Citat:
Ursprungligen postat av
mpee
Str mig ngot abnormt p Macs nya vltrnade jag.
Kan jag mycket vl tnka mig. Fr tittaren s representerar ju de hr personligheterna verkligen det smsta med mnniskan. Fylla, snusk, egoism, galenskap osv. Det r personer man skrattar t snarare n med och ven den tittare med det smsta "verkliga" livet kan se ner p de hr trasiga skalen till mnniskor lite i smyg. Dom r roliga att titta p men man skulle ju inte vilja vara ngon av dem. Med undantag fr Dennis utseende s har ingen av de hr slashasarna ngot som de flesta tittare skulle vilja ha men ven i Dennis fall vgs hans enda frdel upp (ner?) av en rutten socipatpersonlighet. Nr d den ganska anonyma Mac skaffar sig en kropp som 99,8% av tittarna aldrig ens kan drmma om s r det klart att det skr i gonen. Mac var "ofarligare" nr han var Fat Mac och satt i ett smutsigt linne och t kycklingvingar. Folk str sig sllan nert. Det r uppt avundsjukan slr, lite som nr klassens mobboffer vinner p tipset och frvandlas frn glasgonormen till den rike killen som pltsligt kan torka sig i arslet med den tusenlapp du jobbar en hel helg p Donken fr.
Bra start p ssongen, tycker jag. Bra mnen och tydliga njurslag mot den politiska korrektheten. Undantaget var kvinnoavsnittet som jag hade lite svrt fr. Ssongsstarten med sexdockan var rent humorguld. Frra ssongen startade svagt och orkade inte riktigt hela vgen upp i standard och ett break kndes behvligt (fartygavsnittet sg exempelvis balle) men den hr ssongen har rivstartat p allvar.