2008-02-21, 02:55
Medlem
glyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abura
Fr vl prova det d. Den r inhandlad i USA kan jag d skicka in den till en svensk butik om man skickar med kvittot?
Apple har vrldsgaranti vad jag vet.
Citera
2008-02-21, 11:29
Medlem
Ngon som vet ngot ltt stt att koppla touchen till tvn? Alla frslag modtages hjrtligen!
Citera
2008-02-21, 14:32
Medlem
nobles avatar
Kan ngon langa upp en enkel guide p hur jag Jailbreakar min och fixar alltihopa? r RIKTIGT dlig p alla termer, och frstr inte s mycket av ipodtouchamsters video's p youtube .. S om ngon bara kan frklara vad som behver gras med min nya iPod Touch vore jag vldigt tacksam
Citera
2008-02-21, 16:59
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noble
Kan ngon langa upp en enkel guide p hur jag Jailbreakar min och fixar alltihopa? r RIKTIGT dlig p alla termer, och frstr inte s mycket av ipodtouchamsters video's p youtube .. S om ngon bara kan frklara vad som behver gras med min nya iPod Touch vore jag vldigt tacksam

En nyinkpt 1.1.3? Vi sitter i samma bt.
Citera
2008-02-21, 18:49
Medlem
Ni fr nedgradera den till 1.1.1 frst, sk efter det p youtube finns massa filmer.
Ni kan ven g in p http://www.ipodtouchfans.com/ dr finns det mycket info
Citera
2008-02-21, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
En nyinkpt 1.1.3? Vi sitter i samma bt.

Laddade ner ZiPhone och krde det p min 8GB. Funkade utmrkt.

Nu behver jag dock hjlp med SSH. Har laddat ner services, men nr jag gr in p det ser jag att det str SSH ON men sen frsvinner SSH frn listan? Kan inte f det att funka i CuteFTP

Hittade felet. Uppdaterade sources och installerade sedan BSD Subsystem s nu tror jag allt ska funka

S om ni fr problem med SSH updatera bara sources och sen laddar ni ner BSD Subsystem dr efter Open SSH och dr efter Services s ska allt funka
Senast redigerad av abura 2008-02-21 kl. 20:09.
Citera
2008-02-21, 20:03
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abura
Laddade ner ZiPhone och krde det p min 8GB. Funkade utmrkt.

Nu behver jag dock hjlp med SSH. Har laddat ner services, men nr jag gr in p det ser jag att det str SSH ON men sen frsvinner SSH frn listan? Kan inte f det att funka i CuteFTP
Fast Ziphone grejen fungerar tydligen bara p 8GB.
Jag jailbreakade min nu idag och fljde den hr guiden http://touchpodium.com/2008/02/17/ja...-the-wifi-way/
Kan bara sga en sak om den. Fan vad enkelt! Jag trodde det skulle vara svrare.
Citera
2008-02-22, 06:04
Medlem
var ju bara tvungen att skriva ett inlgg frn ipod so her u got it!
Citera
2008-02-22, 12:53
Medlem
kebabsallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Fast Ziphone grejen fungerar tydligen bara p 8GB.
Jag jailbreakade min nu idag och fljde den hr guiden http://touchpodium.com/2008/02/17/ja...-the-wifi-way/
Kan bara sga en sak om den. Fan vad enkelt! Jag trodde det skulle vara svrare.

har ocks en 32 gigs ipod touch 1.1.3
kan jag jailbreaka den p samma stt och sedan installera vder, aktier, kartor via INSTALLER?
Citera
2008-02-22, 12:54
Bannlyst
kp hela kittet, s fr du den ultimata telefonen
Citera
2008-02-22, 13:10
Medlem
toMishs avatar
Jag har en, och p hgra sidan har den "frlorat knseln"... Det gr allts inte att scrolla ned i artisterna eller anvnda saker p den kanten. Grymt jobbigt, ska lmna tillbaka den nr jag orkar.
Citera
2008-02-22, 17:07
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kebabsallad
har ocks en 32 gigs ipod touch 1.1.3
kan jag jailbreaka den p samma stt och sedan installera vder, aktier, kartor via INSTALLER?
Menar du att du vill ha en 1.1.3 jailbreakad utan januari apps. fr att sedan kunna installera dom separat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in