2012-07-07, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tanker
dåligt planerat victor.

För 1,5 kg ska du starta världens jävla operation som inte ens de mexikanska smugglarna använder.
OM du vill göra en fräck kupp så köper du denna rackaren

http://www.radiostyrda-modeller.se/d...product_id=301

din polare knyter på grejerna sen är det bara att köra över lasten, ingen chans att kustbevakningen bordar din snabbbåt! Mothafuckarn gör 70 km/h du är över på 10 min över sundet!

Eller så tar du bara färjan över från Helsingör till Helsingborg mitt i natten med grejerna.

till ovansående. 1,5 ger inte två år utan i dessa fall allt från 8 månader till 1 år. Mer skulle du inte få sitta.
grovt går på 2,5 kg. Har alltid varit så.

Hahaha!! Jo jag skulle säkert tejpa fast mina 180 000 kr på denna rackare och skicka över sundet i 70km/h
Citera
2012-07-07, 14:10
Medlem
at1991s avatar
Jag vet inte riktigt ifall det är det smartaste att smuggla via båt, men klart det kan ju funka, själv hade jag tagit tåget ner till Köpenhamn, buss till Christiania sen köpt, tagit in på hotell, packat ner det väldigt bra, åkt samma buss till tåg-stationen, hoppat på ett tåg, lagt väskan med weedet i på en hylla en bit bort från dig, satt dig ner, och tagit det lungt. I värsta fall kommer tullen och dem kan hitta din väska.. Den risken finns ju alltid men jag har åkt över till Danmark runt 100-150 gånger (inte alla gånger jag har varit i Christiania) men jag har aldrig sett tullen hoppa på tåget. (x2000 tåg som går till Malmö/Lund/Landskrona/Helsingborg) Det är hur jag hade gjort det. Lycka till!
Citera
2012-07-08, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YoungThug
Var förbi igår, hämtade ett hegge Juicy Fruit, tog tåget från Lufthavnen vid 18.30 tiden. Tur att ingen tull rulla förbi.
Hur mycket gick juicy fruit hegget på??
Citera
2012-07-08, 14:59
Medlem
YoungThugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av THCInfected

120 klass, fick det för 5000 dk.
Citera
2012-07-08, 20:06
Medlem
Jag tycker att det låter som en riktigt dum idé, det låter inte som att du är speciellt båtkunnig med tanke på att du inte ens vet vad ett ekolod är. Jag råder er till att köpa en mindre mängd och ta tåget från köpenhamn till malmö istället.
Citera
2012-07-08, 20:28
Medlem
MrZippers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tanker
dåligt planerat victor.

För 1,5 kg ska du starta världens jävla operation som inte ens de mexikanska smugglarna använder.
OM du vill göra en fräck kupp så köper du denna rackaren

http://www.radiostyrda-modeller.se/d...product_id=301

din polare knyter på grejerna sen är det bara att köra över lasten, ingen chans att kustbevakningen bordar din snabbbåt! Mothafuckarn gör 70 km/h du är över på 10 min över sundet!

Eller så tar du bara färjan över från Helsingör till Helsingborg mitt i natten med grejerna.

till ovansående. 1,5 ger inte två år utan i dessa fall allt från 8 månader till 1 år. Mer skulle du inte få sitta.
grovt går på 2,5 kg. Har alltid varit så.

Tror jag aldrig har skrattat så mycket i mitt liv. Tack så mycket! PS. Första inlägget/svaret eller vad man säger
Citera
2012-07-08, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YoungThug
120 klass, fick det för 5000 dk.
Nice,vilket stånd?
Citera
2012-07-09, 00:49
Medlem
Cedergrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av THCInfected

Undrar samma! Vilket stånd då? Ska nämligen ner mycket snart och det lät som en grym deal
Citera
2012-07-09, 01:16
Medlem
Min polare undrar ifall han kommer med pågatåg till Malmö C (inte från triangeln/hyllie utan andra hållet) och har lite grönt på sig. Kan han känna sig helt säker med tullen, både på tåget och på stationen? Har hört någon som sagt att dom står med hundar där ibland. Hur är det?
Senast redigerad av UltrasMalmo 2012-07-09 kl. 02:06.
Citera
2012-07-09, 16:17
Medlem
lugna ner digs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UltrasMalmo
Min polare undrar ifall han kommer med pågatåg till Malmö C (inte från triangeln/hyllie utan andra hållet) och har lite grönt på sig. Kan han känna sig helt säker med tullen, både på tåget och på stationen? Har hört någon som sagt att dom står med hundar där ibland. Hur är det?
det är en helt annan perrong
Citera
2012-07-10, 20:44
Medlem
hehe. bättre du sätter ut en annons lol
Citera
2012-07-10, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekorre56
Hittade en video om en hasch smugglare med samma teknik som ovan

http://www.youtube.com/watch?v=O6XRN...eature=related

Rätt intressant faktiskt
Kan narkotika hundar märka en om man har rökat i magen?
Eller känner dom inte av det?
Någon som vet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in