2014-02-26, 18:13
Medlem
rollNsmokes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FetBlunt
Om jag var du skulle jag köpt bruning istället och tryckt upp de i ändtarmen. Sen klä mig som Svensson nr 1. Risken lär ju vara 0,09%.
Exakt. Brunt luktar mycket mindre och är lättare att smuggla. Lägg det i en kondom knyt om och sedan upp med skiten i anus bara. Det är väl lite nasty kanske men vill ni ta med er röka så äre väl det som gäller. Det är ju inte så att det blir bajs på haschet.
Citera
2014-02-26, 18:15
Medlem
Peyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rollNsmoke
Exakt. Brunt luktar mycket mindre och är lättare att smuggla. Lägg det i en kondom knyt om och sedan upp med skiten i anus bara. Det är väl lite nasty kanske men vill ni ta med er röka så äre väl det som gäller. Det är ju inte så att det blir bajs på haschet.

Allt har porer min vän.
Så det kommer visst komma lite bajs på rökat
Citera
2014-02-26, 18:18
Medlem
wezys avatar
Men om jag tar och vakuum paketerar en femma ett antal gånger. och sedan lägger det under sulan på skon.. Vad tror ni om det?
Citera
2014-02-26, 18:19
Medlem
Peyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wezy
Men om jag tar och vakuum paketerar en femma ett antal gånger. och sedan lägger det under sulan på skon.. Vad tror ni om det?

Jag tror att det är en dum ide.
Citera
2014-02-26, 18:23
Medlem
DRD4s avatar
Hej! jag har nu mailat tullen i Singapore om ditt uppsåt, så slå ur den dumma tanken ur ditt huvud nu!

Nej men seriöst? hur dum får man vara? om det är så viktigt, åk till ett annat land, eller gå till en läkare där så får du säkert lätt valium utskrivet om du vill flumma!
Citera
2014-02-26, 19:20
Moderator
kvm3s avatar
Tråden Smuggla cannabis från Sverige till Singapore infogad.

/Mod
Citera
2014-02-26, 21:47
Medlem
Tänkte smuggla lite gräs inom landets tullar snart. Jag reser från en mindre ort till Stockholm. Antingen med tåg eller flyg.

Som jag ser det har jag tre alternativ:
1. Flyg genom Bromma
2. Ta tåget, genom centralstationen
3. Posta allt

Hur är det med chans att torska på Bromma och centralstationen?
Citera
2014-02-26, 22:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skrotnisseochhansvanner
Tänkte smuggla lite gräs inom landets tullar snart. Jag reser från en mindre ort till Stockholm. Antingen med tåg eller flyg.

1. Flyg genom Bromma
3. Posta allt

Har inte erfarenhet inom rikets gränser men det bör väl vara helt lugnt med tåg? Tror knappast att de står med hundar eller kommer visitera dig såvida du inte beter dig / ser konstig ut.
Citera
2014-02-27, 20:00
Medlem
Hur ofta kommer tullen på tågen från dk till Sverige?? Hur många % av gångerna är det med en riktig tullhund
Citera
2014-03-06, 00:01
Medlem
Alltså, det är i folkmun hur lugnt som helst att ta bussen mellan Köpenhamn och Malmö. Rätt eller fel?

Jag åkte den för första gången idag och guess what, bussjäveln blir stannad och det kliver på en tullare samt hund som sniffar igenom gången!

Det ska ju aldrig hända enligt väldigt många?! Till saken hör ju också att jag faktiskt hade en knuda från chris på mig och hjärtat for såklart upp i halsgropen eftersom jag trodde att allt var lugnt.

Och nu vet jag inte ifall det då var en riktig knarkhund eftersom den inte markerade över huvudtaget på mig, inte ens när tullaren frågade mig kontrollfrågor och bad hunden att nosa på hela mig i princip. What the fuck?

Jag borde ju ha luktat som fan och hunden ska väl markera bara den fångar upp lukten runt mig, men hunden var helt ointresserad och tullaren lämnade mig till slut ifred.

Hade jag bara ren och skär tur i oturen?
Senast redigerad av GansterGunnar 2014-03-06 kl. 00:17. Anledning: Råkade.skicka för tidigt.
Citera
2014-03-06, 02:18
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skrotnisseochhansvanner

1. Flyg genom Bromma
3. Posta allt

Sist jag åkte tåg från syd till norr (sthml) så hade dem narkotikahund samt 4 civvare som kollade på folk som gick av tåget.
De har ju typ sedan sommaren 2013? börjar göra regelbunda kontroller iaf på tågen från skåne..
Citera
2014-03-06, 02:20
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GansterGunnar
Alltså, det är i folkmun hur lugnt som helst att ta bussen mellan Köpenhamn och Malmö. Rätt eller fel?

Jag åkte den för första gången idag och guess what, bussjäveln blir stannad och det kliver på en tullare samt hund som sniffar igenom gången!

Det ska ju aldrig hända enligt väldigt många?! Till saken hör ju också att jag faktiskt hade en knuda från chris på mig och hjärtat for såklart upp i halsgropen eftersom jag trodde att allt var lugnt.

Och nu vet jag inte ifall det då var en riktig knarkhund eftersom den inte markerade över huvudtaget på mig, inte ens när tullaren frågade mig kontrollfrågor och bad hunden att nosa på hela mig i princip. What the fuck?

Jag borde ju ha luktat som fan och hunden ska väl markera bara den fångar upp lukten runt mig, men hunden var helt ointresserad och tullaren lämnade mig till slut ifred.

Hade jag bara ren och skär tur i oturen?

Tullen vet att det finns massor med folk som tar bussen från Kph-malmö med cannabis, så nej bussen blir ofta stoppad. Procentuellt vet jag inte men gäller väll samma som för tåg ungefär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in