2018-10-03, 19:02
Medlem
Kickexs avatar
Avsnittet vajade lite men det visade sig vara riktigt rolig. Med ngra wtf gonblick dessutom.
Citera
2018-10-04, 11:13
Medlem
Bsta avsnittet p vldigt lnge, Charlie och Mac, wow...
Citera
2018-10-04, 12:07
Medlem
Nicki-Lilltrolls avatar
Blooper reel frn ssong 11 & 12

https://youtu.be/PYXCCP9io_c
Citera
2018-10-04, 17:54
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicki-Lilltroll
Blooper reel frn ssong 11 & 12

https://youtu.be/PYXCCP9io_c
Nice.
Always Sunny bloopers r de bsta jag har sett. Och det r s charmigt att de ven tar vissa bloopers och kndar in dom i sjlva serien.
Citera
2018-10-04, 23:08
Medlem
PrisonMikes avatar
Senaste avsnittet (S13E05) var riktigt bra. Som vanligt bryter IASIP politiskt korrekta tabun. I det hr avsnittet brt man tabut om att man inte fr misshandla barn i TV. Sex med minderriga r ett tabu den hr tv-serien har brutit flera gnger.
Citera
2018-10-04, 23:43
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrisonMike
Sex med minderriga r ett tabu den hr tv-serien har brutit flera gnger.
Nja men det knns som att dom bara fick grnt ljus eftersom det var en tonrig kille som dessutom var mer n villig.
Om det hade varit omvnt s tror jag inte det r ngot ens Always Sunny hade vgat.
Visst dom har hintat att Dennis kan mjligen ha gjort ngot i den stilen. Men inget s hr tydligt.
Till och med nr Charlie blev ihop med den asiatiska flickan s var dom tvungna att klargra att ingenting hnde.
Citera
2018-10-05, 00:25
Medlem
Blir fr mycket nr Dee, Frank och Dennis alla har varsin sin grej och Mac och Charlie har sin, fyra stycken handlingar ska tckas in p endast 21-22 minuter. Kndes bara hafsigt.

Annars r ssongen godknd s hr halvvgs in.
Citera
2018-10-06, 17:55
Medlem
PsychoChillers avatar
Ssongen fortstter urstarkt. Jag trodde nstan inte att det var mjligt att dom tv senaste avsnitten skulle hja nivn ytterligare men jvlar i mig, fortstter hela ssongen s hr r det p samma niv som dom frsta tio rens bsta ssonger.
Citera
2018-10-06, 23:08
Medlem
Nicki-Lilltrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PsychoChiller
Ssongen fortstter urstarkt. Jag trodde nstan inte att det var mjligt att dom tv senaste avsnitten skulle hja nivn ytterligare men jvlar i mig, fortstter hela ssongen s hr r det p samma niv som dom frsta tio rens bsta ssonger.

Eller hur!

Bara upplgget infr nsta avsnitt verkar lovande

Citera
2018-10-07, 22:17
Medlem
von_Ss avatar
Verkar vara blandade sikter om de frsta avsnitten. Sjlv tycker jag den r hysteriskt bra. Garvbl i varje avsnitt! Sg just senaste och fick lov att kolla om flera gnger nr Charlie fortstter sparka p barnet som ligger

Dennis r nog den viktigaste karaktren s sknt att han r kvar. Hoppas p nnu ngon form av rttegng under ssongen. Kan inte f nog av Charlies frfrliga advokatslips.
Senast redigerad av von_S 2018-10-07 kl. 22:22.
Citera
2018-10-08, 12:16
Medlem
mpees avatar
Str mig ngot abnormt p Macs nya vltrnade jag.
Citera
2018-10-08, 12:30
Citat:
Ursprungligen postat av mpee
Str mig ngot abnormt p Macs nya vltrnade jag.
Kan jag mycket vl tnka mig. Fr tittaren s representerar ju de hr personligheterna verkligen det smsta med mnniskan. Fylla, snusk, egoism, galenskap osv. Det r personer man skrattar t snarare n med och ven den tittare med det smsta "verkliga" livet kan se ner p de hr trasiga skalen till mnniskor lite i smyg. Dom r roliga att titta p men man skulle ju inte vilja vara ngon av dem. Med undantag fr Dennis utseende s har ingen av de hr slashasarna ngot som de flesta tittare skulle vilja ha men ven i Dennis fall vgs hans enda frdel upp (ner?) av en rutten socipatpersonlighet. Nr d den ganska anonyma Mac skaffar sig en kropp som 99,8% av tittarna aldrig ens kan drmma om s r det klart att det skr i gonen. Mac var "ofarligare" nr han var Fat Mac och satt i ett smutsigt linne och t kycklingvingar. Folk str sig sllan nert. Det r uppt avundsjukan slr, lite som nr klassens mobboffer vinner p tipset och frvandlas frn glasgonormen till den rike killen som pltsligt kan torka sig i arslet med den tusenlapp du jobbar en hel helg p Donken fr.

Bra start p ssongen, tycker jag. Bra mnen och tydliga njurslag mot den politiska korrektheten. Undantaget var kvinnoavsnittet som jag hade lite svrt fr. Ssongsstarten med sexdockan var rent humorguld. Frra ssongen startade svagt och orkade inte riktigt hela vgen upp i standard och ett break kndes behvligt (fartygavsnittet sg exempelvis balle) men den hr ssongen har rivstartat p allvar.
Senast redigerad av Arbetsskygg 2018-10-08 kl. 12:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in