2017-01-14, 00:29
Medlem
Fnissturkens avatar
S12E02 The Gang Goes To A Waterpark

Otroligt starkt avsnitt!

Inte en trkig stund i det hr avsnittet. Det mrks verkligen att Danny De Vito (Frank) och Charlie Day (Charlie) gillar varandra i verkligheten, de har vldigt bra kemi i rutan. Mac och Dee var helt ok ven om det var ganska ltt att rkna ut vad som skulle hnda dem frsta minuten i avsnittet, extra plus fr att f se Dee i bikini men en del skna repliker. Avsnittets hjdpunkt var dock utan tvekan Dennis och Abby! Glenn Howerton (Dennis) r en underskattad skdis, ta och titta p hans ansiktsrrelser nr han sger olika saker, det njda lilla flinet nr han tar tillbaka sin 20 dollarssedel frn Abby. Mycket talar fr att hon terkommer i ytterligare ett avsnitt d skdespelerskan Jayden Bartels r listad p IMDB som medverkande i tv avsnitt i den hr ssongen.
Senast redigerad av Fnissturken 2017-01-14 kl. 00:37.
Citera
2017-01-19, 10:22
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnissturken
S12E02 The Gang Goes To A Waterpark

Otroligt starkt avsnitt!

Inte en trkig stund i det hr avsnittet. Det mrks verkligen att Danny De Vito (Frank) och Charlie Day (Charlie) gillar varandra i verkligheten, de har vldigt bra kemi i rutan. Mac och Dee var helt ok ven om det var ganska ltt att rkna ut vad som skulle hnda dem frsta minuten i avsnittet, extra plus fr att f se Dee i bikini men en del skna repliker. Avsnittets hjdpunkt var dock utan tvekan Dennis och Abby! Glenn Howerton (Dennis) r en underskattad skdis, ta och titta p hans ansiktsrrelser nr han sger olika saker, det njda lilla flinet nr han tar tillbaka sin 20 dollarssedel frn Abby. Mycket talar fr att hon terkommer i ytterligare ett avsnitt d skdespelerskan Jayden Bartels r listad p IMDB som medverkande i tv avsnitt i den hr ssongen.

Fanatiskt bra inlgg! Jag hller med p allt du skriver, framfrallt om Glenn. Han r verkligen en bra skdespelare, finns s sjukt bra material med honom nr han verkligen r helpsyko!
Citera
2017-01-19, 22:38
Medlem
Fnissturkens avatar
S12E03 Old Lady House: A Situation Comedy

Visst, det var sjlvklart att man skulle f svrt att vertrffa frra avsnittet men det hr var inte bra, varken som story eller skdespelarinsatserna. Hgljudda och tillgjorda, vad har hnt? Kndes som ett avsnitt av Seinfeld skdespelarmssigt.
Citera
2017-01-20, 01:06
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnissturken
S12E03 Old Lady House: A Situation Comedy

Visst, det var sjlvklart att man skulle f svrt att vertrffa frra avsnittet men det hr var inte bra, varken som story eller skdespelarinsatserna. Hgljudda och tillgjorda, vad har hnt? Kndes som ett avsnitt av Seinfeld skdespelarmssigt.
Njae det var nog inte ens roligare n frsta avsnittet.
Citera
2017-01-20, 12:27
Medlem
Halloween2s avatar
Frra veckans avsnitt var verkligen guld, brajad till max och jag bde skrattade snder och fick lite panik nr Mac och dee fastnade fy fan vad underbart!
Citera
2017-01-20, 14:56
Medlem
swimp78s avatar
Jag fattar inte vad ni snackar om - det hr var ju ett kanonavsnitt!
Classic IASIP! Bsta hittills i ssongen!
Citera
2017-01-20, 15:48
Medlem
nudebrainsurgeons avatar
Jag gillade ocks senaste avsnittet, inte ett av de allra bsta utan mer ett hgst ordinrt IASIP-avsnitt, helt okej allts. Jag gillar dessutom att man inte blir klok p om dom smg in ngon sensmoral gentemot tittarna i slutscenerna.
Citera
2017-01-20, 16:46
Medlem
PsychoChillers avatar
Jag tror stenhrt p nsta avsnitt som heter Wolf Cola: A Public Relations Nightmare. Jag hoppas p en stressad och desperat Frank som vi ftt se tidigare i exempelvis Frank Reynolds' Little Beauties och The Great Recession. Frank r bst.

Nu ska jag se senaste avsnittet.

Ngot som sett ngot avsnitt av gngets ryska motsvarighet (kopia)?

www.imdb.com/title/tt3761670/
Citera
2017-01-20, 18:16
Medlem
PsychoChillers avatar
S jvla bra Old Lady House var! Klassiska ingredienser med nytt recept. Waterpark var mediokert och kndes desperat men nu r gnget tillbaka p banan igen.
Citera
2017-01-21, 01:33
Medlem
Bra start p ssongen, bttre n frra tycker jag. Men jag ogillar att avsnitten har blivit kortare, knns som att det finns mycket mer att hmta om bara avsnitten kunde f vara 2-3 minuter lngre.
Citera
2017-01-21, 11:05
Medlem
swimp78s avatar
Ev kan man ana lite metakommenterande kring komedigenren och den egna showen i senaste avsnittet
Ngra tasksparkar mot middle of the road laughtrack-sitcoms
Citera
2017-01-22, 02:07
Medlem
William Hainess avatar
Givetvis s r detta en spark mot "filmed in front of live studio audiences"-komedierna.

Samtidigt vldigt sant - hur mnga situationer ur dessa komedier hade vi inte sett som rtt lbbiga eller hemska? Jag tnker p Ldder, Pantertanter, The Nanny - ta bort skratten och helt pltsligt fr ni en helt annan serie! Rtt meta. Sunny mste jobba hrdare p ett stt fr att f skratt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in