2008-08-26, 02:20
Medlem
Weedmastas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redalert72
Efter detta inlägget kan du vara säker på det ja, men inte innan. är det Kalix du menar?

va vad mennar du me det jo de är Kalix
Citera
2008-08-26, 02:23
Medlem
cc_zeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weedmasta
jag ska oxå flyga snart från arlanda till klaix tror jag de var tänkte ta me ungefär ett hegge brunt dit är de nån stor risk att man torskar om man nu tejpar fast de på insidan av låret elr har de i fickan ?

Risken att torska av tullen är ju helt obefintlig vad jag vet, eftersom man inte har någon tull när man flyger inrikes..

Men om man sen vill springa runt på internet och skryta om hur mycket braj man tar med på planet så ökar ju ändå risken att man åker dit. Även om det är 99.9% riskfritt i min mening, så länge du inte börjar skriva datum eller dyl. då du ska flyga.
Citera
2008-08-26, 02:30
Medlem
Weedmastas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cc_zero
Risken att torska av tullen är ju helt obefintlig vad jag vet, eftersom man inte har någon tull när man flyger inrikes..

Men om man sen vill springa runt på internet och skryta om hur mycket braj man tar med på planet så ökar ju ändå risken att man åker dit. Även om det är 99.9% riskfritt i min mening, så länge du inte börjar skriva datum eller dyl. då du ska flyga.

haha snälla du du är inte det de handlar om att skryta de var bara en enkel fråga för jag har asså åkt från bromma till visby utan problem de jag tänkte på är arlanda bara om de är knas att knata om kring med ett hegge inge om att skryta lilla gubben
Citera
2008-08-26, 02:36
Medlem
cc_zeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weedmasta
haha snälla du du är inte det de handlar om att skryta de var bara en enkel fråga för jag har asså åkt från bromma till visby utan problem de jag tänkte på är arlanda bara om de är knas att knata om kring med ett hegge inge om att skryta lilla gubben

Dude.. Det är inrikesflyg.. varför i helvete skulle det vara något problem med att ta med braj på ett inrikesflyg? Och nä ett hegge är inget att skryta om, men jag antog att det var det du ville göra när du ställde en så djävla dum fråga.

edit: Efter ha kollat lite på dina tidigare inlägg så känner jag mig tvungen att upplysa dig om att det är 18års gräns på flashback.
Senast redigerad av cc_zero 2008-08-26 kl. 02:40.
Citera
2008-09-07, 22:46
Medlem
Indianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tavi
Ja, man vill ju inte att någon smugglar in något till Sverige från Sverige.

Bara ren säkerhet att jag frågar?
Citera
2008-09-13, 11:45
Medlem
frank_pes avatar
Detta har väl nästan tagits upp förut men tänkte höra vad ni tycker om de instruktioner för att skicka post som Niek har med bl.a vakumförpackning och vissa förpackningssätt från Holland? Han skriver att breven nästan alltid kommit fram ...ni som inte känner till dom kan jag posta bilderna till via PM för jag vill inte lägga ut dom här, har hittat ställen som säljer dessa förpackningar billigt och tänkte att det kan va bra att ha med sig i förberedande syfte när man reser till nåt billigt land.
Citera
2008-09-16, 00:07
Medlem
Ska till usa om 2 mån och tänkte att det hade varit najs och ta med lite cannabis. någon som har några förslag om smartaste sättet osv.
Citera
2008-09-16, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjoork
Ska till usa om 2 mån och tänkte att det hade varit najs och ta med lite cannabis. någon som har några förslag om smartaste sättet osv.

Ska du flyga flyg utrikes så ta inte med dig cb på planet.
Citera
2008-09-16, 00:26
Medlem
Stoap-I-Stoaps avatar
Citat:
Inte speciellt smart att ta med på plan. Och varför ska du ta med cb till USA? Tro mig, det är mycket lättare att köpa där.
Citera
2008-09-16, 01:01
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:

Det där låter som en riktigt ur usel idè. Har du varit i U.S.A tidigare? Tullen där är allt annat än trevlig och tillmötesgående.
Citera
2008-09-16, 09:57
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:

Vare sig du menar att du ska in cb i USA eller hem cb från USA är det en dålig idé. Man får välja sina smugglingar. På flygplatserna går det runt snutar med (knark)hundar och söker random bland alla personer som befinner sig där.

Jag tog iofs in en 10:a hasch i USA en gång, fats det var innan nine eleven. Då hade jag den i rumpan baby. Tryckte upp det en på flygplanstoan en stund innan landning. Fattar inte riktigt hur jag tänkte, då jag vid den tiden hade bra cb-kontakter i NY, men det gick bra och det var skönt att kunna röka det första man gjorde på hotellet.
Citera
2008-09-16, 10:13
Medlem
Tänkte ta med dit, vet att säkerheten på usas flygplatser är väldigt höga nu efter all terror , därför undra jag om någon kanske visste några bra tips för att kunna ta med lite cb. dock inte i rumpan tänkte mer på något sätt att gömma det i bagaget, vet inte riktigt hur det fungerar mer än x-ray men som jag föreställer mig så står dom med knark hund medans allt bagage rullar förbi på bandet :S därför tänkte jag att lite cb märker dom kanske inte utan mer om man har mycket eller om man har det på sig. med lite cb menar jag 5-10 g.
Senast redigerad av Bjoork 2008-09-16 kl. 10:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in