2008-04-13, 19:30
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oscar1616
Känns ju som possten prioriterar brev från amsterdam till privatpersoner i Sverige? eller? andra som har possetiva erfarenheter?

Nja, det är väl så att posten har sina listor.
Citera
2008-04-14, 00:09
Medlem
wembis avatar
borde de inte gå att lägga det i plastpåse och gjuta in det i gips, acryl eller cement?
Citera
2008-04-14, 00:13
Medlem
välkommenti bups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wembi
borde de inte gå att lägga det i plastpåse och gjuta in det i gips, acryl eller cement?

Det ända som kanske skulle funka är cement.
Men släpa runt på cementblock är ju lite jobbigt.
Citera
2008-04-14, 01:14
Medlem
Lalaquins avatar
Allt andas, tom cement. Det kommer igenom på en timma ungefär.
Citera
2008-04-14, 01:16
Medlem
spraykonsts avatar
Gör som Pablo Escobar, när 2000 kilo kokain beslagtogs på ett ställe så skickade han 5000 på ett annat
Citera
2008-04-14, 01:26
Medlem
wembis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalaquin
Allt andas, tom cement. Det kommer igenom på en timma ungefär.
men inte bly tror jag. och det är lätt att smälta och gjuta vid låga temperaturer.
Citera
2008-04-14, 01:34
Medlem
Påverkas inte kvaliteten negativt genom uppvärmningen när du gjuter det och när du smälter det?
Citera
2008-04-14, 15:48
Medlem
Slaskmons avatar
Har inte orkat läsa tråden men har en liten idé. Skulle det inte vara möjligt att smuggla hasch på utvecklingstörda människor, alltså om inte hundarna är med så kommer dom aldrig visitera någon utveklingstörd eller vad tror ni ?
Citera
2008-04-14, 17:00
Medlem
Har nu bokat en sista minuten-resa till Kreta. En polare var där för nån vecka sen och rökte jävligt bra gräs, tydligen. Dock vågade han inte försöka smuggla med sig nåt, men jag är sugen på att försöka... Har aldrig sett en narkotikahund på en sådan flygplats, aldrig blivit visiterad heller. Så, min idé är att gömma lite cb i BH'n. Hade det funkat?
Citera
2008-04-14, 17:03
Medlem
Bamsefars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ignited
Har nu bokat en sista minuten-resa till Kreta. En polare var där för nån vecka sen och rökte jävligt bra gräs, tydligen. Dock vågade han inte försöka smuggla med sig nåt, men jag är sugen på att försöka... Har aldrig sett en narkotikahund på en sådan flygplats, aldrig blivit visiterad heller. Så, min idé är att gömma lite cb i BH'n. Hade det funkat?

Du kommer nog inte få med några stora mängder gräs om du ska förvara det i BH:n. Känns inte värt att smuggla 10-20g. Fyll ett flygplan och landa uppe i norrland.
Citera
2008-04-14, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bamsefar
Du kommer nog inte få med några stora mängder gräs om du ska förvara det i BH:n. Känns inte värt att smuggla 10-20g. Fyll ett flygplan och landa uppe i norrland.

Haha, det hade vart något det... Tyvärr är det rätt omöjligt, så jag nöjer mig med att få med mig 20g i min BH istället.
Förresten så anar du inte hur mycket man får plats med i en BH!
Citera
2008-04-14, 18:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ignited
Det spelar ingen roll om du har det i BH'n eller i fickan förstår du väl. Plockar tullen in dig för visitation får du glatt visa upp dig som Gud skapade dig och då hittas det ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in