2007-09-06, 16:02
Medlem
Akademikerns avatar
Ngon som vet hur mycket man fr i rabatt p iPod nano 8GB samt iPod Touch 8GB, som student genom CSN?

Jag har inte ftt mitt CSN-kort n. Kan jag bestlla med studentrabatt p ngot annat stt om man inte ftt sitt kort n?
Citera
2007-09-06, 16:44
Medlem
Fernets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fernet
Fungerar alla legala "safari-apps" som redan finns till iPhone?
Svar ja!
http://gizmodo.com/gadgets/breaking/...one-296837.php

Bestllning r lagd!
Citera
2007-09-06, 18:37
Medlem
-jOE!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fernet
Ett Skype-hack till Touch och jag har allt jag behver!

Har Tocuh ngon mikronfon? Blir lite trist med Skype annars..
Citera
2007-09-06, 19:00
Medlem
irrus avatar
Som sagt, vill-ha faktorn r grymt hg. Fr vl hoppas man vinner lite pengar s man kan infrskaffa sig en
Citera
2007-09-06, 20:05
Medlem
frosses avatar
Fan vad den r skn va. Jag mste ha en sn. Sanningen r den att jag nu med min 30 gig ipod kanske max har 150 ltar p, jag menar jag skulle kunna fylla 30 gigarn 10 ggr om, men jag r inte sn, Jag lgger det jag lyssnar p fr tillfllet - Drfr passar touchen mig perfekt. jvlar va snygg! satan i gatan va snygg. Men fan, jag har s jvla mkt utgifter nu va, helvete. aja. jag mste ha en.
Att den har wifi r fan underbart. Jag hade precis som TS tnkt kpa mig en ajfn men vette fan nu ass. Jvlar va snygg!

btw, bluetooth i touch? (vad det nu ska va bra fr?)
http://mac.feber.se/feber/art/28255/...uch_bluetooth/

Edit: En sak till, typ med min macbook kan man starta sitt egna LAN med en annan dator, kan man samma sak med touch? Blir som Zune fast ten times bttre.
Citera
2007-09-06, 21:59
Medlem
Humlans avatar
Lagt en bestllning p en 8gig touch nu
Har en 30gig Video, men som mnga andra lyssnar jag p kanske 1/10 av ltarna, om ens det.

Nu ska man bara hlla ut till bestllningen kommer hem, tar vl en mnad tills dess
Citera
2007-09-06, 22:07
Medlem
cosmic_dancers avatar
hur mnga ltar/filmer fr man plats p 8 gb? str ju mellan en i touch och clix 2

Mne hur funkar ipdsen. Kan man lgga in musik frn ens skivor eller r det bara nerladdning via itunes som gller?
Citera
2007-09-06, 22:12
Medlem
Akademikerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer

Mne hur funkar ipdsen. Kan man lgga in musik frn ens skivor eller r det bara nerladdning via itunes som gller?

Kolla ungefr hur stora dina mp3-filer r s fr du se hur mnga som ryms p 8Gb. 8Gb= ungefr 8.000Mb

Edit: Det gr utmrkt att gra bda. Skivorna kan du rippa (gra om spren till mp3) och sedan fra ver via iTunes.
Citera
2007-09-06, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer

Sjlvklart kan du lgga in musik frn dina egna skivor eller musik du har laddat ner. Bara att lgga in p iTunes och sedan plugga in iPoden s uppdateras den med den nya musiken.

Ungefr 2000 ltar fr plats.

Filmer brukar ligga p 700 MB s drygt 10 filmer fr plats om du inte har musik i den.
Citera
2007-09-06, 22:31
Medlem
Verkar rtt trkig tycker jag. En iPhone som man har plockat ur allt det roliga ur.
Citera
2007-09-06, 22:34
Medlem
[quote=frosse]

[quote]

Skulle tro att det r fr att man ska kunna skicka ver och ta emot filer frn adnra som har touch lr mobil, faktsikt anvndbart tycker jag, but hey, thats just me.

/guldgroda
Citera
2007-09-06, 22:36
Medlem
frosses avatar
[quote=guldgroda][quote=frosse]

Citat:

Skulle tro att det r fr att man ska kunna skicka ver och ta emot filer frn adnra som har touch lr mobil, faktsikt anvndbart tycker jag, but hey, thats just me.

/guldgroda
Eller varfr inte trdlsa headphones?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in