Citat:

Ursprungligen postat av 
Tampis

Jag gillar att Sunny inte är rädda för att testa olika saker med vissa avsnitt (som att köra en musikal, eller göra Lethal Weapon 5, skidsemestern/80-talsrullar, och så vidare).
Tycker alltid det är intressant att se de avsnitten, även om det är lite hit and miss ibland 

Håller med! De gillar verkligen att experimentera och är inte rädda för att ta ut svängarna. Förutom musikaler, skidsemestern (som hade potential till långfilm!), lethal weapon osv så har de ju även filmat 
nästan ett helt avsnitt i en enda tagning och även ett avsnitt är filmat med kamera på Danny De Vitos glasögon så man får se allt ur hans perspektiv och även hur han tänker. Det där avsnittet i en enda tagning har jag sett ett behind the scenes program om, var fantastiskt hur de gjorde det avsnittet, det krävs ju enorm timing att få ihop det och att alla repliker kommer rätt.
	Citat:

Ursprungligen postat av 
Halloween2

Fight milk!
Bra ''mycket'' bättre än förra avsnittet.

Instämmer! Jag har alltid tyckt att Mac känns lite överflödig och som den sämste skådisen av gänget men han har numer vuxit in i rollen, jag såg nyligen om säsong 1-6 och man märker det. Och jäklar vad unga gänget såg ut att vara första säsongen! Det är också helt uppenbart att man utvecklat karaktärerna under resans gång, det var knappast uttänkt från början att Mac skulle ha kroppsdysmorfi, Charlie vara illiterat, Dennis sociopat och Dee narcissist.