2018-04-21, 21:55
Medlem
Om man r van vid att f i sig ca 180 mg oxy och vill undvika att bli alldeles fr sjuk utan detta i helgen - hur mycket loperamid mste jag d ta? Och hur ofta? Tycker jag tagit en hel del och ngesten r nd jvlig. Vill inte ha ett rus - vill bara verleva helgen.
Citera
2018-04-22, 20:36
Bannlyst
Nn som provat loperamid mot psykos, fungerar det lika bra som morfin eller sub?
Citera
2018-04-27, 00:54
Medlem
Jag har otroligt stora problem med loperamiden. Anvnde det frst fr att sluta med tramadolen och bli ren s jag kunde g o gra pisseprov utan att torska. Men blev snabbt beroende. Nu har jag kommit upp i s hga mngder att varje gng jag frsker sluta vrker hela kroppen, mina armar och hnder domnar bort, myrkryp, frkylning och diarr. Alla vanliga symptom nr man slutar med en opiat.
Ligger p 15 askar 3-4 gnger i veckan, sammanlagt 240 tabletter per intag. Hur ska jag gra fr att sluta? Tror ni dem gr med p att jag fr ett nedtrappnings schema med sub? Behver verkligen hjlp fr jag vet att jag kommer f stora problem med hlsan eller d om jag fortstter. Har hllit p shr i ungefr 5 mnader. Tack fr svar.

PS. Vet att jag r en efterbliven pundar unge som gr shr. S behver inga sna kommentarer. Tack
Citera
2018-04-27, 02:21
Medlem
bzls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loperamidtorsken
Jag har otroligt stora problem med loperamiden. Anvnde det frst fr att sluta med tramadolen och bli ren s jag kunde g o gra pisseprov utan att torska. Men blev snabbt beroende. Nu har jag kommit upp i s hga mngder att varje gng jag frsker sluta vrker hela kroppen, mina armar och hnder domnar bort, myrkryp, frkylning och diarr. Alla vanliga symptom nr man slutar med en opiat.
Ligger p 15 askar 3-4 gnger i veckan, sammanlagt 240 tabletter per intag. Hur ska jag gra fr att sluta? Tror ni dem gr med p att jag fr ett nedtrappnings schema med sub? Behver verkligen hjlp fr jag vet att jag kommer f stora problem med hlsan eller d om jag fortstter. Har hllit p shr i ungefr 5 mnader. Tack fr svar.

PS. Vet att jag r en efterbliven pundar unge som gr shr. S behver inga sna kommentarer. Tack

JVLAR, det va inte klent intag. Tvivlar STARKT p att du fr sub mot Loperamid beroende men du br definitivt kontakta sjukvrden omgende och f hjlp.

Bli inte frvnad om dom lgger in dig asap.

Din kropp mr bttre av heroin dagligen n snna mngder Loperamid.

Hller tummarna fr dig, ring sjukvrden asap - fr din egen skull.

~
Citera
2018-05-21, 14:41
Medlem
Dexter007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loperamidtorsken

Kontakta sjukvrden fr inlggning innan hjrtat lgger av. Vet genom personlig erfarenhet att det gr att f sub fr en snabb nertrappning, s det ska du kunna krva.
Citera
2018-05-21, 21:58
Medlem
hnsman1s avatar
r p vecka 2 nu med abstinens frn denna pissdrog... kka 12 paket om dagen i 6 mnader ungefr! Det har nmnts frut, men sger som de andra att ni absolut inte vill bli beroende av detta.. Fyfan vilken lng och intensiv abstinens den hr ger.. :/
Citera
2018-05-23, 00:34
Medlem
JojjeMeduzas avatar
r det vrt att testa loperamid? Min morsa har ntt paket dimor som jag skert kan f, men d undrar jag hur mnga ska jag ta fr att f ngot rus? r ute efter ett rus som ger eufori eller i alla fall blir smmysig. r lagomt van med opiater/opioider har tagit de flesta som finns. Har inte jttehg tolerans, utan brukar ta ngon oxy d och d.
Citera
2018-05-23, 01:06
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
r det vrt att testa loperamid? Min morsa har ntt paket dimor som jag skert kan f, men d undrar jag hur mnga ska jag ta fr att f ngot rus? r ute efter ett rus som ger eufori eller i alla fall blir smmysig. r lagomt van med opiater/opioider har tagit de flesta som finns. Har inte jttehg tolerans, utan brukar ta ngon oxy d och d.
En annan frga jag har r blir man vldigt frstoppad av loperamid? Vet att opisar har den frmgan att gra en frstoppad, men blir man mer frstoppad av loperamid n vad man blir av t.ex oxycontin eller tamadol?
Citera
2018-05-23, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hnsman1
r p vecka 2 nu med abstinens frn denna pissdrog... kka 12 paket om dagen i 6 mnader ungefr! Det har nmnts frut, men sger som de andra att ni absolut inte vill bli beroende av detta.. Fyfan vilken lng och intensiv abstinens den hr ger.. :/

Slutade du cold turkey eller tog du mindre o mindre. r p dag 3 och klarar inte av ngot. Och kan sova pga intensiva myrkryp
Citera
2018-05-24, 18:04
Medlem
JiseOnes avatar
Citat:
En annan frga jag har r blir man vldigt frstoppad av loperamid? Vet att opisar har den frmgan att gra en frstoppad, men blir man mer frstoppad av loperamid n vad man blir av t.ex oxycontin eller tamadol?

Ptja r du nd inne p det spret s kp en ask eller tv att testa.. Sjlv fick jag lite itches, blev trtt och det vrsta drogsuget frsvann, var dock nr jag satt p behandlingshem och var tmligen ren i vrigt :P
Citera
2018-05-24, 20:41
Medlem
caecos avatar
Citat:
Jag blir mer frstoppad av kodein n av loperamid. Minns inte riktigt vart grnsen gick fr mig, men fler loperamid gjorde mig inte mer frstoppad efter ett visst antal.

Blir som mest frstoppad p kodein samt morfin. Har inga strre problem med frstoppning nr det gller sub eller oxy. Likas r frstoppningen p loperamid inte speciellt farlig fr mig.
Citera
2018-05-24, 21:49
Medlem
Ranndalls avatar
Det r en vldigt dlig id att ta detta fr att uppn ett rus. En anledning till att folk har dtt av Dimor (loperamid) r att det verkar vara giftigt fr hjrtat. Andningsdepression och likande r skert ocks en risk som med andra opioider vid hga doser. S skippa det lagliga "knark" om ni r smarta. Testa typ kratom eller ngot istllet.
Senast redigerad av Ranndall 2018-05-24 kl. 21:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in