Flashback bygger pepparkakshus!
2006-02-14, 13:48
Medlem
PrettyPrettyPrincesss avatar
Smuggla gräs i kondom?

Vi ponerar att man sätter sig på ett fint fik i amsterdam och har beställt jävligt fint gräs som man gillar. Man fixar en något större kvantitet på detta, och stoppar en kondom med detta, som man sedan sväljer.

Hur mycket gräs kan man få ner utan att ha problem att svälja skiten? Risker i magen? Risker för kvävning?

Hur stor är risken att man blir intagen i tullen?
En polare till mig påstår att hundarna kan känna lukten från detta ändå, som ligger i magen inpackat i en kondom. Men jag är VÄLDIGT skeptisk till detta.

Poängen är väl att om man någon gång i livet vill prova på "narkotikasmuggeling" (som steve-o sa det).
För att sedan röka "good shit".
Citera
2006-02-14, 15:48
Medlem
xen1cals avatar
Smuggla gräs i kondom? Oj detta börjar låta desperat. Du kanske skulle ta och köpa ett gäng fina fröer istället, för att svälja kondomer med gräs låter helt barockt i min lilla värld iallafall. Då bör du nog trycka upp det i 2:an istället .
Peace n love
obs detta är ingen uppmaning till brott
Citera
2006-02-14, 16:07
Medlem
skicka gräset istället för att svälja det.. låter jävligt dumt tycker jag.
Citera
2006-02-14, 16:19
Medlem
oVERGROWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av am0n
skicka gräset istället för att svälja det.. låter jävligt dumt tycker jag.

Lyssna på broder am0n..
=)
Citera
2006-02-14, 16:23
Medlem
PrettyPrettyPrincesss avatar
Ska man smuggla så ska man göra det rätt.
Om ni läste mitt inlägg rätt, så var ju syftet som att göra som steve-o och sen röka "good shit".

Undanbeder för liknande svar i denna tråd.
Citera
2006-02-14, 16:24
Medlem
Smokey McPots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrettyPrettyPrincess
Vi ponerar att man sätter sig på ett fint fik i amsterdam och har beställt jävligt fint gräs som man gillar. Man fixar en något större kvantitet på detta, och stoppar en kondom med detta, som man sedan sväljer.

Hur mycket gräs kan man få ner utan att ha problem att svälja skiten? Risker i magen? Risker för kvävning?

Hur stor är risken att man blir intagen i tullen?
En polare till mig påstår att hundarna kan känna lukten från detta ändå, som ligger i magen inpackat i en kondom. Men jag är VÄLDIGT skeptisk till detta.

Poängen är väl att om man någon gång i livet vill prova på "narkotikasmuggeling" (som steve-o sa det).
För att sedan röka "good shit".

Hm, jag har för mig att hundar visst kan lukta sig till saker inuti folks kroppar.
Har dom inte hundar som kan lukta sig fram till cancer och dyl.?
Citera
2006-02-14, 16:28
Medlem
yonnys avatar
Jag skulle nog köpt ICE eller hasch och svalt det i en kondom istället. Jag skulle föredra att köpa gräs i Sverige (om man nu inte njuter av att köra upp saker i arslet).
Citera
2006-03-02, 22:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av chipskungen
så här skulle jag göra ..allt skit om att smuggla några G bara för att testa??..ska man smuggla ska man göra det rejält jag skulle antingen skicka en kurir eller kanske gömma knarket i någon resväska som nån har lämnat obevakat? sen får man väl rycka väskan på flygplatsen i sverige kan jag tänka mig..
borde funka fint,jag har testat det här själv och uppmanar alla till brott.

Ja det beror ju på hur man ser det, kanske är värt att "ta mycket för att man riskerar mycket" men man kan ju tänka att desto mer man smugglar desto fetare man torskar, och om man smuggla me sig 5-10ice så lär det ändå räcka ett tag!
Citera
2006-03-02, 22:22
Medlem
banditqueens avatar
Jag tog med mig 20 g weed + 10 g brunt nar jag flog fran A'dam. Gick finfint, men lite nojjigt var det
Citera
2006-03-02, 22:59
Medlem
gendarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banditqueen
Jag tog med mig 20 g weed + 10 g brunt nar jag flog fran A'dam. Gick finfint, men lite nojjigt var det

Oj, en hel del. Hur fan gömde du det?

Känner en kille som satte fast en bit hasch på sin skosula. Delen som nuddar marken alltså. Funkade finfint, antar att man inte bör vara för kräsen med renligheten, men annars så...
Citera
2006-03-03, 00:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av banditqueen

okej Fan va nice det låter, vad vare för strain å hasch du fick hem då? Gömställe? Var det mycket/några alls hundar?
Citera
2006-03-03, 14:43
Medlem
rätt förpackning

som sagt så verkar det funka att smuggla bara förpackningen och metoden är rätt... hörde nån gång tidigare förslaget att gjuta in grejerna i acrylplast, finns flytande plast att köpa som härdar och blir stenhårt vid blandning av härdare. Vet ej om detta skulle funka men tror mycket på det eftersom det blir ytterst tätt och skall kunna hålla ute luft om det inte blir luftbubblor/sprickor. annars var det någon som nämnde lexan och siliconburk,, vad är lexan??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in