2008-09-15, 21:01
Citat:
Ursprungligen postat av Johnny Bråttom
Lter strlande, har ett par frgor.
1.Tror du att 8 gig kommer att rcka? r det mycket fler saker n musik o filmer som kommer att ta upp minnet?
2. Storleken. Hur funkar den att ha i ett par jeans? kommer man att f prioritera utrymmet i fickorna nu med oTouch, mobil o nycklar. Eller r den liten?
3. Hur fungerar den att surfa med?
4. Gr det att ladda ner program verhuvud taget? Skulle vilja ladda ner sopcast fr att kunna kolla p streamad fotboll.
5. Hur r spelen?
1.Tror du att 8 gig kommer att rcka? r det mycket fler saker n musik o filmer som kommer att ta upp minnet?
2. Storleken. Hur funkar den att ha i ett par jeans? kommer man att f prioritera utrymmet i fickorna nu med oTouch, mobil o nycklar. Eller r den liten?
3. Hur fungerar den att surfa med?
4. Gr det att ladda ner program verhuvud taget? Skulle vilja ladda ner sopcast fr att kunna kolla p streamad fotboll.
5. Hur r spelen?
1. Jag vet inte hur mycket musik och filmer du ska ha p den, men fr mig som bara har ett par hundra ltar s funkar det bra. Hittills...

2. Storleken r frbluffande. Mycket mindre n p bild. Och d ser den skit liten ut. Har inte provat att ha den i ett par jeans n men gr nog det imorgon.
3. Surfningen r skit bra. Jag verkligen lskar det. Jtte snabb laddning med Wi-Fi och det r verkligen enkelt att f en verblick p sidan och nnu enklare att zooma in.
4. AppStore funkar vldigt bra. Gr snabbt att ladda ner gratis program och det r enkelt att hitta det man vill ha.
5. Spelen r nog det bsta. Har provat ett trningsspel dr man sjlv kastar trningarna med iPoden. Skit kul!

Sen mitt favorit spel, Labyrinth Lite. ett spel dr man styr en kula genom en bana. Ett liknande spel till det man krde p dagis och p frskolan. Fortfarande lika kul och funkar utmrkt helt utan lagg.