Flashback bygger pepparkakshus!
2013-09-07, 12:30
Medlem
TrumanBurbanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dworek
Ganska svagt avsnitt tyvärr, även om slutet var oväntat så kändes det lite "meh". Den enda som levererade var Dennis tyckte jag. Tycker också Dee är underskattad, hon förtjänar inte all skit hon får ta här inne.

Uppenbarligen förtjänar hon skiten eftersom många ogillar henne. Att du inte gör det är en annan sak...
Citera
2013-09-07, 12:38
Medlem
BrainDisorders avatar
Hade några riktiga "meh"-moments, typ där vid flygplanet när Dee sparkar Dennis. Men det kanske skulle vara en referens till något? Sen var det något mer jag inte minns.

Men annars var det riktigt roligt faktiskt, tycker dessutom om Dee så det gör inget att hon fick det första avsnittet tillägnat karaktären. En riktig twist dessutom.
Citera
2013-09-07, 13:37
Medlem
pyttefnaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrumanBurbank
Uppenbarligen förtjänar hon skiten eftersom många ogillar henne. Att du inte gör det är en annan sak...
Det här är flashback och det allmänna kvinnohatet här avspeglas även i denna tråden, du skrev ju precis ett par innan att du hade problem med de flesta kvinnor i tv-serier så problemet ligger nog i din
förmåga att hantera det täcka könet.

Själv har jag inga problem med Dee, hon är en av de bättre karaktärerna och det säger inte lite när de övriga är super. Enda kvinnan i ett grabbgäng men grabbigare än de andra, och vad vore serien utan mobbingen mot henne.
Citera
2013-09-07, 14:55
Medlem
TrumanBurbanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyttefnax
Det här är flashback och det allmänna kvinnohatet här avspeglas även i denna tråden, du skrev ju precis ett par innan att du hade problem med de flesta kvinnor i tv-serier så problemet ligger nog i din
förmåga att hantera det täcka könet.

Själv har jag inga problem med Dee, hon är en av de bättre karaktärerna och det säger inte lite när de övriga är super. Enda kvinnan i ett grabbgäng men grabbigare än de andra, och vad vore serien utan mobbingen mot henne.

Det har ABSOLUT inget med min syn på kvinnor att göra. Däremot tycker jag inte kvinnor är lika roliga. Kan inte svara på varför, så är det bara.

Ja, mobbningen av henne är underbar, det håller jag med om!
Citera
2013-09-07, 20:25
Medlem
Cristuphers avatar
Dennis var underbar i denna, gillar riktningen de går med honom då de börjar utveckla hans psykopatiska sidor.

"There by controlling the situation, and her, as I always have, I always will"

"what?"

Annars inte ett så bra avsnitt, lite för överdrivet för min smak speciellt när Dennis dyker upp på flygplatsen. Men en av de bästa serierna är tillbaka, vilket är underbart!

Något som jag älskar med denna serie är att vi alltid får följa en ny i gruppen, en ny som man "hejar" på. Den här gången var det Dee och själv jag fick allt sympati för henne.
Citera
2013-09-08, 12:07
Medlem
JesusLovesUs avatar
Äntligen! Nu när de gråa och trista höstdagarna närmar sig spelar de fan ingen roll när IASIP är tillbaka.

De här var ju nästan ett feelgood avsnitt. Kul att de fick Sweet Dee tillbaka till sitt självgoda, dryga jag igen.
Citera
2013-09-09, 22:19
Medlem
pyttefnaxs avatar
Verkar bli mycket vapen i nästa avsnitt, och kombinationen vapen och the gang kan bara bli lyckat.
Citera
2013-09-11, 13:40
Medlem
Är det i natt nästa avsnitt sänds? "Gun fever too: Still hot" heter avsnittet iallafall.
Hoppas på en uppryckning nu, för förra avsnittet var inte bra tyvärr.
Citera
2013-09-12, 14:31
Moderator
skunkensunes avatar
Ok, I was locked up. But it was against my will so it doesn't count.

Helt underbart. Kul att se att de fortfarande kan leverera trots att de är inne på den nionde säsongen.
Citera
2013-09-12, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skunkensune
Ok, I was locked up. But it was against my will so it doesn't count.

Helt underbart. Kul att se att de fortfarande kan leverera trots att de är inne på den nionde säsongen.

Bästa serien sen dom startade, gett mig hundratals timmars skratt, säkert sätt varje avsnitt 10ggr nu :P
Citera
2013-09-12, 20:19
Medlem
Bra avsnitt idag Skönt att dom verkar vara tillbaka på normalnivå efter den enligt mig svaga säsongstarten. Tycker nog att Mac var klart bäst idag
Citera
2013-09-12, 21:12
Medlem
TaxMonkeys avatar
Tycker det här avsnittet var riktigt värdelöst. Det enda som var någorlunda humoristiskt var Charlies morbror, advokaten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in