att jag r van vid opioider vad vet jag.
Undra hur det skulle g att gra en fet panna p 100+ loperamid? Skulle behva en 20meters. Ngon som provat?😂
Okej, s man behver trycka i sig en hel del d med andra ord. Hittade tv kartor, s jag fr vl d allihopa p en gng och hoppas p det bsta. Min tolerans r rtt lg nu fr tiden, har tnkt ta dessa ngon gng som jag blir riktigt sugen eller r i behv av dem.
VARFR frsker folk ht f ett rus av en diarrmedicin? Det finns nog inte en enda stad i hela Sverige det inte gr att f tag i lite Tramadol i eller liknande idag. Dessutom r Loperamid betydligt mer farligt fysiskt att bli beroende av p sikt d den kan orsaka hjrtfel i hga doser under en lngre period, den risken finns inte med vanliga opiater/opioider.
Jag frstr om man anvnder det fr att kliva av en opiat, men inte fr att f ett rus? Kom igen nu gott folk.
Om ni verkligen inte knner ngon som kan ordna ngonting vrt att berusa sig p. Ta en timme och stt er in i hur Bitcoins och Darknet fungerar. D behver ni inte ens lmna hemmet och kan f hem i stort sett vad ni vill.
VARFR frsker folk ht f ett rus av en diarrmedicin? Det finns nog inte en enda stad i hela Sverige det inte gr att f tag i lite Tramadol i eller liknande idag. Dessutom r Loperamid betydligt mer farligt fysiskt att bli beroende av p sikt d den kan orsaka hjrtfel i hga doser under en lngre period, den risken finns inte med vanliga opiater/opioider.
Jag frstr om man anvnder det fr att kliva av en opiat, men inte fr att f ett rus? Kom igen nu gott folk.
Om ni verkligen inte knner ngon som kan ordna ngonting vrt att berusa sig p. Ta en timme och stt er in i hur Bitcoins och Darknet fungerar. D behver ni inte ens lmna hemmet och kan f hem i stort sett vad ni vill.
Jag tar det aldrig lngre, men fr min del s var det ett smidigt och billigt alternativ nr jag hade extremt dligt stllt och precis hade flyttat till ny stad. P loperamiden slapp jag AT p typ tv dagar fr ett riktigt billigt pris. Hade heller inget internet s kunde inte bestlla. Hade jag lagt samma pengr p tramadol s hade jg varit frisk i en halv dag om ens det. Men jag frstr vad du menar och man knner verkligen att kroppen tar stryk nr man trycker i sig s mkt.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!