2008-06-24, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lightbulb
Vad händer om hunden markerar tydligt och jag åker in för visitering, men att de inte hittar något? Går de igenom varje klädesplagg en för en m. hunden?

Om det är en tränad hund som markerar tydligt så kommer den nog utan problem hitta det du har med dig.
Citera
2008-06-24, 15:03
Medlem
Electric_Wizards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ready4Whatever
Dina stumpor ska drypa äckelsvett och du ska ha skiten i strumpan i plast. Så har jag gått på och av flygplan. ^^

det är alltså tull och grejer på vägen? :/
Citera
2008-06-24, 17:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Electric_Wizard
det är alltså tull och grejer på vägen? :/

Stickprov kan dom ha. Men om du gillar chansningar och sånt så go for it. Själv så har jag mina grejor i ett ciggpaket som jag slänger i påsen brevid mig på tåget. Så att man inte har nån som helst koppling till den om det händer nått. (Jag är lite paranioid då och då, annars så kan jag röka en mitt i stan utan problem.)
Citera
2008-06-24, 19:06
Medlem
Electric_Wizards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ready4Whatever
Stickprov kan dom ha. Men om du gillar chansningar och sånt så go for it. Själv så har jag mina grejor i ett ciggpaket som jag slänger i påsen brevid mig på tåget. Så att man inte har nån som helst koppling till den om det händer nått. (Jag är lite paranioid då och då, annars så kan jag röka en mitt i stan utan problem.)

I påsen brevid dig? tänker du fickan på sätet eller vadå? ^^ Men det känns ju som att det inte är allt för stor risk, lär ju inte vara vanligt med folk som smugglar cb TILL danmark ;D
Citera
2008-06-24, 19:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Electric_Wizard
I påsen brevid dig? tänker du fickan på sätet eller vadå? ^^ Men det känns ju som att det inte är allt för stor risk, lär ju inte vara vanligt med folk som smugglar cb TILL danmark ;D

Precis. ;D

Fast var försiktig. Inget som förstör mysigheter mer än polisen och dylikt.
Citera
2008-06-25, 03:35
Medlem
dests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ignited
Haha, det hade vart något det... Tyvärr är det rätt omöjligt, så jag nöjer mig med att få med mig 20g i min BH istället.
Förresten så anar du inte hur mycket man får plats med i en BH!

Hur gick det för dig med din plan?
Citera
2008-06-25, 03:52
Bannlyst
Var över i danmark och lanade hemma hos en polare för nån månad sedan så då blev det ju en tur till Chriss, kom på en skit hype idé, tejpade fast mina 100g på insidan av datorn och bara vandrade förbi tullen, åkte Helsingör-Helsingborg
Citera
2008-06-25, 04:07
Medlem
dests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toppad
Var över i danmark och lanade hemma hos en polare för nån månad sedan så då blev det ju en tur till Chriss, kom på en skit hype idé, tejpade fast mina 100g på insidan av datorn och bara vandrade förbi tullen, åkte Helsingör-Helsingborg

Hjälper ju dock inte så mycket om dom har hundar tillhands.
Citera
2008-06-25, 04:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dest
Hjälper ju dock inte så mycket om dom har hundar tillhands.

Iofs, va rätt stukad när ja kom på det... När jag tänker efter så är det inte mycket av min danmark resa som jag kommer ihåg faktiskt
Citera
2008-06-25, 04:30
Medlem
blotarns avatar
Hur är det med tåg? Ska från Luleå till Göteborg snart och undrar om det är riskfritt att ta med sig lite röka i väskan? Visserligen kan det inte bindas till mig om jag har väskan långt bort från mig men ändå hyffsat nojjigt om de kommer ombord med lite hundar och allt det dära, skulle hata mig själv att få knark beslagtaget för två tusen kronor

Nå?
Citera
2008-06-25, 04:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av blotarn
Hur är det med tåg? Ska från Luleå till Göteborg snart och undrar om det är riskfritt att ta med sig lite röka i väskan? Visserligen kan det inte bindas till mig om jag har väskan långt bort från mig men ändå hyffsat nojjigt om de kommer ombord med lite hundar och allt det dära, skulle hata mig själv att få knark beslagtaget för två tusen kronor

Nå?

Eftersom både Luleå och Göteborg ligger i Sverige så ser jag inte varför detta skulle vara ett problem
Citera
2008-06-25, 19:45
Medlem
blotarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toppad
Eftersom både Luleå och Göteborg ligger i Sverige så ser jag inte varför detta skulle vara ett problem

Har varit med om att de har haft hundar på tåget till Björkliden, så.. vill vara på den säkra sidan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in