2008-06-27, 17:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gefle GUD
Från polisens hemsida..
Jo, det kanske låter mycket. Men betänk då hur mycket som slipper igenom... Visst, en och annan torskar ju. Man får väga chansen att torska mot chansen att inte göra det och få hem sin kaka.
Citera
2008-06-27, 17:12
Medlem
Salkinos avatar
Det är väl aldrig "safe" och smuggla mellan olika länder?
Citera
2008-06-27, 17:16
Moderator
Tystnads avatar
Sysslar inte med droger ,men vill ändå ge mina erfarenheter gällande bro helvetet
Har åkt över bron massvis med gånger med tåg och bara en enda ggr har det varit tullare(svenska) som gått på tåget. Om jag inte minns fel steg dem på i Svågerstorp och följde med in till Malmö Central.

Dem få ggr man åkt bil/buss över bron har man aldrig stoppats.

Min personliga övertygelse är att största risken att bli kollad av Svensk Tull är om man åker med bil/buss eftersom logiken säger att man då kan ta stora mängder av vad för olagligt man nu tänkt ta över och detta vet tullarna.
Åker du tåg är det ju inga större mängder man kan släpa på precis.
Citera
2008-06-27, 18:17
Medlem
xen1cals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salkino
Det är väl aldrig "safe" och smuggla mellan olika länder?

Nej överlag är det nog inte "safe". Men som jag skrev tidigare, om du ska ha med något från Sverige till Danmark, så är risken att du blir stoppad minimal.
Citera
2008-06-28, 03:41
Medlem
sikHs avatar
Sm***la från amsterdam hem

Tjenare! Vet inte varför jag censurerade rubriken men whatever.
Har en fråga till er:
  • Kan man ta med sig röka från amsterdam till sverige?
  • Om ja hur gör man?

En polare sa att om man åker tåg så är det inga problem. Skulle uppskatta en detaljerat förklaring hur man ska bära sig åt vad man ska akta sig för, vad man bör tänka sig för och om mängden man tar med sig spelar någon roll och om man blir haffad vad som händer. Det är inte i syfte att sälja utan att röka det själv eftersom jag antar att jag inte kommer kunna njuta av rökan i sverige längre pga att jag har dåliga kranar och effekterna är inte sådär roliga längre.

Tack o hej!
Citera
2008-06-28, 03:43
Medlem
Chuckeys avatar
Posta hem skiten. Du kan inte torska på det iaf.
Citera
2008-06-28, 11:03
Medlem
ladda ner Berry Cooper's Never Get Busted Again
kolla igenom den och sen försök och hitta en lucka i tull systemet och så behåller du hemligheterna. jag har gjort det för mig funkade det=).. men en trollkarl avslöjar aldrig sina hemligheter.

Jag kan avslöjja att du kan köra bluff leken.
Beställer därifrån genom visa på en dator som inte är i ditt hemmanätverk. bäst är det på ett bibliotek, samma dag går du och tar ut alla pengar du har på kortet och dagen efter går du till banken och säger att ditt visa kort har blivit stulet. så dom låser det och du får ett nytt, sen när paketet kommer hem till dig och du har ingen gris som lägger i sig är det bara underbart för dig. OM grisarna lägger sig i är det bara att säga att ditt visa kort har blivit stulet XXXX kroner har dom tagit ut från ditt kort och du har räckningar eller annat att bettala och så kommer ni och anklagar mig att jag har beställt droger från holland =/.

Om du nekar alltså till att det inte var du och kan bevisa det då kan du och dom anse att det var inte du som beställde det och det är inte ditt. "dom snodde" ditt kort innan det beställdes alltså är det helt och hållet inte du som gjorde det =)... har förklarat det där 2 ggr nu men vafan, sen om dom beslagtar skiten du nekar till allt så blir du frisläppt.
sen är det bara att försöka på något annat sätt tills du lyckas eller så är det bara at skita i det och leva på denna torka som finns just nu och vänta xD.
Citera
2008-06-28, 14:57
Medlem
Citat:
Posta hem skiten. Du kan inte torska på det iaf.
Det kan man garanterat torska på även om man nekar.
Citera
2008-06-28, 15:02
Medlem
Afonsos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chaviso

Hur bär man sig åt då?
Citera
2008-06-28, 15:05
Medlem
Stoppa det i en kondom och ha den mellan skinkorna. inte så svårt
Citera
2008-06-28, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chaviso

Som om jag skickar 10kilo heroin till dig så åker du dit på det?
Skulle inte tro det.

Bara neka, neka, neka och neka.
Citera
2008-06-28, 15:56
Medlem
Citat:
Som om jag skickar 10kilo heroin till dig så åker du dit på det?
Skulle inte tro det.

Bara neka, neka, neka och neka.

Har egna erfarenheter så jag vet att man kan åka på det.
Skulle du skicka 10 kg heroin till mej så skulle dom göra en husrannsakan, skulle dom då hitta verktyg o dyl. som tydde på att jag på något sätt skulle sälja det så skulle jag kunna åka med huvudet före oavsett om jag nekar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in