2014-03-27, 15:48
Medlem
ledzapplins avatar
var kollar ni serien nn stans hittar fan ingenstans med swesub?
Citera
2014-03-27, 15:59
Medlem
swimp78s avatar
Prva med engelska undertexter.
Man vnjer sig snabbt
Citera
2014-03-27, 17:21
Medlem
Bror.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ledzapplin
var kollar ni serien nn stans hittar fan ingenstans med swesub?

Amerikanska Netflix tittar i alla fall jag p (genom proxyserver). Endast engelska undertexter i frvisso, men det r inga strre problem
Citera
2014-04-15, 03:14
Medlem
santacls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyttefnax
Fr ssongen. Men

s det r bara en tidsfrga....

Och mer drtill.

http://www.tvguide.com/News/FXX-Rene...y-1080064.aspx
Citera
2014-04-15, 09:37
Medlem
Mr.Majestics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santacl
Och mer drtill.

http://www.tvguide.com/News/FXX-Rene...y-1080064.aspx

YEEES

Och Artemis ska visst spela i en ny serie, skriven av bl.a. Charlie Day!
Citera
2014-04-15, 15:53
Medlem
Hrligt med lite goda nyheter Men hoppas att de har lite ider och snt och att de inte gr det enbart fr pengarnas skull, den senaste ssongen var inget vidare tyvrr s en uppryckning r ett mste.
Citera
2014-04-15, 18:17
Medlem
KattPerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dworek
Hrligt med lite goda nyheter Men hoppas att de har lite ider och snt och att de inte gr det enbart fr pengarnas skull, den senaste ssongen var inget vidare tyvrr s en uppryckning r ett mste.
h, roligare n alla andra serier jag kollar p. Hoppas de gr den lite mrkare.
Citera
2014-04-15, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KattPersson
h, roligare n alla andra serier jag kollar p. Hoppas de gr den lite mrkare.

Jmfrt med andra serie hller den fortfarande en god standard, men med deras mtt mtt s tycker jag att den senaste ssongen var ett bottennapp. Tycker att det blev alldeles fr tramsigt emellant och att de verdrev karaktrernas personligheter fr ofta. Att gra serier lite mrkare skulle nog vara ett bra drag.
Men jag mste nog kolla igenom ssong 9 igen fr att f en bttre uppfattning, ofta s ndrar man ju faktiskt sikt efter att ha kollat igenom en serie fr andra eller tredje gngen.

Nu lter jag vldigt negativ s jag avslutar med att sga att denna serie fortfarande ligger p min topp 3 lista ver bsta komediserier och att jag ser fram emot kommande ssonger
Citera
2014-04-15, 23:13
Medlem
teddyB_VBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dworek
Jmfrt med andra serie hller den fortfarande en god standard, men med deras mtt mtt s tycker jag att den senaste ssongen var ett bottennapp. Tycker att det blev alldeles fr tramsigt emellant och att de verdrev karaktrernas personligheter fr ofta. Att gra serier lite mrkare skulle nog vara ett bra drag.
Men jag mste nog kolla igenom ssong 9 igen fr att f en bttre uppfattning, ofta s ndrar man ju faktiskt sikt efter att ha kollat igenom en serie fr andra eller tredje gngen.

Nu lter jag vldigt negativ s jag avslutar med att sga att denna serie fortfarande ligger p min topp 3 lista ver bsta komediserier och att jag ser fram emot kommande ssonger
Hller med. lskar fortfarande serien men om man jmfr med andra ssonger av Sunny s var den inte lika stark!

Favoriten frn senaste ssongen http://i2.wp.com/www.sofakingnews.co...n-the-coil.jpg
Citera
2014-05-19, 22:08
Medlem
Phantom_103s avatar
Pm'a min prisfrslag!
Citera
2014-05-24, 20:38
Medlem
pimmetjes avatar
Har inte sett alla avsnitt men en hel del frn varje ssong (frutom s1). Ngon som kan tipsa om favoritavsnitt? Lr antagligen se om alla ssonger frn brjan om nn mnad men laddar grna ner ngra av era favoriter!

Ngra av mina favoriter r The Nightman Cometh, Who pooped the bed och Dennis Reynolds: en erotic life.

r inget jttefan av Dennis, har svrt att tla hans sjuka jvla narcissism haha. lskar Charlie ("How much cheese is too much cheese?") och drmmer om att han ntligen ska f sin waitress haha - det var s fint i avsnittet i Jersey Shore haha. Tycker att det r roligt att Mac&Dee och Charlie&Waitress r gifta p riktigt. Speciellt eftersom att alla(inklusive Mac) r s jvliga mot Dee.
Citera
2014-05-24, 21:14
Medlem
KattPerssons avatar
"Sweet dee's dating a retarded person" och avsnittet nr hon och dennis ska fejka att bli beroende av crack och sedan blir det p riktigt r jvligt roliga har jag fr mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in