2008-01-21, 10:38
Medlem
SamBams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flärp
Kan man fixa ett shell som kr bash i den p nt stt s kan jag hjlpa dig. Annars vet jag inte.

Kan du ta det dr igen, r lite datahandikapad.
Citera
2008-01-21, 15:33
Medlem
$100s avatar
HAHA, mnga frgor...Funderar nu kring detta med coverflow, fr det inte att funka som man sett p alla videor. Jag har bilder p alla artiser och s som r inlagt under itunes, men jag kan inte blddra mellan de olika artiserna i coverflow (eller kan man kanske inte det) ni fr grna bertta mer, fr det inte att funka hundra, kan bara blddra mellan de olika spellistorna jag gjort i itunes, vilket r en fr musik och en fr en ljudbok!
Citera
2008-01-21, 16:12
Medlem
herrheides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av $100
HAHA, mnga frgor...Funderar nu kring detta med coverflow, fr det inte att funka som man sett p alla videor. Jag har bilder p alla artiser och s som r inlagt under itunes, men jag kan inte blddra mellan de olika artiserna i coverflow (eller kan man kanske inte det) ni fr grna bertta mer, fr det inte att funka hundra, kan bara blddra mellan de olika spellistorna jag gjort i itunes, vilket r en fr musik och en fr en ljudbok!
Du mste hlla den upprtt och tilta den 90 grader nr du r i musik. P samma stt kan du vnda hemsidor nr du r i Safari.
Citera
2008-01-21, 16:14
Medlem
Citat:

Lgg in albumart via iTunes, tryck p symbolen fr album i spelningsavdelningen. Nu vnder du p spelaren. Borde funka.
Citera
2008-01-21, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Levine
Fr att FTP:a med Touchen anvnder jag WinSCP (gratis program).

Starta WinSCP

Kolla sedan i din Ipod Touch vilken IP adress den har
(192.168.1.X)

G till WinSCP programmet och skriv in IP adressen i fltet HOSTNAME.
I fltet Username skriver du: root
och i fltet Password: alpine

klicka p LOGIN och voila du kommer t alla mappar p touchen...

Frstr inte vad det r jag gr fr fel. Det gr inte. Har varit inne tidigare men nu gr det bara inte. "Connection fucked you while you were on your knees" Goddamnet.

Typs p vad som kan vara fel?
Citera
2008-01-21, 16:21
Medlem
$100s avatar
Funkar inte, jag fr enbart upp den jag spelar, och har jag ingen musik igng s fatnar spelaren och mste trycka p homeknappen och brja om?!

HAr mrkt detta ibland, speciellt nr man tiltar den s fsastanr den, amn kan scrolla i listan men inte trycka p annat n home-knappen, fler som har haft det problemet? Lmna tillbaka skiten eller?
Senast redigerad av $100 2008-01-21 kl. 16:32.
Citera
2008-01-21, 17:28
Medlem
rejmarNs avatar
http://www.apple.com/se/ipodtouch/features.html#widgets

Hur fr man ner dom till sin touch?
Citera
2008-01-21, 17:32
Medlem
herrheides avatar
Citat:
Funkar inte, jag fr enbart upp den jag spelar, och har jag ingen musik igng s fatnar spelaren och mste trycka p homeknappen och brja om?!

HAr mrkt detta ibland, speciellt nr man tiltar den s fsastanr den, amn kan scrolla i listan men inte trycka p annat n home-knappen, fler som har haft det problemet? Lmna tillbaka skiten eller?
terstll den i iTunes och kolla om problemet kvarstr.
Citera
2008-01-21, 17:34
Medlem
herrheides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pixbo7
Frstr inte vad det r jag gr fr fel. Det gr inte. Har varit inne tidigare men nu gr det bara inte. "Connection fucked you while you were on your knees" Goddamnet.

Vet inte vad som r fel, sjlv anvnder jag TVersity, ocks gratis, som jag tycker r vldigt bra. http://tversity.com/home
Citera
2008-01-21, 17:34
Medlem
$100s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrheide
terstll den i iTunes och kolla om problemet kvarstr.

Sitter hos appel-supporten nu, har terstllt bde i tocuhen och via itunes, funkar nd inte, men det r ENBART nr man inte har ngon lt igng, gr jag in, startar en lt och gr tillbaka till artister och tiltar den s kommer det cover upp som anvnds p den artist jag lyssnar p just d, men jag ser enbart det coveret...Men har jag ingen lt igng s fastnar den, fr visst r det vl inte s att man mste ha covers p alla ltar man har fr att det ska funka?
Citera
2008-01-21, 17:42
Medlem
herrheides avatar
Citat:
Sitter hos appel-supporten nu, har terstllt bde i tocuhen och via itunes, funkar nd inte, men det r ENBART nr man inte har ngon lt igng, gr jag in, startar en lt och gr tillbaka till artister och tiltar den s kommer det cover upp som anvnds p den artist jag lyssnar p just d, men jag ser enbart det coveret...Men har jag ingen lt igng s fastnar den, fr visst r det vl inte s att man mste ha covers p alla ltar man har fr att det ska funka?
Du behver inte ha ngra covers om du inte knner fr det, det ska nd fungera.

Citat:
Ursprungligen postat av rejmarN
http://www.apple.com/se/ipodtouch/features.html#widgets

Hur fr man ner dom till sin touch?
Om du menar de nya delarna med karta, mail osv. s finns de hr fr 155 kr: https://phobos.apple.com/WebObjects/...uchLandingPage
Citera
2008-01-21, 19:58
Medlem
Levines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pixbo7

kolla s ipoden inte gr i vilolge medans du pillar... Den kan byta ipadress d. Ha ox itunes avstngt! Se till s processen itunes e avstngd (tippar p att den r boven i dramat) denna post e skriven p podden f..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in