2011-03-03, 17:59
Medlem
kissflickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolbel
Annars skulle man ju kunna köpa gräs där, men hur lätt är det att få tag på med noll kontakter?
det är inte svårt. gå till en fest på en squat och fråga första bästa.
Citera
2011-03-04, 07:49
Medlem
Citat:
Tjaa!

Ska till london nästa vecka och funderar lite kring hur man kan få med sig lite gräs på flyget. Min idé är att ta en hårvaxburk, tömma den på innehåll, lägga i en påse, och sedan fylla på med vax igen. Skulle detta fungera? Jag förstår självklart att det inte går att ta med detta i handbagaget, men om man checkar in?

Annars skulle man ju kunna köpa gräs där, men hur lätt är det att få tag på med noll kontakter?

Varfør ta med sig røka till London, bara fråga någon dær. Ta inte chansen att smuggla dit!!
Citera
2011-03-04, 17:14
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Tjaa!

Ska till london nästa vecka och funderar lite kring hur man kan få med sig lite gräs på flyget. Min idé är att ta en hårvaxburk, tömma den på innehåll, lägga i en påse, och sedan fylla på med vax igen. Skulle detta fungera? Jag förstår självklart att det inte går att ta med detta i handbagaget, men om man checkar in?

Det finns gott om gräs där; du behöver inte ta med dig något.
Citera
2011-03-05, 00:22
Medlem
AlmondStorms avatar
Efterlysnng

Har du rest med X2000 mellan Köpenhamn och Malmö de senaste 12 månaderna och på denna resa stött på tullen, i alla tänkbara former, skulle jag vara tacksam om du skickade mg ett PM för att jämföra erfarenheter och arbetssätt.
Citera
2011-03-05, 00:55
Medlem
Citat:
Tjaa!

Ta aldrig med på plan till ett land där det finns runt varje hörn...Sverige är sämst när det gäller köpa på gatan i hela europa,du kommer bli erbjuden runt varje hörn...Om´nu ingen skulle fråga dig så går du bara in på närmaste horhus och frågar där samtidigt som du tar dig ett skjut
hundkrakarna känner allt så TA ALDRIG MED ER SKIT PÅ PLANEN FFS!!!
inte värt risken...Så mycket problem det skapar så är det inte värt helt enkelt...sök ögonkontakt med pakistanier...undvik "vita" ungdomsgäng,dom klår gärna upp någon föt ett par pund.
Citera
2011-03-05, 01:54
Medlem
Kan medela att jag reste med ett inrikesflyg i Sverige och smugglade 1-2g brunt i fickan, var även hög när jag gick igenom säkerhetskontrollen. Hade bara handbaggage med mig. Det fick finfint, var bara lite smånervös när jag skulle lägga grejerna på bandet och gå igenom själva "ramen" (som kollar efter metall och sådant) men inget hände. Anledningen till att jag tror att dom inte kollar är ju för att det är inrikes, det är redan inom Sveriges gränser så varför ska då tullen kolla. Att hålla koll på gränserna är ju smartare isf.
Citera
2011-03-07, 23:03
Medlem
Vänner,

hur är det att smuggla små mängder från Christiania med Öresundstågen? Alltså, åker ned på en förmiddag och därifrån på kvällen, och tänkte kanske ta med en femma eller så. Inte mycket, men röker inte särskilt mycket heller, men tänkte bara chilla med en av mina bästa vänner som jag inte träffat på år och dagar, och då vore det inte fel att ta med en liten present.
Senast redigerad av JohnSquire 2011-03-07 kl. 23:19.
Citera
2011-03-07, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnSquire
Vänner,

hur är det att smuggla små mängder från Christiania med Öresundstågen? Alltså, åker ned på lördag förmiddag och därifrån till Lund på kvällen, och tänkte kanske ta med en femma eller så. Inte mycket, men röker inte särskilt mycket heller, men tänkte bara chilla med en av mina bästa vänner som bor i Lund som jag inte träffat på år och dagar, och då vore det inte fel att ta med en liten present.

Bästa är väl att lägga i en väska i korridoren som inte kan kopplas till dig.

F.ö är det ju ingen vidare genomtänkt att skriva exakt när du ska åka, är det någonstans storebror har anledning att kolla är det väl i smuggeltråden
Citera
2011-03-07, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmookeThatShiet
Bästa är väl att lägga i en väska i korridoren som inte kan kopplas till dig.

F.ö är det ju ingen vidare genomtänkt att skriva exakt när du ska åka, är det någonstans storebror har anledning att kolla är det väl i smuggeltråden
True. Tar bort lite detaljer, vore schysst om du strök citatet.
Citera
2011-03-08, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnSquire
True. Tar bort lite detaljer, vore schysst om du strök citatet.

Får av någon anledning inte editera min post, Någon som vet vad som är fel?
Citera
2011-03-08, 08:29
Bannlyst
Hur är tullarna från Arlanda in till Amsterdam på schiphol? Står dom med hundar som i Sverige?
Citera
2011-03-08, 09:51
Medlem
MisterDeluXes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmookeThatShiet
Får av någon anledning inte editera min post, Någon som vet vad som är fel?

Det har gått för lång tid kanske..? (:
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in