2018-02-17, 23:20
Medlem
bananajoe33s avatar
Apoteken i stan har tagit bort Loperamid frn hyllorna nu och man fr max kpa 3 paket, inte s ovntat...
Citera
2018-02-24, 09:58
Medlem
krde 64mg lopermid+ 15mg imovane+ 30mg mitruzipin. Fungerade fint tycker ett mild opiodrus inga bieffekter kndes av direkt klart njd. S slutsatsen r det gr att f ett rus av iallafall fr mej iallafall
Citera
2018-03-31, 08:53
Medlem
Testade 72mg dimor comp igr och imodium plus d dom hade bara de p apoteket. Mdde bara ckligt jvla illa och som ett hl i magen o krampliknande , och mr illa idag med. Tog ven ca halv deciliter malen svartpeppar blandat med grapetonik ihop med dimoren N slsade 180spnn p bli illamende o ingen skn knsla..
Citera
2018-04-05, 08:45
Bannlyst
Dimor och alkohol.

Tjolahoppsan hejsan.
Jag brukar dra i mig 30st 2mg tillsammans med en tesked svartpeppar och sen till det har jag 12st 3.5or folkl, efter ca 8-10 timmar fyller jag p med tio stycken piller till.

Frn det att jag intagit mina piller och brjat sippa l s tar det ungefr 3 timmar innan jag brjar knna mig skn och varm och det brjar klia lite/klda.
Jag r vaken ca tv dygn nr jag kr dom hr racen helt utan trtthet.
Nr synvillorna brjar komma s brukar jag g och lgga mig.

Men ngot jag undrar ver r rycken jag fr, jag fr dom nr jag noddar till lite och nr jag lgger mig och ska sova s kan det rycka till i armar och ben utav bara helvete, det r rtt s obehagligt.
r jag nra att f kramper hr?

Ta det lugnt med Dimoren mina vnner det r tillsammans med lite alkohol rtt s farligt fr jag fr mig!

( Jag har ingen tolerans p opiater what so ever )
Citera
2018-04-05, 08:51
Medlem
JussiBs avatar
Varfr tar du en tesked svartpeppar med?
Det lter som att det kan vara ngon form av kramper. Har du provat mindre dos dimor? Eller uteblir effekten d? Har aldrig knaprat dimor i rus-syfte, utan endast fr magbesvr. Var det inte ngon som dog av att ha tit fr mnga Dimor? Har fr mig att jag hrde ngot sdant p P1 fr ett tag sen. Var frsiktig.
Citera
2018-04-05, 08:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JussiB
Varfr tar du en tesked svartpeppar med?
Det lter som att det kan vara ngon form av kramper. Har du provat mindre dos dimor? Eller uteblir effekten d? Har aldrig knaprat dimor i rus-syfte, utan endast fr magbesvr. Var det inte ngon som dog av att ha tit fr mnga Dimor? Har fr mig att jag hrde ngot sdant p P1 fr ett tag sen. Var frsiktig.

Jag har lst mig till att det hjlper till substansen att f en skjuts.
Ja jag mste hlla mig p den dosen fr att f den effekten jag vill ha.
Det lter otckt, tack fr omtanken.
Citera
2018-04-05, 09:02
Medlem
JussiBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ISnarkWheniKnark
Jag har lst mig till att det hjlper till substansen att f en skjuts.
Ja jag mste hlla mig p den dosen fr att f den effekten jag vill ha.
Det lter otckt, tack fr omtanken.

Intressant , det var nytt fr mig.
Har du krt samma dos hela tiden? Eller har toleransen kat och med den mngden?
Du verkar ju ha erfarenhet s det r nog ingen fara.
Citera
2018-04-05, 09:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JussiB
Intressant , det var nytt fr mig.
Har du krt samma dos hela tiden? Eller har toleransen kat och med den mngden?
Du verkar ju ha erfarenhet s det r nog ingen fara.

I princip samma dos, jag kr bara en gng per mnad.

Kom p en annan negativ grej men den r inte s farlig men man fr kkspnningar och tnker man inte p det s sitter man och biter ihop rtt s hrt.

Att man inte gr p toa fr #2 p ngra dagar behver jag vl inte bertta.

Kom p en grej till ha ha, man fr ta med sig mobilen till toan nr man ska kissa och det fr bli sittkissande. Det blir bara smskvttar som p en gammal gubbe s det tar en stund att tmma blsan.

OBS: Till alla som fr fr sig att testa, gr inte det! Men om ni ska gra det tnk p att alla har olika toleranser gllande alkohol och diverse andra substanser! Play it safe!

Det tar som sagt ca 3 timmar innan effekten kommer och det r bttre att brja med en liten dos och ka p efter 4-5 timmar.
Senast redigerad av ISnarkWheniKnark 2018-04-05 kl. 09:27.
Citera
2018-04-08, 23:17
Bannlyst
D var det dags igen, hade sn jvla ngest s har dyngat p med den vanliga dosen men den hr gngen har jag en dunk vin till.
Citera
2018-04-10, 03:59
Medlem
Audacias avatar
Tnkte bara uppdatera databasen med biverkningar av Dimor, och fr min egen del s anvnder jag Dimor som hjlp vid tillfllen d min receptfrskrivning tagit slut lite fr fort. Kr d en karta p morgonen och en karta p kvllen fr att frmst undvika spring i benen som jag alltid fr vid abstinens. Den biverkning som jag vill informera om, r att jag blir vldigt trtt av Dimor under abstinensen frn mina Oxycontin!
Citera
2018-04-19, 15:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Audacia
Tnkte bara uppdatera databasen med biverkningar av Dimor, och fr min egen del s anvnder jag Dimor som hjlp vid tillfllen d min receptfrskrivning tagit slut lite fr fort. Kr d en karta p morgonen och en karta p kvllen fr att frmst undvika spring i benen som jag alltid fr vid abstinens. Den biverkning som jag vill informera om, r att jag blir vldigt trtt av Dimor under abstinensen frn mina Oxycontin!

Du tar allts 10 piller p morgonen och 10 p kvllen?
Jag anvnder den som en upptdrog tillsammans med alkohol 20 piller som start + 10 ngra timmar senare och blir snarare pigg och med lindrad ngest. Dremot blir jag vldigt trtt p det tredje dygnet.
Citera
2018-04-20, 09:10
Medlem
Audacias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ISnarkWheniKnark
Du tar allts 10 piller p morgonen och 10 p kvllen?
Jag anvnder den som en upptdrog tillsammans med alkohol 20 piller som start + 10 ngra timmar senare och blir snarare pigg och med lindrad ngest. Dremot blir jag vldigt trtt p det tredje dygnet.
Hmm, om jag inte minns helt fel s r det 8 tabletter per karta nr det gller Dimor!?
I s fall s tar jag 8 tabletter vid cirka 10-11 p morgonen, och sen 8 tabletter vid cirka 21-22 p kvllen! Och det brukar rcka fr att hlla den vrsta abstinensen borta!

Jag blir lite sdr smseg av dem, men verkligen inte pigg!
Men min kropp verkar inte fungera som fr de flesta. Samma som med mina Oxycontin; Nr jag tar dem, s fr jag energi och vill gra saker. Att sitta och nodda r inget som hnder nr jag kkar Oxycontin, oavsett om jag tuggar 2 tabletter eller 10 tabletter!
Om jag har druckit lite vitt vin och tar mina tabletter, d kan jag ibland (om jag har varit fysiskt aktiv den dagen) bli liite seg mot smtimmarna!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in