Flashback bygger pepparkakshus!
2011-09-29, 13:57
Medlem
Weedmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaptainInsane-o
Då är det bara att bli lika tjock, ehm jag menar bygga lika mycket massa som Mac då, så har du uppnått Sunny Nirvanat

Har aldrig varit avundsjuk på farsan diabetes, förens nu
Citera
2011-09-30, 02:14
Medlem
ccoonnyys avatar
Nä jag vet inte... Har följt serien ända sen från början, och det har alltid vart en av mina favoritserier. Men det är något som saknas på dem senaste två avsnitten. Det är inte så kul med blod och spyor osv.

Vart har den roliga dialogen tagit vägen? " -Dude, you see that door? -Why is it spelling pirate? -Do you think that pirates lives in there?" " -Ehm.. no, because it´spells private". Klockrent Men vart har allt det tagit vägen?

Hoppas alla urspårade och rejält dumma konversationer kommer tillbaka snart.
Citera
2011-09-30, 08:42
Medlem
Weedmans avatar
En av författarna som skrivit en jävla massa kul i serien. David Hornsby. Även han som spelar
Cricket. Har ju fått en ny serie med Kevin Dillon. How to be a gentlemen.
Hoppas han inte har lagt skrivandet på hyllan pga detta.
Citera
2011-09-30, 10:33
Medlem
Falcãos avatar
Grymt avsnitt idag också. Frank är kung.
Citera
2011-09-30, 10:57
Medlem
FreddiGredds avatar
Grymt avsnitt, fan vad jag skrattade åt rave-uppträdandet.
Citera
2011-09-30, 12:44
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreddiGredd
Grymt avsnitt, fan vad jag skrattade åt rave-uppträdandet.

Just den scenen hade jag tyvärr redan sett när någon i gänget, jag minns inte vem av dem nu, var gäst hos Conan för några veckor sedan men visst fan var den kul. IASIP är nog den enda serie där jag kan uppskatta när de kör dans- och sångnummer. Brukar avsky musikalinslag i tv-serier annars men de människorna är så briljanta att de t.o.m. göra sådan underhållande.
Citera
2011-09-30, 13:07
Medlem
MsPa1nTs avatar
Dom här två avsnitten som påbörjat säsong 7 har lätt varit i top 10. Helt sjukt jävla bra vad dessa killar kan leverera gång på gång. Mac's fettma är bara helt genialt. Har inte skrattat så mycket som i S07E02 när

Citera
2011-09-30, 13:12
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MsPa1nT
Dom här två avsnitten som påbörjat säsong 7 har lätt varit i top 10. Helt sjukt jävla bra vad dessa killar kan leverera gång på gång. Mac's fettma är bara helt genialt. Har inte skrattat så mycket som i S07E02 när

Du vet att det har kommit tre avsnitt nu, va?
Citera
2011-09-30, 13:15
Medlem
MsPa1nTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Du vet att det har kommit tre avsnitt nu, va?

Yes sparar 3an till ikväll då en polare kommer ner från götet och hälsar på. Då blir det till att välkomna honom med en Grogg,spliff och nytt avsnitt av Its always sunny in philadelphia. Ifall vi hade varit homosexuella skulle jag garanterat få ligga ikväll.
Citera
2011-09-30, 13:21
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MsPa1nT
Yes sparar 3an till ikväll då en polare kommer ner från götet och hälsar på. Då blir det till att välkomna honom med en Grogg,spliff och nytt avsnitt av Its always sunny in philadelphia. Ifall vi hade varit homosexuella skulle jag garanterat få ligga ikväll.

Citera
2011-09-30, 14:05
Medlem
JesusLovesUs avatar
"welcome, welcome! To our legitimit show of kids. *klappklapp* very very very nice! which one of these talented entertaners Who I am not attracted to att all!! will be the winner. Im not attracted to any of them! Not at all. And thats the way it is....
Citera
2011-09-30, 14:09
Medlem
Fyfan vad dem gått ner sig med denna äckelhumor. S01 - 6 kunde man käka mat till, i nya säsongen blir man bara äcklad

Dock så var det bästa avsnittet på säsongen hittills
Senast redigerad av valan 2011-09-30 kl. 14:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in