Flashback bygger pepparkakshus!
2007-09-06, 16:02
Medlem
Akademikerns avatar
Någon som vet hur mycket man får i rabatt på iPod nano 8GB samt iPod Touch 8GB, som student genom CSN?

Jag har inte fått mitt CSN-kort än. Kan jag beställa med studentrabatt på något annat sätt om man inte fått sitt kort än?
Citera
2007-09-06, 16:44
Medlem
Fernets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fernet
Fungerar alla legala "safari-apps" som redan finns till iPhone?
Svar ja!
http://gizmodo.com/gadgets/breaking/ipod-touch-runs-same-applications-as-iphone-296837.php

Beställning är lagd!
Citera
2007-09-06, 18:37
Medlem
-jOE!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fernet
Ett Skype-hack till Touch och jag har allt jag behöver!

Har Tocuh någon mikronfon? Blir lite trist med Skype annars..
Citera
2007-09-06, 19:00
Medlem
irrus avatar
Som sagt, vill-ha faktorn är grymt hög. Får väl hoppas man vinner lite pengar så man kan införskaffa sig en
Citera
2007-09-06, 20:05
Medlem
frosses avatar
Fan vad den är skön va. Jag måste ha en sån. Sanningen är den att jag nu med min 30 gig ipod kanske max har 150 låtar på, jag menar jag skulle kunna fylla 30 gigarn 10 ggr om, men jag är inte sån, Jag lägger det jag lyssnar på för tillfället - Därför passar touchen mig perfekt. å jävlar va snygg! satan i gatan va snygg. Men fan, jag har så jävla mkt utgifter nu va, helvete. aja. jag måste ha en.
Att den har wifi är fan underbart. Jag hade precis som TS tänkt köpa mig en ajfån men vette fan nu asså. Jävlar va snygg!

btw, bluetooth i touch? (vad det nu ska va bra för?)
http://mac.feber.se/feber/art/28255/har_ipod_touch_bluetooth/

Edit: En sak till, typ med min macbook kan man starta sitt egna LAN med en annan dator, kan man samma sak med touch? Blir som Zune fast ten times bättre.
Citera
2007-09-06, 21:59
Medlem
Humlans avatar
Lagt en beställning på en 8gig touch nu
Har en 30gig Video, men som många andra lyssnar jag på kanske 1/10 av låtarna, om ens det.

Nu ska man bara hålla ut till beställningen kommer hem, tar väl en månad tills dess
Citera
2007-09-06, 22:07
Medlem
cosmic_dancers avatar
hur många låtar/filmer får man plats på 8 gb? står ju mellan en i touch och clix 2

Mne hur funkar ipdsen. Kan man lägga in musik från ens skivor eller är det bara nerladdning via itunes som gäller?
Citera
2007-09-06, 22:12
Medlem
Akademikerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
hur många låtar/filmer får man plats på 8 gb? står ju mellan en i touch och clix 2

Mne hur funkar ipdsen. Kan man lägga in musik från ens skivor eller är det bara nerladdning via itunes som gäller?

Kolla ungefär hur stora dina mp3-filer är så får du se hur många som ryms på 8Gb. 8Gb= ungefär 8.000Mb

Edit: Det går utmärkt att göra båda. Skivorna kan du rippa (göra om spåren till mp3) och sedan föra över via iTunes.
Citera
2007-09-06, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer

Självklart kan du lägga in musik från dina egna skivor eller musik du har laddat ner. Bara att lägga in på iTunes och sedan plugga in iPoden så uppdateras den med den nya musiken.

Ungefär 2000 låtar får plats.

Filmer brukar ligga på 700 MB så drygt 10 filmer får plats om du inte har musik i den.
Citera
2007-09-06, 22:31
Medlem
Verkar rätt tråkig tycker jag. En iPhone som man har plockat ur allt det roliga ur.
Citera
2007-09-06, 22:34
Medlem
[quote=frosse]

[quote]

Skulle tro att det är för att man ska kunna skicka över och ta emot filer från adnra som har touch lr mobil, faktsikt användbart tycker jag, but hey, thats just me.

/guldgroda
Citera
2007-09-06, 22:36
Medlem
frosses avatar
[quote=guldgroda][quote=frosse]

Citat:

Skulle tro att det är för att man ska kunna skicka över och ta emot filer från adnra som har touch lr mobil, faktsikt användbart tycker jag, but hey, thats just me.

/guldgroda
Eller varför inte trådlösa headphones?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in