2020-03-30, 15:50
Medlem
tog 1 paket loperamid ABCDE idag 16st + 6 dimor comp.
känner ingenting... mycket märkligt
Citera
2020-04-01, 20:18
Medlem
420Ainaslayers avatar
I brist på annat när jag kom hem från LVM utan någon tolerans alls så fungerade 5 paket Dimor utmärkt att bli bäng på. Små tabletter så man kan få i sig rätt många i en näve och vart riktigt skön i många timmar och magen var hård typ 2-3 dagar så inte särskilt farligt. Har sett att många säger att det ej fungerar men osäker på om dom tryckt i sig tillräckligt isf för det är ej min erfarenhet.

Edit: Man kanske inte behöver just 5 paket men det var vad jag tog för att vara på den säkra sidan.
Senast redigerad av 420Ainaslayer 2020-04-01 kl. 20:21.
Citera
2020-04-02, 03:04
Medlem
Dimor "Comp" Comp saken är ju till för gaser i magen och sånt så känns väl onödigt att betala massa extra för det. Känns sjukt onödigt också för er som trycker i er typ 80 tabletter av detta för att få ett "rus" 80 tabletter asså herregud... Om du har ränneskita så är väl typ 12 tabletter maxdos per dag.

Jag gick på oxycontin, sen Norspan och nu Fentanyl plåster. Har också Xanor och Stesolid men eftersom ångesten tränger igenom det ändå så måste jag ta Dimor för ångestengör att jag blir riktigt skitnödig och får springa på toa ofta.
Citera
2020-04-02, 19:26
Medlem
tog 40 tabletter loperapid idag, 80mg.
fortfarande ingen effekt.
vafasen då

tog ju 72mg förut med effekt. hmmz
Citera
2020-04-02, 20:01
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plasmaburst
vafasen då

Varför inte bara köpa en karta tramadol eller några Oxy istället och ta EN tablett, istället för att du fuckar upp din stackars mage med en massa Loperamid 🤔🤭 Att köpa så många paket Loperamid gör ju ändå att du är uppe i vad ett par kartor tram kostar 😂..
Citera
2020-04-06, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plasmaburst
vafasen då

brukar få bra effekt första dagen dag två eller tre ingen effekt alls även med högre doser.
Citera
2020-04-08, 19:24
Medlem
Voelsens avatar
Har en intressant fråga
Kastade på jobbet en karta Loperamid idag.
Den går ju inte att knarka på säger ni här. Men hur påverkar den toleransen mot andra opiater?
Om man skulle äta massa Loperamid under lång tid, byggs toleransen mot andra opiater upp då?
Citera
2020-04-15, 23:28
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Hittade idag två st kartor med dimor. Hur mycket behöver man ta för att få något rus av det? Var rätt länge sedan som jag tog opiater/opioider senast så min tolerans lär väl inte vara så hög. Brukar ta kratom däremot rätt ofta men tror det är ganska oväsentligt. Har ingen tidigare erfarenhet av just loperamid.
Citera
2020-04-17, 14:11
Medlem
NoPainBabys avatar
Jag behövde trycka i mig minst 4 paket för att bli skön, dvs 64 piller. Dock så tycker jag 100+ piller ger best effekt. Alla piller ska ner på en gång, inte käka några sen vänta. Käkar aldrig loperamid längre. Får buprenorfin genom laro men när jag hade flyttat till ny stad och pengarna inte räckte till så funkade loperamiden bra som substitut, när man inte hade tillgång till tyngre grejer. Man blir dock mer kroppsligt bäng än uppe i skallen om ni förstår vad jag menar. Vissa apotek säljer dock bara max 2 paket per person men det är bara att springa runt o köpa 2 paket på varje apoteken man hittar så är man snabbt uppe i 8 st. Hade tur, där jag bor så ligger det ett flertal apotek precis bredvid varandra. Sen märkte jag även att ibland blev jag nekad att köpa mer än 2 paket av samma sort, men det var inga problem att köpa typ 2 dimor, 2 imodium, 2 loperamid osv. Dom innehåller ju samma ämne men dom i kassan verkade inte ha koll på det. Jag blev dessutom bara hård i magen 1-2 dagar även fast jag tryckte i mig så mkt, dock kanske det har att göra med att jag är van vid opioider vad vet jag.
Undra hur det skulle gå att göra en fet panna på 100+ loperamid? Skulle behöva en 20meters. Någon som provat?😂
Citera
2020-04-19, 01:32
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoPainBaby
Jag behövde trycka i mig minst 4 paket för att bli skön, dvs 64 piller. Dock så tycker jag 100+ piller ger best effekt. Alla piller ska ner på en gång, inte käka några sen vänta. Käkar aldrig loperamid längre. Får buprenorfin genom laro men när jag hade flyttat till ny stad och pengarna inte räckte till så funkade loperamiden bra som substitut, när man inte hade tillgång till tyngre grejer. Man blir dock mer kroppsligt bäng än uppe i skallen om ni förstår vad jag menar. Vissa apotek säljer dock bara max 2 paket per person men det är bara att springa runt o köpa 2 paket på varje apoteken man hittar så är man snabbt uppe i 8 st. Hade tur, där jag bor så ligger det ett flertal apotek precis bredvid varandra. Sen märkte jag även att ibland blev jag nekad att köpa mer än 2 paket av samma sort, men det var inga problem att köpa typ 2 dimor, 2 imodium, 2 loperamid osv. Dom innehåller ju samma ämne men dom i kassan verkade inte ha koll på det. Jag blev dessutom bara hård i magen 1-2 dagar även fast jag tryckte i mig så mkt, dock kanske det har att göra med att jag är van vid opioider vad vet jag.
Undra hur det skulle gå att göra en fet panna på 100+ loperamid? Skulle behöva en 20meters. Någon som provat?😂

Okej, så man behöver trycka i sig en hel del då med andra ord. Hittade två kartor, så jag får väl då allihopa på en gång och hoppas på det bästa. Min tolerans är rätt låg nu för tiden, har tänkt ta dessa någon gång som jag blir riktigt sugen eller är i behöv av dem.
Citera
2020-04-19, 04:07
Medlem
yournotlikemes avatar
VARFÖR försöker folk öht få ett rus av en diarrémedicin? Det finns nog inte en enda stad i hela Sverige det inte går att få tag i lite Tramadol i eller liknande idag. Dessutom är Loperamid betydligt mer farligt fysiskt att bli beroende av på sikt då den kan orsaka hjärtfel i höga doser under en längre period, den risken finns inte med vanliga opiater/opioider.

Jag förstår om man använder det för att kliva av en opiat, men inte för att få ett rus? Kom igen nu gott folk.

Om ni verkligen inte känner någon som kan ordna någonting värt att berusa sig på. Ta en timme och sätt er in i hur Bitcoins och Darknet fungerar. Då behöver ni inte ens lämna hemmet och kan få hem i stort sett vad ni vill.
Citera
2020-04-19, 07:53
Medlem
NoPainBabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yournotlikeme
VARFÖR försöker folk öht få ett rus av en diarrémedicin? Det finns nog inte en enda stad i hela Sverige det inte går att få tag i lite Tramadol i eller liknande idag. Dessutom är Loperamid betydligt mer farligt fysiskt att bli beroende av på sikt då den kan orsaka hjärtfel i höga doser under en längre period, den risken finns inte med vanliga opiater/opioider.

Jag förstår om man använder det för att kliva av en opiat, men inte för att få ett rus? Kom igen nu gott folk.

Om ni verkligen inte känner någon som kan ordna någonting värt att berusa sig på. Ta en timme och sätt er in i hur Bitcoins och Darknet fungerar. Då behöver ni inte ens lämna hemmet och kan få hem i stort sett vad ni vill.

Jag tar det aldrig längre, men för min del så var det ett smidigt och billigt alternativ när jag hade extremt dåligt ställt och precis hade flyttat till ny stad. På loperamiden slapp jag AT på typ två dagar för ett riktigt billigt pris. Hade heller inget internet så kunde inte beställa. Hade jag lagt samma pengr på tramadol så hade jg varit frisk i en halv dag om ens det. Men jag förstår vad du menar och man känner verkligen att kroppen tar stryk när man trycker i sig så mkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in