2017-01-10, 19:53
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosse
Jahapp. D har vi inget mindre n ett mysterium

Kom frresten just p en sak. Jag har alltid hatat, riktigt hatat, den dr Seinfeld. Fast jag vet varfr, nmligen pga hans flinande hela tiden.

Frga mig inte varfr, men sdr en 10+ r senare, s kan jag pltsligt faktiskt uppskatta det... ja.. vem vet. Ge det en ny chans 2025 kanske.

Blev nyfiken p trailer park, ska ta och kolla nrmare p det.
Seinfeld gillar jag inte alls. Det r ett gng medelklassntter som glider runt i New York och har ltsasproblem. Det r s klart roligt ibland men jag gillar det helt enkelt inte.

IAS tycker jag ju inte r roligt helt enkelt. Sen att jag som sagt avskyr The Gang hjlper ju inte till men jag hade inte tyckt det var roligt ven om jag hade gillat dom.
Citera
2017-01-12, 08:01
Medlem
Kickexs avatar
Nu r fan Sunny tillbaka! Underbart avsnitt! Nu ska dom bara hlla ribban uppe
Citera
2017-01-12, 20:52
Medlem
BWV639s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Nu r fan Sunny tillbaka! Underbart avsnitt! Nu ska dom bara hlla ribban uppe

Oh fan en av mina favoritserier! Blir att titta p ikvll!
Citera
2017-01-12, 22:06
Medlem
irrus avatar
Detta avsnittet kvalar nog in bland mina top 3. Riktigt bra!
Citera
2017-01-13, 09:19
Medlem
nudebrainsurgeons avatar
Stmmer in i hyllningskren om senaste avsnittet, vilken kontrast till frra. Dennis var nog bst, med hjlp av Abby vill sga, hoppas hon dyker upp fler gnger, blir nog en frbjuden liten fling dr(skulle inte frvna mig om dom tallar p den grnsen t o m).

Det jag gillar med IASIP r att dom totalt saknar sprrar.
Citera
2017-01-13, 10:00
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudebrainsurgeon
Stmmer in i hyllningskren om senaste avsnittet, vilken kontrast till frra. Dennis var nog bst, med hjlp av Abby vill sga, hoppas hon dyker upp fler gnger, blir nog en frbjuden liten fling dr(skulle inte frvna mig om dom tallar p den grnsen t o m).

Det jag gillar med IASIP r att dom totalt saknar sprrar.
Det hade fan varit extremt. Men roligt att se.
Vill sga att dom inte vgar det men vem vet...?
Citera
2017-01-13, 10:51
Medlem
swimp78s avatar
Jag har fr mig att en av skaparna till iasip (rob?) sa nn gng om att han hade en vision av en serie dr skdisarna blev fulare fr varje ssong. D till skillnad frn typ big Bang theory dr nrdarna efter ett tag r groomade snyggingar. Med danny de vito har de ju lyckats. Sen det dr med att Mac blev fet bara fr rob mcelhenny tyckte det var kul, genialiskt
Citera
2017-01-13, 14:53
Medlem
PsychoChillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Jag har fr mig att en av skaparna till iasip (rob?) sa nn gng om att han hade en vision av en serie dr skdisarna blev fulare fr varje ssong. D till skillnad frn typ big Bang theory dr nrdarna efter ett tag r groomade snyggingar. Med danny de vito har de ju lyckats. Sen det dr med att Mac blev fet bara fr rob mcelhenny tyckte det var kul, genialiskt

Franks utseendemssiga frfall ska symbolisera hans nedtgende dekadenta spiral. Haha, jag minns hans frsta avsnitt d han sa att han ville slumma till det, SATAN vad han levde upp till det!
Citera
2017-01-13, 15:52
Medlem
Nicki-Lilltrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78

Japp det var rob's id. Faktum r att infr ssong 7. S la han fram iden att alla skulle bli feta. Ingen gick med p det frutom rob. S grundkonceptet till ssong 7 fick skrivas om
Citera
2017-01-13, 16:47
Medlem
KattPerssons avatar
Sknt att en unge dog lite ltt i detta avsnitt ocks!
Citera
2017-01-13, 21:01
Medlem
Hrass avatar
Bra avsnitt, ker in p topp 10-listan.

Kul payoff med Frank (och srskilt Dees reaktion med tanke p hennes kommentarer i brjan om hur osanitra vattenparker r).
Citera
2017-01-13, 22:37
Medlem
junkbords avatar
Sista tv minuterna av avsnittet var fan det bsta jag har sett p mycket lnge.
Och Macs ansikte precis innan eftertexten brjade rulla var helt hysteriskt kul.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in