2012-09-07, 18:27
Medlem
25-To-Lifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av no1set
Ok. Att det är en tillfällig lösning kan jag köpa.. Själv har jag också vid många tillfällen tagit dumma risker för att få tag på diverse knark

Håller med. Men allt kan man inte odla

Fast ska vi hålla oss till Cb, så ja visst.
Citera
2012-09-07, 20:11
Medlem
Tror inte d är helt säker för att du är förbi malmö men risken att de är längre norr ut är väl ganska liten iaf
Citera
2012-09-07, 22:57
Medlem
Gicka666s avatar
Jag gick i gymnasie i Lund, EN gång hände det att tullen kom mellan Malmö - Lund, jag och en klasskamrat snacka, och vi hade med oss våra skoldatorer och han börja direkt kolla på dom, börja fråga om det var våra och om vi hade kvitto för dom och allt.. Detta är faktiskt enda gången jag mött tullen mellan köpenhamn och sverige. Men jag har väl bara åkt mellan dk och sverige 20-tal gånger kanske.
Citera
2012-09-08, 15:19
Medlem
CarlXIIs avatar
det funkar ju någorlunda ännu, har gjort som de smartaste i tråden säger.. sist gick jag av i malmö, stod en civilklädd typ (utan hund) o kolla folk i ögonen jämte trappan upp till friheten när tåget från dk kom. men klarade mig =) det snackas om kameror på öresundstågen, då blir det värre!? de säger att kamerorna är till för personalens säkerhet, men vete fan..
Citera
2012-09-08, 15:25
Medlem
Pipharens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iNViSiBiLiTY
fucking snackar du om din jävla halvpundare, brunt våldtar grönt. jävla skit snack ni inbillat er att grönt ska vara bättre.
hiigh as fuck atm
Haha troll, för hög för att fatta. Det handlade om uttrycket.
Citera
2012-09-08, 16:46
Medlem
TorstenFlincks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
http://avisen.dk/politiet-aander-has...en_183632.aspx Här var en bättre artikel.

Jag tycker ni alla haschtomtar borde passa er noga nu för att hascha i Danmark då polisen har tagit ett större krafttag mot haschförsäljningen och haschköp. Nu snart kommer Danmark som fristad när det gäller hasch och cannabis att vara ett minne blott - vilket som då är väldigt bra att det kommer att vara. Så stick till Nederländerna om ni vill hascha.

Tyvärr har du fel, Polisen har försökt bomma igen Chris hur många gånger som helst. Med goda resultat och minimal försäljning vissa gånger, men det har alltid kommit tillbaka i sinom tid. Det är så stora business och så många danskar som röker att det inte finns någon risk att de skulle ge sig. Skulle de för all del göra det så skulle gatuförsäljningen bli än mer bred och det hade förmodligen märkts av mycket mer i samhället om polisen skulle lyckas med sina elaka planer.

(Varför ska jag åka till Nederländerna och "Hascha" när jag kan göra det i Sverige?)
Citera
2012-09-10, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.Stacy
1/2000, njae, det var en fet jävla överdrift kan jag lova dig. Har du ens ngn egen erfarenhet av det, förutom ngn enstaka lyckad resa?

Kan vara en överdrift. Fast var mer en uppskattning. Har åkt över ett antal gånger. Har även en massa polare som åker regelbundet.
Citera
2012-09-10, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smk11
Kan vara en överdrift. Fast var mer en uppskattning. Har åkt över ett antal gånger. Har även en massa polare som åker regelbundet.
Är en jävla överdrivt kan jag säga. 1/10 är nog bättre gissat. Tänk på att tullare ofta är civilklädda också, något ett otränat öga inte ens ser.
Citera
2012-09-12, 01:55
Medlem
Varför har ingen skrivit i denna tråd på över 20 dagar? Har folket besegrat systemet och lärt sig smuggla på olika sätt eller har folket slutat smuggla?
Citera
2012-09-12, 02:42
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av THCInfected
Varför har ingen skrivit i denna tråd på över 20 dagar? Har folket besegrat systemet och lärt sig smuggla på olika sätt eller har folket slutat smuggla?
Kanske har folk lärt sig att söka i tråden innan samma gamla frågor repeteras om och om igen?
Citera
2012-09-14, 14:45
Medlem
GlennGlenns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 25-To-Life
Herregud..vad är det du snackar om?

Tullen öppnar ALLA väskor utan någon "ägare." Punkt slut. Misstänker inte dem dig så kommer dem inte öppna din väska heller.

Är du helt dum i huvudet eller? Har jag sagt något annat? Det jag säger att de även öppnar och kollar igenom väskan om du säger att det är din om de vill det. Inga ovanligheter.
Citera
2012-09-16, 16:49
Medlem
Är Helsingörsfärjan från HBG fortfarande bästa sättet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in