Flashback bygger pepparkakshus!
2011-05-17, 08:53
Medlem
Endemisks avatar
Jag har provat och fått ett riktigt mysigt rus. Har erfarenhet av morfin, buprenorfin, kodein, tramadol och ODT vad jag kommer på.

Inte något märkvärdigt alls, men ett par av dem uppfattas ju vara medeltunga i alla fall.
Senast redigerad av Endemisk 2011-05-17 kl. 09:00.
Citera
2011-05-17, 09:04
Medlem
JeanRaphaels avatar
käkar jag mer än en tablett så kan jag inte skita på 2-3 dagar... INTE soft.
Citera
2011-05-17, 13:49
Bannlyst
Jag har ett års Submissbruk i ryggsäcken och utöver sub har jag tagit; Morfin, Etylmorfin, Kodein, Tramadol i alla dess former, dexofen, opium och krypton. Säkert nåt annat jag tagit nån enstaka gång jag glömt. Men jag skulle vilja påstå att jag har God opiatvana.

Visst fan funkar det! Min avtändning försvann totalt på 128mg (64 2mg tabletter) och istället infan sig något form av opiatliknande rus, fast utan euforin. Jag blev helt chockad, det tog långt tid för det att börja verka men efter 3-5 timmar var jag absolut påverkad, och det märkte jag ju främst då eftersom att ALLA at symptom hade försvunnit, jag har fortfarande inte fått tillbaka AT symptomen och nu var det snart 2 dygn sedan jag tog Loperamidet, och fyra dagar sedan min sista dos Tramadol (depot).

Jag räds ju dock bieffekterna (främst leverpåverkan) och det är nog inget jag kommer ta igen om det inte är total panik under någon avtändning.

Jag avråder ju dock alla att börja experimentera med detta eftersom att det är som deadset säger, man överdoserar ett jävla diaree medel 30 gånger rekommenderad dos..

peace
Senast redigerad av Urmakaren 2011-05-17 kl. 13:53.
Citera
2011-05-18, 17:57
Medlem
ShizzleNizzles avatar
Petade i mig 3 förpackningar nyss, dvs ca. 100 mg. Har ätit mig mätt på tabletter Tog subutex igår på dagen och eftermiddagen så vet inte ifall att det påverkar något.

Jag återkommer hur som helst om jag får någon effekt.

Må väl!
Citera
2011-05-18, 19:18
Medlem
ShizzleNizzles avatar
Nu ca 2 timmar senare känner jag inget annat än någon konstig utmattande känsla i nacke och axlar, ungefär som jag brukar få någon timme efter att jag injicerat dolconitn. Inget välmående, ingen klåda, inget mys ö.h.t. Sitter bara och gäspar och känner mig allmänt trött.

Än så länge, inget positivt.
Citera
2011-05-18, 19:36
Medlem
dknerks avatar
Är det värt att testa detta med min höga tollerans? sub fungerar inte på mig måste ha metadon eller morfin? ger det utslag på opiater på sticka?
Citera
2011-05-18, 20:25
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShizzleNizzle
Nu ca 2 timmar senare känner jag inget annat än någon konstig utmattande känsla i nacke och axlar, ungefär som jag brukar få någon timme efter att jag injicerat dolconitn. Inget välmående, ingen klåda, inget mys ö.h.t. Sitter bara och gäspar och känner mig allmänt trött.

17:57 - 19:18 är inte två timmar. Dessutom tar det minst 3 timmar innan effekt.
Citera
2011-05-18, 20:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ShizzleNizzle

Dröjer lite längre innan det "slår", tar du dom i russyfte är det ganska bortkastade pengar enligt mig, men mot avisen var dom suveräna!
Citera
2011-05-19, 17:49
Bannlyst
Hur gick det för dig Shizzle? Strök du med..?
Citera
2011-05-19, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dknerk
Är det värt att testa detta med min höga tollerans? sub fungerar inte på mig måste ha metadon eller morfin? ger det utslag på opiater på sticka?
Vill du lindra at eller få ett rus? Är det ett rus du söker så kan du skita i det. Imo så fungerar ruset bra att sova på om man har sömnproblem eftersom det blir så jävla mysigt att sova och man blir trött (fast jävligt dyrt) men rusmässigt så är det riktigt skit och galet dyrt.
Citera
2011-05-20, 01:21
Medlem
Doktor-B.Alles avatar
Testade 32st Dimor 2mg i tisdags för att se om det lindrade mitt sug efter opioider, vilket det gjorde i början, nu sedan i tisdags har jag mest mått illa, jävligt illa och tom. spytt några gånger.
Dom första timmarna kändes lite som början av ett tradd-rus.
Det jag tänkte fråga är om någon vet hur mycket detta kommer fucka upp min mage, har inte kunnat eller inte behövt skita sedan tisdags heller, anar oro här...
Citera
2011-05-20, 14:03
Bannlyst
Jag kunde inte skita på 7 dagar! va tvungen att gå till doktorn å får laxeringsmedel utskrivet!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in