2011-09-29, 13:57
Medlem
Weedmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaptainInsane-o
D r det bara att bli lika tjock, ehm jag menar bygga lika mycket massa som Mac d, s har du uppntt Sunny Nirvanat

Har aldrig varit avundsjuk p farsan diabetes, frens nu
Citera
2011-09-30, 02:14
Medlem
ccoonnyys avatar
N jag vet inte... Har fljt serien nda sen frn brjan, och det har alltid vart en av mina favoritserier. Men det r ngot som saknas p dem senaste tv avsnitten. Det r inte s kul med blod och spyor osv.

Vart har den roliga dialogen tagit vgen? " -Dude, you see that door? -Why is it spelling pirate? -Do you think that pirates lives in there?" " -Ehm.. no, because itspells private". Klockrent Men vart har allt det tagit vgen?

Hoppas alla ursprade och rejlt dumma konversationer kommer tillbaka snart.
Citera
2011-09-30, 08:42
Medlem
Weedmans avatar
En av frfattarna som skrivit en jvla massa kul i serien. David Hornsby. ven han som spelar
Cricket. Har ju ftt en ny serie med Kevin Dillon. How to be a gentlemen.
Hoppas han inte har lagt skrivandet p hyllan pga detta.
Citera
2011-09-30, 10:33
Medlem
Falcos avatar
Grymt avsnitt idag ocks. Frank r kung.
Citera
2011-09-30, 10:57
Medlem
FreddiGredds avatar
Grymt avsnitt, fan vad jag skrattade t rave-upptrdandet.
Citera
2011-09-30, 12:44
Medlem
Falcos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreddiGredd
Grymt avsnitt, fan vad jag skrattade t rave-upptrdandet.

Just den scenen hade jag tyvrr redan sett nr ngon i gnget, jag minns inte vem av dem nu, var gst hos Conan fr ngra veckor sedan men visst fan var den kul. IASIP r nog den enda serie dr jag kan uppskatta nr de kr dans- och sngnummer. Brukar avsky musikalinslag i tv-serier annars men de mnniskorna r s briljanta att de t.o.m. gra sdan underhllande.
Citera
2011-09-30, 13:07
Medlem
MsPa1nTs avatar
Dom hr tv avsnitten som pbrjat ssong 7 har ltt varit i top 10. Helt sjukt jvla bra vad dessa killar kan leverera gng p gng. Mac's fettma r bara helt genialt. Har inte skrattat s mycket som i S07E02 nr

Citera
2011-09-30, 13:12
Medlem
Falcos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MsPa1nT
Dom hr tv avsnitten som pbrjat ssong 7 har ltt varit i top 10. Helt sjukt jvla bra vad dessa killar kan leverera gng p gng. Mac's fettma r bara helt genialt. Har inte skrattat s mycket som i S07E02 nr

Du vet att det har kommit tre avsnitt nu, va?
Citera
2011-09-30, 13:15
Medlem
MsPa1nTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falcão
Du vet att det har kommit tre avsnitt nu, va?

Yes sparar 3an till ikvll d en polare kommer ner frn gtet och hlsar p. D blir det till att vlkomna honom med en Grogg,spliff och nytt avsnitt av Its always sunny in philadelphia. Ifall vi hade varit homosexuella skulle jag garanterat f ligga ikvll.
Citera
2011-09-30, 13:21
Medlem
Falcos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MsPa1nT
Yes sparar 3an till ikvll d en polare kommer ner frn gtet och hlsar p. D blir det till att vlkomna honom med en Grogg,spliff och nytt avsnitt av Its always sunny in philadelphia. Ifall vi hade varit homosexuella skulle jag garanterat f ligga ikvll.

Citera
2011-09-30, 14:05
Medlem
JesusLovesUs avatar
"welcome, welcome! To our legitimit show of kids. *klappklapp* very very very nice! which one of these talented entertaners Who I am not attracted to att all!! will be the winner. Im not attracted to any of them! Not at all. And thats the way it is....
Citera
2011-09-30, 14:09
Medlem
Fyfan vad dem gtt ner sig med denna ckelhumor. S01 - 6 kunde man kka mat till, i nya ssongen blir man bara cklad

Dock s var det bsta avsnittet p ssongen hittills
Senast redigerad av valan 2011-09-30 kl. 14:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in