Citat:
Ursprungligen postat av tuss-i-lago
Jag var nog lite otydlig i mitt meddelande. Det jag menar var att de skulle spana på själva postkontoret så när man kommer för att plocka upp det så hoppar de fram bakom ett hörn och tar en! (Nu snackar vi om de skulle plocka upp 100gram i tullen)
Om försändelsen skickas från utlandet så kommer tullen att plocka det om de upptäcker det.
De kommer inte att gillra en fälla genom att skicka vidare paketet till utlämningsstället och sedan haffa dig när du hämtar ut paketet.
Citat:
Jo men om man vill förbli anonym och inte i häktet för grovt narkotika innehav vad kan man göra för att förebygga arrestering?
Vill man vara helst säker så bör man nog avstå från att beställa någonting.
Annars så kan du ju exempelvis beställa hem grejerna till en "målvakt", eller till en brevlåda som du själv sätter upp någonstans och kollar av.
Har du inte något jätteunikt namn så är det riskfritt att använda PR då de (så vitt jag vet) inte registrerar några uppgifter om den som hämtar ut paketet.
Ett annat hett tips är ju att du beställer i omgångar eller ber avsändaren att dela upp det i ett flertal mindre paket.
Citat:
Finns det inte en rappare som heter antagonisten?
Jo, men det finns många antagonister runtom i världen...