2007-09-05, 20:04
Medlem
Akademikerns avatar
S... vad sgs?
Jag tycker idn r underbar. Jag hade tnkt kpa en iPhone nr den kommer hit til Sverige, men detta r ju klart bttre! Nu slipper man teckna ett mobilabonemang! Och, det r ju som vi alla vet, bara drygt att anvnd aen mobiltelefon som musikspelare.
S... Som en iPhone fast utan telefon. Kan det bli bttre?

Lite snlt dock med 16Gb fr 400$

Vad tycker ni?
Citera
2007-09-05, 21:27
Medlem
StyleWarss avatar
Bra med iTunes store p iTouch (om nu nn bryr sig om det, pirater r vi allihopa), och vafan - 2035 kr (8gig)om man kper den over there!

Im so fu**ing there dude! Apple visar vgen!
Citera
2007-09-05, 21:31
Medlem
Corazons avatar
Varfr kunde de inte ha telefonfunktionen med? D hade den varit ultimat.
Citera
2007-09-05, 21:35
Medlem
Boffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corazon
En iPhone?

Jag gillar den, dock mycket tveksam till det snla utrymmet.. Nr man kan anvnda bilder video o framfrallt ljud s bra s knns det som att hrddisken kommer fyllas vldigt snabbt.
Sen anvnder jag aldrig iTunes store s det knns meningslst. Och Cover flow r snyggt men inte s anvndbart..
Njae det blir nog en iPod classic med 160gb disk.
Citera
2007-09-05, 21:37
Medlem
Akademikerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corazon

D fr jag rekomendera iPhone. Precis det du sker. Priset skulle ven ner med $200 p den strre modellen(8gb)
Citera
2007-09-05, 21:40
Medlem
midnighttrains avatar
ja det r ju ett steg i rtt riktigt.. undrar nr den kommer till sverige? i usa s skulle den vl vara i handeln om bara ngra veckor?
Citera
2007-09-05, 21:43
Medlem
Boffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av midnighttrain
ja det r ju ett steg i rtt riktigt.. undrar nr den kommer till sverige? i usa s skulle den vl vara i handeln om bara ngra veckor?
Slpps samtidigt ver hela vrlden.
Lnk
Citera
2007-09-05, 22:54
Medlem
elelitos avatar
Alts i Ipod Touch, kan man surfa _varsomhelst_ eller vilket ntvrk bygger det p och var finns det? fr det skulle ju flja med en webblsare vid namn safari och det r inget abonnemang p den.

och kommer surfandet vara gratis eller hur hade dom tnkt sig att man skulle betala?
Citera
2007-09-05, 23:00
Medlem
Akademikerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elelito
Alts i Ipod Touch, kan man surfa _varsomhelst_ eller vilket ntvrk bygger det p och var finns det? fr det skulle ju flja med en webblsare vid namn safari och det r inget abonnemang p den.

Vanligt trdls anslutning, WLAN. S dr du kan surfa trdlst p dator kan du ven surfa trdlst med din iPod Touch

Och Safari r apples weblsare som ven finns till OS X och iPhone
Citera
2007-09-05, 23:03
Medlem
elelitos avatar
d r de ju inget fr oss som bor p mindre orter ;/ men dom r ju s satans snygga. sitter redan med en 8 gb nano, s det fr vl bli en 80/160 gb classic kra den som mp3-spelare och mp3 hrddisk till datorn
Citera
2007-09-05, 23:10
Medlem
Boffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elelito

och kommer surfandet vara gratis eller hur hade dom tnkt sig att man skulle betala?
Via trdlsa ntverk. Gratis om du ansluter till ett ntverk som inte kostar.

Edit: bah lite sent svar kanske...
Blir nog en 160gb fr mig. Touchen e inte tillrckligt tilltalande fr att man ska offra s mycket lagringsutrymme. Men samtidigt... tja njae
Citera
2007-09-05, 23:35
Medlem
Kaustis avatar
Vill-ha-faktorn r ju aphg p denna. Men iTunes r ju skitapdligt. Finns iofs andrapartsprogram.

Hur stor r 80 gigabytesmodellen p ipod classic i jmfrelse med den 30 gigabyte som fanns frut? Tnkte mest tjockleksmssigt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in